www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (1943 dagen geleden)
PR: LVTPR

Sharp maakt ‘blijvend indruk’ tijdens ISE 2015 en onthult nieuw 4K-display en videowall met geavanceerde kleurkalibratie

Houten, 11 december 2014

Sharp maakt vandaag haar line up voor Integrated Systems Europe (ISE) bekend, van 10 – 12 februari 2015 in de RAI in Amsterdam. Onder het thema ‘make a lasting impression’ lanceert Sharp er twee nieuwe, toonaangevende producten: een slank vormgegeven 70 inch 4K-monitor (PN-H701) en een 55 inch videowallmonitor (PN-V551), voorzien van een geavanceerde kleurkalibratietechnologie. Sharp toont bovendien haar bestverkochte, professionele displays en touchscreens in een aantal interactieve demonstraties met diverse partners. Sharp is op ISE 2015 te vinden met een ruim 200 m² grote stand, in hal 11, standnummer E76.

Michael Bailly, Product Planning en Marketing Director bij Visual Solutions Sharp Europe: “De nieuwe producten die we tijdens ISE 2015 tonen zijn het resultaat van Sharps investeringen in R&D en de wens om de beste displays op de markt te brengen. Het wordt een spannend jaar voor Sharps Visual Solutions-divisie. De divisie laat een stabiele groei en winst zien en er zullen diverse nieuwe producten gelanceerd worden om deze groei te versterken. We kijken ernaar uit om met meer partners dan ooit tevoren te werken.”

Sharps nieuwe 70 inch PN-H701-monitor is zeer slank en dankzij de heldere en levendige beeldkwaliteit ideaal voor retail en digitale informatievoorziening. De PN-V551-monitor beschikt over geavanceerde kleurkalibratietechnologie, geïntegreerde 1D en 3D look-uptable-technologie en in de fabriek gekalibreerde hardware. De dunne omlijsting (3,5 mm) zorgt ervoor dat de monitor vrijwel naadloos opgaat in grote videowallinstallaties.

Naast de twee nieuwe monitoren toont Sharp tijdens ISE 2015 ook de belangrijkste producten uit haar huidige assortiment, waaronder de onlangs gelanceerde PN-Y-serie. De PN-Y-monitoren beschikken over een USB-aansluiting voor het afspelen van digitale informatie of back-upcontent. Klanten hoeven daardoor niet naar een zwart scherm te kijken als het netwerk uitvalt.

Sharp toont tijdens ISE 2015 bovendien haar tweede generatie collaboratieve touchscreens, de MS Lync-gecertificeerde Big Pad. Dankzij de verbeterde bruikbaarheid en functionaliteit van de Big Pad, zijn vergaderingen productiever, kan er meer samengewerkt worden tijdens presentaties en worden ideeën eenvoudiger uitgewisseld. De Big Pad is ideaal voor een breed scala aan commerciële en publieke organisaties en is bijvoorbeeld in te zetten als educatief hulpmiddel, presentatietool of als interactief platform.

In verschillende daarvoor aangewezen zones op de stand (4K, retail, digital OOH en interactieve touchvideo) geven partners van Sharp interactieve demonstraties waarin zij laten zien hoe zij in hun werk ondersteund worden door de totaaloplossingen die Sharp met haar displays biedt.

Laatste van Sharp Electronics Nederland
Announcement Regarding NEC Display Solutions Becoming a Subsidiary (Joint Venture) of Sharp Corporation

Sharp introduceert krachtige lijn PV-zonnepanelen met half-cut-cellen

Sharp breidt productportfolio uit met Notebook Device Management

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl