www.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!

MyMoriam zet in op Europese groei met participatie door Technofonds Flevoland

De Flevolandse technostarter MyMoriam ontwikkelt online software en apps waarmee mensen hun wensen, praktische informatie, belangrijke herinneringen en de dingen die er écht toe doen op een makkelijke manier kunnen vastleggen en bijhouden.

Het bedrijf startte in 2013, lanceerde in september van dat jaar het softwareplatform en in maart 2014 de I am-app. Met deze app kunnen de gebruikers van MyMoriam’s software via hun smartphone of tablet onafhankelijk van tijd en plaats informatie vastleggen, bijhouden en klaarzetten voor vertrouwelingen en/of nabestaanden.

Samenwerking Technofonds Flevoland
Technofonds Flevoland investeert en participeert in innovatieve en ambitieuze ondernemingen in de regio Flevoland. MyMoriam is tot nu toe volledig met eigen middelen gefinancierd. “Voor de financiering van verdere doorontwikkeling en afstemming op de toenemende buitenlandse vraag, keken wij naar mogelijkheden voor samenwerking met een solide partij met relevante know how”, vertelt Erik van der Ven, oprichter en directeur van MyMoriam. “Daarbij was voor ons een goede ‘klik’ met de mensen erachter erg belangrijk. We zijn dan ook erg blij met de participatie door Technofonds Flevoland”.

Inmiddels maakt er al een flinke groep mensen gebruik van de software. “Met MyMoriam leg je makkelijk en onafhankelijk vast wat écht belangrijk voor je is. Dat creëert bewustwording, ontzorgt en gaat vaak véél verder en dieper dan de zaken die te maken hebben met het regelen en afwikkelen van formele en materiële zaken”, vertelt Van der Ven. “Zo bieden wij een vernieuwende en goedkope oplossing bij de toenemende behoefte aan zelfregie”.

Co-creatie zorgt voor toegevoegde waarde bij zekerheid en zorg
Naast de mogelijkheden voor persoonlijk gebruik, biedt het bedrijf online producten aan bedrijven en organisaties die actief zijn in het bieden van zekerheid en zorg. Partijen die met MyMoriam samenwerken beschikken over vernieuwende diensten en nieuwe mogelijkheden om hun cliënten en relaties meer toegevoegde waarde te bieden.

Positieve blik op de toekomst
Nu MyMoriam zover is dat de meerwaarde van de software, apps en methodieken zich in de basis bewezen heeft, is het tijd voor verdere groei en doorontwikkeling. “De leeftijden van onze gebruikers variëren nu al van 17 tot 93 jaar: Het centraal blijven stellen van de brede gebruikersgroep is bij onze innovaties dus enorm belangrijk. Het netwerk en de kennis van Technofonds is daarbij van grote toegevoegde waarde”.

“MyMoriam combineert slimme technologie en communicatiemiddelen om op een doeltreffende manier onze wensen, herinneringen en andere belangrijke zaken vast te leggen, te bewaren en bij te houden. Met de participatie vanuit Technofonds is MyMoriam in staat het product ook buiten Nederland op de markt te brengen en daardoor groei te realiseren”, aldus Gert Bulthuis, adjunct directeur Technofonds Flevoland.

Bekijk www.mymoriam.com voor meer informatie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Informatie voor redactie, niet voor publicatie: Neem voor meer informatie contact op met Erik van der Ven, MyMoriam BV, 06 46 733 553 / press@mymoriam.com of Gert Bulthuis, Technofonds Flevoland BV, 0320-28 67 93. Beeldmateriaal is beschikbaar (zie voorbeelden volgende pagina).

VOORBEELDEN BEELDMATERIAAL

Tags bij dit bericht