www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Infor en Aras introduceren cloud PLM-oplossing

Barneveld, 1 december 2014 – Infor, een leverancier van bedrijfssoftware, kondigt een nieuwe PLM-oplossing aan genaamd ‘Infor Product Lifecycle Management (PLM) Innovator - powered by Aras. De oplossing wordt in samenwerking met Aras geleverd en is een uiterst schaalbare, flexibele en veilige cloud-gebaseerde oplossing voor Infor-klanten over de hele wereld. Infor PLM Innovator, nu beperkt beschikbaar, biedt de gebruikerservaring van Infor 10x en kan via Infor ION met Infor SyteLine en Infor LN worden geïntegreerd.

De mogelijkheden van Infor PLM Innovator reiken verder dan de standalone PLM-producten en verenigen de hele productlevenscyclus en bieden transparantie. Bedrijven kunnen zodoende de time-to-market versnellen – van ontwerp en productie tot inkoop, kwaliteit en supply chain. Door het vastleggen van de data flow tussen Infor enterprise resource planning (ERP) applicaties ondersteunt Infor PLM Innovator strategische bedrijfsprocessen, waaronder productontwikkeling, de introductie van nieuwe producten, de systeemtechniek, het toezicht en de naleving van de kwaliteit en de wereldwijde productie.

Infor PLM Innovator – powered by Aras is:
  • Geavanceerd – Een enkel, modern web framework met een open architectuur en een uitgebreide PLM-oplossingssuite, dat verder gaat dan productdatamanagement om end-to-end productlevenscyclusbeheer te bieden binnen de hele onderneming en supply chain.
  • Flexibel – De software kan worden aangepast op bedrijfsspecifieke behoeften.
  • Schaalbaar – De oplossing ondersteunt multinationale ondernemingen en middelgrote bedrijven als de behoeften van de supply chain toenemen, inclusief het beheer van petabytes van complexe computer aided design (CAD) gegevens en documentatie.
  • Veilig – Waardevolle intellectuele eigendommen van bedrijven worden beschermd dankzij aanpasbare rolgebaseerde toestemming, authenticatie en toegangscontrole. Dit maakt het vertrouwelijk delen van informatie binnen de onderneming en met leveranciers, partners en klanten mogelijk.
“Dankzij de samenwerking met Infor kunnen we meer klanten met onze enterprise PLM-suite bereiken en kunnen we Infor-klanten wereldwijd een geïntegreerde ervaring bieden,” zegt Peter Schroer, CEO van Aras. “Bovendien is het PLM-abonnement uiterst schaalbaar en kan worden ingezet in het datacenter, de cloud of hybride scenario’s met compliance-grade beveiliging.”

“Als fabrikanten beperkt inzicht hebben in de productlevenscyclus, kunnen ze de time-to-market niet versnellen en de kwaliteit van hun producten niet verbeteren,” zegt Soma Somasundaram, executive vice president Global Product Development bij Infor. “Infor PLM Innovator levert de nodige middelen om een volledig beeld te scheppen van de productie, vanaf de conceptie tot de supply chain. Organisaties uit allerlei sectoren, of dit nu de auto-industrie of de discrete productie is, kunnen deze technologie inzetten om elke stap binnen elk proces te optimaliseren. Uiteindelijk zorgt dit voor besparingen in tijd en geld.”

Over Infor
Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 73.000 klanten in 200 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn voor het realiseren van snelheid, met een innovatief ontwerp dat eenvoudig, transparant en elegant is en een rijke gebruikerservaring biedt. De flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten. Kijk voor meer informatie op: nl.infor.com.

Infor-klanten zijn onder andere:
  • 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
  • 10 van de top 10 hightechbedrijven
  • 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
  • 22 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
  • 16 van de 20 grootste Amerikaanse steden
  • 20 van de top 20 toeleveranciers van de automobielindustrie
  • 17 van de top 20 industriële distributeurs
  • 16 van de top 20 wereldwijde retailers
  • 4 van de top 5 brouwerijen
  • 21 van de top 30 wereldwijde banken
  • 6 van de top 10 wereldwijde luxemerken