Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 28 dagen geleden)
PR: LEWIS

Tyco Retail Solutions introduceert uitgebreide in-store gedragsanalyse

Geavanceerde analyse van winkelgedrag helpt beleid en omzet te optimaliseren

Tyco Retail Solutions, leverancier van geïntegreerde retail performance- en veiligheidsoplossingen en onderdeel van Tyco Integrated Fire & Security, introduceert uitgebreide in-store gedragsanalyse. Retailers kunnen hiermee onder andere de bewegingsstromen van klanten in hun winkel inzichtelijk maken. Door de belangrijkste analyseresultaten om te zetten in concrete acties zijn ze in staat hun winkelbeleid te optimaliseren en hun omzet te verhogen.

De nieuwe in-store analyse is het resultaat van de integratie van Tyco's bestaande Traffic Intelligence-oplossingen met de analyse-tools van RetailNext. De verschillende bestaande sensor-oplossingen van Tyco, zoals RFID en EAS, zijn daarmee verbonden met de analyses van RetailNext, zoals die voor bewegingsstromen en demografisch klantinzicht. Retailers kunnen winkelgedrag hiermee eenvoudig monitoren, analyseren en direct op de inzichten inspelen.

In de retail e-commerce-branche zijn gedragsanalyses al langer gemeengoed. Er wordt al bekeken hoe klanten zich online gedragen, waar ze naar toe gaan, wat ze bekijken, welke artikelen ze in hun mandje leggen en wat ze uiteindelijk aanschaffen. Fysieke winkels kunnen deze inzichten nu ook opdoen. Tyco's systeem is applicatie-gebaseerd en kan worden gekoppeld aan de bestaande video-infrastructuur. Het verzamelt en analyseert gegevens in realtime. Met deze analyse kunnen retailers concrete acties formuleren waarmee hun reclamemiddelen, presentatie en promotionele activiteiten kunnen worden aangescherpt. Door te focussen op analyses op de winkelvloer, kan de gehele winstgevendheid worden opgeschroefd.

Met de nieuwe analysemogelijkheden is Tyco beter in staat grote winkels met meerdere monitoringpunten efficiënt te ondersteunen. Een op applicatie-gebaseerde oplossing is daar vaak kosteneffectiever dan intelligente video-analyse. Om tegemoet te komen aan de behoeften van retailers breidt Tyco haar traffic-analyses uit over de hele winkelruimte met een bundeling van vier traffic-applicaties die gericht zijn op geavanceerde in-store traffic intelligence:

- Interior counting: om de conversie te analyseren, winkelverkeer te optimaliseren en de effectiviteit van in-store marketing te meten;
- De route naar aankoop:
overzicht in bewegingsstromen door de winkel om de winkelinrichting te verbeteren en de omzet per vierkante meter te verhogen;
- Demografisch inzicht in winkelverkeer: om winkelpresentatie en productaanbod beter af te stemmen op het winkelend publiek;
- Stilstand-analyse: om promotiedisplays, de effectiviteit van het planogram en het productassortiment te optimaliseren.

De analyse-functionaliteit is wereldwijd beschikbaar voor de retail klanten van Tyco. Gezamenlijk beschikken zij over ruim 185.000 winkels. Klanten als Esprit, Tommy Hilfiger en Hema zetten de analyse al actief in.

"In de huidige competitieve markt, kunnen retailers in-store analyse goed gebruiken om hun prestaties te verbeteren", zegt Bert-Jan van 't Zelfde, Manager Strategic Accounts Retail bij Tyco Integrated Fire & Security. "Wij focussen sterk op innovatie en zo kunnen wij geavanceerde technologische oplossingen bieden, waarmee onze klanten beter inzicht krijgen en realtime business intelligence-informatie kunnen opdoen. Met deze informatie kunnen ze hun winkelbeleid verbeteren, de opbrengsten optimaliseren en een betere winkelbeleving creëren."
Laatste van Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security stelt Hans Oomes aan als Commercial Director Benelux

Tyco Retail Solutions neemt ShopperTrak over

Tyco implementeert IQ Messenger in Willem-Alexander Kinderziekenhuis van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC)
Verstreken tijd: 6 jaar en 28 dagen
Tyco Integrate.. contact

Logo Tyco Integrated Fire & Security

tifsnl@tycoint.com
  www.tyco.nl
Tyco Integrate.. sociaal

Tyco Integrate.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4