www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (6 jaar en 122 dagen geleden)
PR: LEWIS

GFI Software introduceert GFI Archiver 2015

~ GFI biedt organisaties een centrale archiveringsoplossing voor oude e-mails, agenda-items en bestanden ~

Amsterdam, 17 december 2014 – GFI Software™ heeft GFI Archiver 2015 aangekondigd. GFI Archiver is een nieuwe versie en gebaseerd op de functionaliteit van GFI MailArchiver. GFI Archiver stelt organisaties in staat om al hun oude bestanden, e-mails en agenda-items te beheren met één centrale archiveringstool. De oplossing vereenvoudigt de processen voor toegang en back-up. Tevens wordt het risico op dataverlies en schending van compliance-regels verminderd en zorgt de oplossing ervoor dat belangrijke informatie behouden wordt.

Door GFI Archiver 2015 zijn medewerkers niet langer genoodzaakt cloud-gebaseerde diensten voor de opslag van documenten te gebruiken. Bovendien biedt de oplossing IT-beheerders een inzicht in de e-mail- en archiveringsgewoontes van medewerkers, waardoor het eenvoudiger wordt om potentiële risico’s tijdig te ontdekken. Daarnaast helpt de oplossing organisaties in gereguleerde sectoren om wet- en regelgeving goed na te leven. Dit is met name nuttig in het geval van een audit. GFI Archiver archiveert niet alleen items, maar ordent en kopieert ze ook, inclusief bijlagen. Hierdoor kan de krachtige zoekmachine gemakkelijk gearchiveerde e-mails, faxen/SMS, mappen en agenda-items, waaronder vergaderverzoeken, terugvinden.

GFI Archiver ondersteunt populaire suites, zoals Microsoft Office 365 en Google Apps. De oplossing biedt een naadloze integratie met Microsoft Outlook en aanvullende functionaliteit rechtstreeks via de Outlook-interface. Bedrijven die niet beschikken over MS Active Directory kunnen nog steeds gebruikmaken van GFI Archiver met GFI Directory - een industriestandaard voor veilige wachtwoorden die eenvoudige inlog en authenticatie voor gebruikers faciliteert.

Door de intelligente archiveringsfunctionaliteit van GFI Archiver wordt het eenvoudiger voor IT-beheerders om regels vast te stellen en een betere controle over de archivering van bestanden te krijgen. Dit laatste is vooral handig bij bestanden waarvan meerdere versies bestaan. On-premise opslag- en onderhoudskosten blijven stijgen, maar door deze functionaliteit is het mogelijk om kostenefficiënter om te gaan met beschikbare opslagruimte. Opslagonderhoud wordt bovendien stukken gemakkelijker gemaakt. IT-beheerders kunnen hun databases nu nog effectiever beheren, bijvoorbeeld door informatie te exporteren naar nieuwe databases of door archieven op te splitsen in meerdere kleinere archieven. Dit zorgt ervoor dat de storage-omgeving van een bedrijf kan worden geoptimaliseerd, zonder dat dit de prestaties of de service richting eindgebruikers negatief beïnvloedt.

"Archivering is niet langer beperkt tot alleen e-mail. Organisaties in gereguleerde sectoren moeten niet alleen met alle scenario’s rekening houden, maar ze moeten ook in staat zijn om in het geval van een audit of juridische verzoek snel alle benodigde informatie terug te vinden", zegt Sergio Galindo, general manager bij GFI Software. "Dit plaatst onnodig veel druk op de storage-omgeving. Dit kan een negatieve invloed hebben op de prestaties van de infrastructuur en bedrijfskritische applicaties. De krachtige functies van GFI Archiver 2015 stellen IT-beheerders echter in staat om minder tijd te besteden aan het beheren van hun storage-omgeving. Tegelijkertijd zorgt deze oplossing ervoor dat ze eenvoudig aan de archiveringseisen voor e-mails en andere bestanden kunnen voldoen.”

Prijzen en beschikbaarheid
GFI Archiver 2015 is nu beschikbaar. Kijk op de website voor prijsinformatie: http://www.gfi.nl/products-and-solutions/email-and-messaging-solutions/gfi-mailarchiver/pricing. Voor alle abonnementen is er een 24-uurs klantenservice en softwareonderhoud.

Bestaande GFI MailArchiver-gebruikers krijgen een automatische upgrade naar GFI Archiver 2015 en worden voorzien van nieuwe licentiesleutels.
Laatste van GFI Software
GFI Software introduceert GFI MailEssentials 2015 voor eenvoudig beheer van meerdere e-mailservers

GFI Software: security trends 2015

GFI Software introduceert GFI Archiver 2015
Verstreken tijd: 6 jaar en 122 dagen
GFI Software contact

Logo GFI Software

press@gfi.com
  www.gfi.nl
GFI Software sociaal

GFI Software tweets

Logo Heliview Conferences & Training
Logo Linku
Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Extreme Networks
Logo PEAK-IT
Logo Curvature