www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 25 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Verint sluit wereldwijd strategisch partnership met Unify

Partnership maakt workforce optimization-oplossingen breder beschikbaar voor bedrijfscontactcenters

Amsterdam, 21 november 2014 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) sluit een wereldwijd strategisch partnership met Unify dat toonaangevende software en diensten voor bedrijfscommunicatie levert. Dit partnership maakt de Workforce Optimization-oplossingen (WFO) van Verint wereldwijd breder beschikbaar voor bedrijfscontactcenters en customer engagement-centers.

In januari 2014 kondigde Unify al aan dat het Verint geselecteerd had als wereldwijde strategische alliance-partner. Sinds de samenwerking in augustus 2014 officieel werd, hebben beide organisaties zich gericht op gezamenlijke go-to-market-strategieën die gebruik maken van Unify’s aanwezigheid in de enterprise-markt en Verints leiderschap in de WFO-markt. Het partnership maakt Unify reseller van de Workforce Optimization-oplossingen van Verint. Daardoor is deze technologie wereldwijd nog breder beschikbaar. Daarnaast werkt Verint nauw samen met Unify voor de ontwikkeling van strategische features die contactcenterklanten van Unify helpen hun potentieel optimaal te benutten.

“Als erkend leider in customer engagement optimization en Workforce Optimization verwelkomen we de oplossingen van Verint graag in ons portfolio. We kijken uit naar de strategische initiatieven die onze klanten helpen bij de groei van hun bedrijfssucces”, zegt Stephen Feldman, directeur Productmanagement voor contactcenters bij Unify.

Unify levert hoogwaardige standaarddiensten – zowel direct als via partners – waaronder VoIP, web-collaboration, videoconferencing en mobiliteits- en contactcenteroplossingen. Daarmee zijn bestaande infrastructuren, bedrijfsprocessen en productiviteit te maximaliseren. Unify biedt oplossingen die werken met nagenoeg elk communicatiekanaal en op elk device – vaste telefoon, smartphone, tablet, desktop en laptop.

“Verint is erg verheugd over dit partnership. Het vergroot onze aanwezigheid in de branche en maakt de technologie breder beschikbaar dankzij een wereldwijd partnerecosysteem. Ook geeft het klanten nog betere toegang tot, en voordeel van de oplossingen en diensten van Verint en Unify”, zegt Oren Stern, senior vicepresident Productstrategie voor Enterprise Intelligence Solutions™ van Verint.

Over Unify
Unify is een van ’s werelds toonaangevende bedrijven in communicatiesoftware en -diensten. De organisatie levert geïntegreerde communicatieoplossingen aan ongeveer 75 procent van de Fortune Global 500. Onze oplossingen brengen meerdere netwerken, devices en applicaties samen in één gebruiksvriendelijk platform dat teams kunnen inzetten voor rijke, betekenisvolle conversaties. Het resultaat is een transformatie van hoe de onderneming communiceert en samenwerkt. Dat versterkt de gezamenlijke inspanningen, geeft het bedrijf energie en vergroot de prestaties. Unify staat bekend om zijn productbetrouwbaarheid, innovatie, open standaarden en security. www.unify.com/nl

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen die in de huidige, dynamische wereld met zijn enorme informatiegroei bedrijven voorzien in cruciale inzichten en het management in staat stellen op basis hiervan te anticiperen, te overwegen en te acteren. Verint Actionable Intelligence®-oplossingen helpen bedrijven bij drie belangrijke uitdagingen: optimalisatie van customer engagement, security intelligence en fraude, risk en compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld. Meer informatie is te vinden op www.verint.com.

Verint Systems
Marije Gould
T +44 (0)1932 509298
E Marije.Gould@verint.com
www.verint.com

Progress Communications
Inger Hund
T +31 (0)20 363 11 52
E: verint@progresscommunciations.nl
www.progresscommunications.nl
Laatste van Verint
Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
Verstreken tijd: 6 jaar en 25 dagen

Logo Progress Communications
Verint contact

Logo Verint

info.nl@verint.com
  www.verint.com
Verint sociaal

Verint tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS