www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (6 jaar en 111 dagen geleden)

Ricoh lanceert nieuwe serie multifunctionals voor snellere en meer rendabele printoplossingen

Ricoh heeft onlangs een nieuw gamma multifunctionele producten gelanceerd. De reeks vormt een oplossing voor grote en middelgrote kantooromgevingen die behoefte hebben aan printoplossingen voor taken waar tijd een essentiële factor is.

Met een afdruksnelheid van 40/50/60 pagina's per minuut en een grote keuze aan afwerkmogelijkheden bieden de multifunctionele zwart-wit A3-printers een kosteneffectieve oplossing voor de dagelijkse printtaken op kantoor. De modellen MP 4054(A)SP/MP 5054(A)SP/MP 6054SP zijn voorzien van het conventionele, grote 9-inch gebruikersdisplay, terwijl de serie MP 4054AZSP/MP 5054AZSP/MP 6054ZSP het uiterst intuïtieve, slimme 10.1-inch bedieningspaneel biedt voor extra gebruiksgemak. De diverse configuratiemogelijkheden zorgen ervoor dat voor verschillende gebruikssituaties de ideale opstelling ingericht kan worden.

Het slimme bedieningspaneel van de MP 4054AZSP/MP 5054AZSP/MP 6054ZSP werkt met aanraken en vegen, net als smartphones en tablets. Optioneel kunnen deze modellen worden voorzien van een extra netwerkinterfacepoort voor de ondersteuning van twee netwerken (een open en een gesloten), zonder dat het nodig is twee apparaten te installeren.

De apparaten zijn ontworpen voor een optimale kantoorproductiviteit en na activering uit de energiebesparingsstand produceren ze een eerste afdruk al na slechts 2,9 seconden. Naast een maximale papiercapaciteit van 4700 vellen en ondersteuning voor dik papier tot 300 gm², beschikken de apparaten over een automatische invoer voor enkelzijdige en dubbelzijdige originelen (MP 4054SP/MP 5054SP) of voor dubbelzijdige originelen in één doorgang voor snel dubbelzijdig scannen (MP 4054A(Z)SP/MP 5054A(Z)SP/MP 6054(Z)SP).

De energiekosten en milieueffecten worden bovendien teruggebracht door de uiterst lage TEC-waarden (Typical Energy Consumption). Andere milieuvriendelijke kenmerken zijn een slaapmodus voor energiebesparing en compliance met de Energy Star v2.0 normering. Als afwerkingsopties zijn er twee booklet finishers voor de gemakkelijke en snelle productie van gevouwen boekjes en een sheet finisher met een capaciteit van 1000 of 3000 vellen. De unieke nietloze nietmachine van Ricoh is een ander belangrijk kenmerk. Hiermee kunnen vijf pagina's worden gebonden zonder het gebruik van een nietje waarmee fraai uitziende documenten gecreëerd kunnen worden zonder verbruik van grondstoffen.

"De multifunctionele apparaten van de serie MP 4054SP/5054SP/6054SP zijn ideaal voor het kostenbewuste kantoor", aldus Marcel Kleintjens, Product Marketeer bij Ricoh Nederland. "Het baanbrekende QSU-fusingsysteem (Quick Start Up) van Ricoh verkort de activeringstijd vanuit de slaapmodus en beperkt de initiële opwarmtijd tot 15 seconden. Door de kleine omvang kunnen deze apparaten gemakkelijk worden geïnstalleerd in een kantoorhoek zonder waardevolle ruimte in beslag te nemen."

Ga naar www.ricoh.nl voor meer informatie over het uitgebreide assortiment apparatuur, software en diensten van Ricoh. Bekijk de productvideo op:http://youtu.be/FqIFHoGM7_s

Laatste van Ricoh Nederland B.V.
Ricoh beheert nu ook AV op afstand

Ruim driekwart van de mkb’ers gebruikt 3D-print in 2020

Helft ondernemers denkt over vijf jaar niet meer te bestaan als ze niet investeren in nieuwe technologie
Verstreken tijd: 6 jaar en 111 dagen
Ricoh Nederlan.. contact

Logo Ricoh Nederland B.V.

Ricoh Nederlan.. sociaal

Ricoh Nederlan.. tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Ivanti
Logo Greenhouse Datacenters
Logo Youfone
Logo BPSolutions BV