www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (6 jaar en 96 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Red Hat komt met nieuwe OpenShift Enterprise versie met private iPaaS

Nieuwe JBoss xPaaS-oplossing helpt ontwikkelaars bij integratie on-premise, PaaS- en SaaS-applicaties

Amsterdam, 10 november 2014 – Red Hat, Inc., wereldwijd marktleider op het gebied van opensourceoplossingen, introduceert OpenShift Enterprise 2.2. Daarnaast biedt het bedrijf cloud-gebaseerde diensten voor de integratie van applicaties dankzij de uitbreiding van zijn xPaaS-oplossing met private iPlatform-as-a-Service (iPaaS). De nieuwe diensten, JBoss Fuse voor xPaaS en JBoss A-MQ voor xPaaS, bieden een uniforme enterprise-grade integratie naar, vanuit en binnen de cloud. Met de introductie van OpenShift Enterprise 2.2 verbetert Red Hat de PaaS-ervaring dankzij de integratie met Red Hat CloudForms.

Hybride IT-infrastructuren zijn de nieuwe norm voor moderne bedrijven, maar het integreren van applicaties en workloads binnen deze omgevingen kan complex en uitdagend zijn. Cloud-gebaseerde integratie- en messaging-tools, zoals JBoss Fuse voor xPaaS en JBoss A-MQ voor xPaaS zorgen voor een snellere integratie door het traditionele infrastructuur setup proces te verwijderen. Dit kan leiden tot een snellere time-to-market. OpenShift van Red Hat geeft ontwikkelaars en architecten meer controle over hun applicatie-infrastructuur dankzij self-service mogelijkheden.

JBoss xPaaS-diensten voegen de flexibiliteit van PaaS en krachtige middleware mogelijkheden samen in een enterprise oplossing. Red Hat opent zodoende de deur naar een nieuw paradigma voor de ontwikkeling van enterprise applicaties, door zijn middleware stack en PaaS-technologieën te combineren om een uniform manier van ontwikkelingen te creëren. Naast de applicatie container dienst die is gebaseerd op Red Hat JBoss Enterprise Application Platform en de JBoss xPaaS-technologieën die nu algemeen beschikbaar zijn in developer preview omvat het diensten voor data, virtualisatie, mobile, applicatie containers, business process management en business rules management.

JBoss Fuse voor xPaaS en JBoss A-MQ voor xPaaS zijn gebaseerd op Red Hat’s traditionele on-premise integratie- en messaging-oplossingen; Red Hat JBoss Fuse en Red Hat JBoss A-MQ. De nieuwste versies van beide producten, aangekondigd tijdens de Red Hat Summit 2014, introduceerden functies als volledige ondersteuning voor AMQP 1.0, een uitgebreide bibliotheek van connectoren, verbeterde hoge beschikbaarheid en de mogelijkheid om processen te beheren.

OpenShift Enterprise 2.2 biedt verbeterde integratie met de bestaande datacenterinfrastructuur en het kan worden ingezet via diverse virtualisatie- en cloud-technologieën dankzij de integratie met Red Hat CloudForms. Daarnaast biedt OpenShift Enterprise 2.2 een out-of-the-box integratie met populaire identiteitsbeheer- en DNS management-platformen voor eenvoudige integratie met enterprise datacenters. Bovendien is er door de toevoeging van application placement en middleware cartrid configuratie controles sprake van beter PaaS-beheer. De implementatie van OpenShift Enterprise kan volledig worden geautomatiseerd en beheerd met Red Hat CloudForms. Deze mogelijkheid zorgt ervoor dat OpenShift Enterprise automatisch kan worden ingezet bij iedere hybride cloud-infrastructuur die beheerd wordt door CloudForms.

Red Hat toont deze diensten op standnummer 206 tijdens DEVOXX, dat van 10 tot 14 november 2014 in Antwerpen plaatsvindt, en tijdens AWS re:Invent, dat plaatsvindt van 11-14 november in Las Vegas.

Quotes

Craig Muzilla, senior vice president, Application Platforms Business, Red Hat
“Wij geloven dat JBoss xPaaS het keerpunt vormt in hoe bedrijven in de toekomst applicaties zullen ontwikkelen. Red Hat is uniek in zijn vermogen om JBoss en OpenShift te combineren en een uniforme ervaring te bieden voor het bouwen, integreren en gebruiken van applicaties in een open hybrid cloud.”

Massimo Pezzini, vice president, Gartner:
“Enterprise iPaaS-oplossingen concurreren steeds vaker met klassieke on-premises integratieplatformen. Grote organisaties gebruiken echter vooral enterprise iPaaS in combinatie met toonaangevende integratie middlewareoplossingen. Ik verwacht dat dit zal leiden tot hybride integratieplatformen, waarbij enterprise iPaaS-kenmerken gecombineerd worden met die van traditionele on-premise integratieplatformen en publieke en private cloud deployment-modellen toestaan en tegemoetkomen aan diverse wensen en vereisten.”1

Joe Dickman, senior vice president, Vizuri
“De nieuwe JBoss xPaaS diensten op OpenShift leveren grote waarde voor onze klanten. Zo kunnen ze bedrijfsinnovatie versnellen, de efficiëntie vergroten en de kosten verminderen. Met de uitbreiding van JBoss Fuse voor xPaaS en JBoss A-MQ voor xPaaS kunnen onze klanten gemakkelijk en efficiënt cloud assets integreren met on-premise assets. OpenShift Enterprise biedt onze klanten een agile en flexibele privé PaaS-omgeving waar prototype oplossingen snel kunnen worden ontwikkeld. Vanuit ons perspectief als partner creëert Red Hat kansen voor ons en onze klanten door met deze producten meer toegevoegde waarde te leveren.”

Extra informatie
· Over Red Hat
· Over JBoss xPaaS Services voor OpenShift
· Over Red Hat’s visie en strategie voor JBoss xPaaS

Volg Red Hat
· Via de Red Hat newsroom
· Lees de Red Hat blog
· Volg Red Hat op Twitter
· Volg Red Hat op Facebook
· Bekijk Red Hat video’s op YouTube
· Volg Red Hat op Google+

Over Red Hat, Inc.
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community-gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: http://www.redhat.com.

Meer informatie voor de pers
Anke van Heerebeek
L&DJ PR
anke@l-dj.nl

Dit persbericht is ook online beschikbaar

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to delays or reductions in information technology spending; the effects of industry consolidation; the ability of the Company to compete effectively; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; risks related to data and information security vulnerabilities; ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations; fluctuations in exchange rates; and changes in and a dependence on key personnel, as well as other factors contained in our most recent Quarterly Report on Form 10-Q (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, the Shadowman logo, and JBoss are trademarks of Red Hat, Inc., registered in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries.

1 Gartner: G00255649

Magic Quadrant for Enterprise Integration Platform as a Service – Jan. 27, 2014
Laatste van Red Hat, Inc.
Verstreken tijd: 6 jaar en 96 dagen

Logo Lubbers De Jong
Red Hat, Inc. contact

Logo Red Hat, Inc.

benelux@redhat.com
  www.redhat.com
Red Hat, Inc. sociaal

Red Hat, Inc. tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Thinkwise
Logo Ivanti
Logo Sitecore