Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 8 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Verint uitgeroepen tot marktleider Customer Interaction Analytics

Hoge klantwaardering en topscores van Ovum onderstrepen wereldwijde leiderschapspositie van Verint

Amsterdam, 4 november 2014 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) is door analistenbureau Ovum uitgeroepen tot marktleider op het gebied van ‘Customer Interaction Analytics’. Dit staat in het rapport Ovum Decision Matrix: Selecting a Customer Interaction Analytics Vendor, 2014-15. Ovum noemt Verint een duidelijke leider voor klantinteractieanalyses. Het bedrijf behaalde de hoogste score in alle tien technologie-evaluatiecategorieën waarop het werd beoordeeld. Daarnaast haalde Verint hoge cijfers van klanten voor zijn hoogwaardige toepassingen en het workforce optimization-pakket (WFO).

“Verint is een van de meest ervaren leveranciers op het gebied van workforce optimization en customer analytics. Het bedrijf profileert zich sterk, is bewezen betrouwbaar en heeft veel ervaring in het leveren van veilige, geavanceerde oplossingen aan organisaties”, zegt Aphrodite Brinsmead, senior analist en auteur van het Ovum ‘Decision Matrix’-rapport. “Verint scoort ook hoog qua marktimpact, heeft een omvangrijk klantenbestand en laat consistente groei zien.”

In februari 2014 nam Verint KANA® Software over. Op basis hiervan erkent Ovum de groei van het Verint-portfolio op het gebied van customer engagement optimization, inclusief desktopmogelijkheden voor agents. Brinsmead: “Met de overname van KANA onderscheidt Verint zich als het gaat om geïntegreerde workforce optimization en oplossingen voor klantenservice binnen omnichannel-omgevingen.”

Volgens Ovum is Customer Interaction Analytics een van de snelst groeiende markten binnen WFO. Het bureau definieert dit als “tools die ondernemingen inzetten om de context van grote hoeveelheden interacties via spraak, chat, e-mail, sms en social-media-kanalen te begrijpen.” De ‘Decision Matrix’ beoordeelt leveranciers op basis van de kracht en breedte van hun technologie, klantsentiment en invloed op de markt. Ovum selecteerde dee vergeleken leveranciers op basis van hun vermogen om spraak- of tekstanalyses, prestatieanalyses van agents, en het beheer van klantenfeedback aan te bieden.

Andere belangrijke constateringen uit de Ovum-evaluatie zijn:
  • Verint wordt erkend voor een functierijk pakket voor gespreksopname, hoogwaardige monitoring, workforcebeheer en analysetools voor klantinteractie; inclusief het out-of-the-box, automatisch analyseren van trends tijdens gesprekken, zonder dat het nodig is om categorieën vooraf te definiëren;
  • Verint behaalt de hoogste score in alle tien technologie-evaluatiecategorieën van Ovum: klantinteractietools, functionaliteit, agent-prestaties, interface en rapportage, pakketoplossingen, integratiemogelijkheden, doorontwikkelingsoplossing, breedte en diepte van de oplossing en leveranciersstrategie;
  • Verint krijgt hoge cijfers voor kwaliteit, het bereik van de analysetools, functies en functionaliteit; en als klanten gevraagd werd welke leveranciersnaam zij herkenden, antwoordden zij het vaakst Verint.
Meer informatie over de Customer Analytics-oplossingen van Verint is hier te vinden.

Over Ovum
Ovum is een toonaangevend, wereldwijd technologieonderzoeks- en -adviesbureau. De 180 analisten van het bureau bieden deskundige analyses van, en strategisch inzicht in sectoren als de IT, telecom en media. Ovum is in 1985 opgericht en heeft een van de meest ervaren analistenteams. Daarmee is het bureau een gerespecteerde bron voor leidinggevenden van technologische bedrijven, CIO’s, leveranciers, dienstverleners en toezichthouders die behoefte hebben aan uitgebreide, nauwkeurige en inzichtelijke markt- en onderzoeksgegevens en adviezen. Ovum heeft 23 kantoren verspreid over zes continenten. Het bureau levert een mondiaal perspectief op technologie- en mediamarkten, en biedt duizenden klanten inzicht door middel van workflowtools, prognoses, enquêtes, marktanalyses, technologieaudits en advies. In 2012 werd Ovum door de IIAR uitgeroepen tot ‘Global Analyst Firm of the Year’.

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen die in de huidige, dynamische wereld met zijn enorme informatiegroei bedrijven voorzien in cruciale inzichten en het management in staat stellen op basis hiervan te anticiperen, te overwegen en te acteren. Verint Actionable Intelligence®-oplossingen helpen bedrijven bij drie belangrijke uitdagingen: optimalisatie van customer engagement, security intelligence en fraude, risk en compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld. Meer informatie is te vinden op www.verint.com.

Verint Systems
Marije Gould
T +44 (0)1932 509298
E Marije.Gould@verint.com
www.verint.com

Progress Communications
Inger Hund
T +31 (0)20 363 11 52
E: verint@progresscommunciations.nl
www.progresscommunications.nl
Laatste van Verint
Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
Verstreken tijd: 6 jaar en 8 dagen

Logo Progress Communications
Verint contact

Logo Verint

info.nl@verint.com
  www.verint.com
Verint sociaal

Verint tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4