www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: CheckTwice

Cisco introduceert eenvoudige en betaalbare collaboration-oplossingen

• Collaboration nu binnen bereik van middelgrote organisaties
  • Nieuw TelePresence-vlaggenschip met veel lagere TCO

Amsterdam, 26 november 2014 – Om direct in te spelen op de grote vraag van klanten en partners naar geavanceerde oplossingen die collaboration binnen bereik brengen van middelgrote organisaties kondigt Cisco de Business Edition 6000S (BE6000S) aan. Deze oplossing is ingebouwd in een geïntegreerde Cisco-router en biedt een ‘alles-in-een’ collaboration-platform, inclusief spraak- en videomogelijkheden, voor organisaties met 25 tot 150 gebruikers. Cisco verwacht met dit platform wereldwijd honderdduizenden middelgrote organisaties eenvoudige toegang te bieden tot collaboration-oplossingen die eenvoudig te implementeren zijn, zeer schaalbaar zijn en over alle benodigde mogelijkheden beschikken. Daarnaast heeft Cisco een TelePresence-vlaggenschip aangekondigd: de TelePresence IX5000 series.

Maurice Veth, Collaboration Lead Cisco Nederland: “Met de introductie van de IX5000 en BE6000S bouwt Cisco door op twee uitgangspunten: vereenvoudiging maar zonder verlies aan functionaliteit en verlaging van de Total Cost of Ownership. Met de introductie van de DX70 en DX80 afgelopen zomer hebben we hierin de eerste stappen gezet. Daarnaast adresseren we met de BE6000S vooral het MKB-segment in Nederland, het segment dat een belangrijke rol speelt in de economische groei.”

Middelgrote bedrijven lopen voorop als het gaat om economische groei, investeringen in talent en innovatie. Volgens onderzoek van Deloitte uit 2014, zien middelgrote bedrijven investeringen in technologie als de beste manier om snel te blijven groeien1. Maar middelgrote bedrijven zijn niet altijd goed geholpen als het om technologie gaat. Cisco ziet dat de behoeften van deze bedrijven veelal dezelfde zijn als van grote bedrijven, maar dat zij meestal minder middelen hebben. Met de aankondiging van het BE6000S-platform krijgen deze bedrijven nu de beschikking over dezelfde collaboration-tools die de Fortune 500 bedrijven gebruiken. Zij kunnen nu dezelfde technologie gebruiken om beter te kunnen innoveren en hun groei en winstgevendheid te stimuleren.

Het BE6000S-platform biedt ook voor partners innovatieve mogelijkheden. Zo zijn zij tot 30 procent minder tijd kwijt met de installatie, doordat Cisco het gehele implementatieproces sterk heeft vereenvoudigd. Ook kunnen partners gemakkelijk additionele applicaties voor hun klanten toevoegen en testen.

Vlaggenschip
De afgelopen 24 maanden heeft Cisco zich ook gericht op het ontwikkelen van een compromisloze collaboration-beleving voor zijn gehele collaboration-portfolio, inclusief de high-end systemen. Cisco’s nieuwe vlaggenschip, de TelePresence IX5000 series, biedt nu op drie schermen videokwaliteit van wereldklasse voor 6 tot 18 mensen. Vergeleken met het vorige en concurrerende systemen met drie schermen heeft de IX5000 slechts de helft van de bandbreedte nodig en het stroomverbruik is minder dan dat van een haardroger.

De IX5000 beschikt over drie 4K-camera’s, drie 70 inch beeldschermen en geluid van bioscoopkwaliteit. Speciale grafische verwerking zorgt voor een vloeiende overgang tussen mensen en content en whiteboard-beelden worden digitaal gecorrigeerd om deelnemers een goed zicht te geven op de content, zonder dat extra camera’s nodig zijn. Het systeem is niet breder dan een notebook en kan door twee mensen binnen acht uur geïnstalleerd worden.

1. “Mid-Market Perspectives: 2014 report on America’s economic engine,” Deloitte, 9 mei 2014.

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op
http://thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via http://m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: http://ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: http://newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl