www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (7 jaar en 80 dagen geleden)

UPC introduceert UPC Mobiel

UPC Nederland introduceert vandaag UPC Mobiel, drie SIM-only abonnementen met veel data en iets nieuws in de Nederlandse markt: de mogelijkheid de bundels te delen met anderen, bijvoorbeeld familieleden. Met de introductie van UPC Mobiel, zet UPC nu een volgende belangrijke stap buitenshuis en kunnen klanten van UPC zowel binnenshuis als erbuiten gebruik maken van de diensten van UPC.

UPC biedt UPC Mobiel aan in drie SIM-only abonnementen die maandelijks opzegbaar zijn. Voor alle abonnementen geldt de nieuwe mogelijkheid de bundel te delen: voor  €10,- per maand kan een extra simkaart aan de bundel worden gekoppeld. Zo kunnen bijvoorbeeld familieleden samen een abonnement delen. Er kunnen maximaal vier extra gebruikers worden toegevoegd aan de bundels. Het is mogelijk een eventueel huidig nummer mee te nemen naar het nieuwe abonnement (nummerbehoud). Gesprekken worden afgerekend per seconde.

UPC introduceert de dienst gefaseerd om tevredenheid onder klanten te waarborgen en ervoor te zorgen dat de dienst zo optimaal mogelijk wordt ingevoerd. In eerste instantie wordt UPC Mobiel alleen aan een geselecteerde groep klanten aangeboden. Later dit jaar wordt UPC Mobiel beschikbaar voor alle UPC-klanten.

Hans Blom, Directeur Sales en Marketing, UPC Nederland: “De introductie van UPC Mobiel past in de strategie van UPC om onze klanten altijd en overal te laten genieten van al onze diensten. Met de introductie van Mobiel zetten we daarin een volgende belangrijke stap. We spelen in op de wens om alles bij één aanbieder af te nemen en één factuur te ontvangen. Onze klanten hebben de keuze uit eenvoudige abonnementen met veel data en kunnen deze delen met bijvoorbeeld familieleden. Dit past binnen onze filosofie onze klanten iedere dag meer te bieden.”

Eerder introduceerde UPC al WifiSpots waardoor haar klanten toegang kregen tot meer dan 500.000 Wifi-locaties buitenshuis. In mei van dit jaar volgde de Horizon Go-app en website waarmee klanten overal in Nederland online televisie kunnen kijken en gebruik kunnen maken van de on demand films en series-dienst MyPrime.

UPC Mobiel bestaat uit drie SIM-only abonnementen: Basis, Meer en Eindeloos.
Het basisabonnement kost €12,50 per maand. Hiervoor krijgen klanten 100 belminuten, 300 MB aan data en gratis SMS. Voor €20,- per maand biedt het abonnement ‘Meer’ 400 belminuten, 1.500 MB data en gratis SMS. Met het abonnement ‘Eindeloos’ kunnen klanten voor €35,- per maand onbeperkt bellen, gebruik maken van 4000 MB data en gratis SMS.
Voor alle abonnementen geldt de mogelijkheid de bundel te delen: voor  €10,- per maand per extra simkaart kunnen maximaal vier extra gebruikers toegevoegd worden aan de bundels.

Meer informatie is te vinden op: http://www.upc.nl/mobiel.
Laatste van UPC Nederland
Compaan wint Connected Health Challenge

Groei UPC-internetklanten zet door in derde kwartaal 2014

UPC introduceert UPC Mobiel
Verstreken tijd: 7 jaar en 80 dagen
UPC Nederland contact

Logo UPC Nederland

rsutmuller@upc.nl
  www.upc.nl
UPC Nederland sociaal

UPC Nederland tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo