www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (7 jaar en 20 dagen geleden)
PR: LVTPR

Jabber 10.5 voor Windows nu voorzien van geïntegreerde gespreksbediening van Plantronics

Hoofddorp, 14 oktober 2014 – Plantronics (NYSE: PLT) kondigt aan dat zijn gespreksbedieningsfuncties door Cisco gecertificeerd zijn en zullen worden opgenomen in de Cisco Jabber softphone client. De Internet of Everything (IoE) blijft mensen, processen, data en dingen samenbrengen om de relevantie van netwerkverbindingen te verbeteren. Als lid van het Cisco Solution Partner Program kan Plantronics snel oplossingen creëren en implementeren om de prestaties en het netwerkbeheer te verbeteren.

De functies die in de Jabber softphone client worden opgenomen, zijn:
  • Remote call answer/end - Inkomende Jabber-oproepen kunnen via de Plantronics-headset zowel beantwoord als afgebroken worden met een simpele druk op de knop.
  • Mute/un-mute – De mute-functie kan via een simpele druk op de knop op de Plantronics-headset worden geactiveerd en gedeactiveerd. De mute-functie van de headset is bovendien gesynchroniseerd met de mute-functie in Jabber. Zodoende kan een gesprek waarbij de mute-functie via Jabber is geactiveerd, worden gedeactiveerd via de headset en vice versa.
  • Hold/Resume - Sommige Plantronics-apparaten ondersteunen een hold/un-hold functie. Hier kan een gesprek in de wacht worden gezet, waarna de gebruiker toegang krijgt tot een tweede lijn op het apparaat. Tijdens een gesprek kunnen tweede (en derde, etc.) inkomende gesprekken worden geaccepteerd met de hold functie (of flash indien beschikbaar op het apparaat) om vervolgens tussen deze gesprekken te schakelen.
  • Conference calls - De conferentie functies van Cisco Jabber worden ondersteund door een plugin van Plantronics, waardoor conference calls direct vanaf de headset kunnen worden afgebroken, gedempt, gepauzeerd, etc.
“We zijn blij de nieuwe certificering van Cisco te mogen ontvangen. Het is een waardering voor onze continue inzet om Jabber-gebruikers te voorzien van een superieure spraakervaring,” zegt Michael Gjerstad, vice president strategic alliances bij Plantronics. “Samenwerking blijft belangrijk binnen bedrijfsomgevingen. Plantronics zal betere communicatie mogelijk maken met ons breed portfolio van audioapparaten die gecertificeerd zijn voor Cisco Collaboration.”

Het Cisco Solution Partner Program, onderdeel van het Cisco Partner Ecosysteem, verenigt Cisco met hardware van derden en softwareleveranciers om gezamenlijke klanten geïntegreerde oplossingen te bieden.

Over Plantronics
Plantronics is een wereldwijde leider in audiocommunicatie voor zakelijk gebruik en consumenten. Ze pionieren al vijftig jaar met trends in audiotechnologie en creëren innovatieve producten waarmee mensen eenvoudiger kunnen communiceren. Van unified communications, bluetooth headsets tot gaming-producten, Plantronics biedt ongeëvenaarde kwaliteit, een ideale ervaring en uitzonderlijke service. De Plantronics-producten werden oorspronkelijk ontworpen voor de commerciële luchtvaart en worden nu gebruikt door elk bedrijf in de Fortune 100 evenals door luchtverkeersleiders, alarmnummers en consumenten over de hele wereld. Kijk voor meer informatie op: www.plantronics.com.

Plantronics is een geregistreerd handelsmerk van Plantronics, Inc. Het Bluetooth® woordmerk en logo’s zijn geregistreerde handelsmerken van Bluetooth SIG, Inc. en het gebruik door Plantronics staat onder licentie. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

* Het compatibiliteitscertificaat via Interoperability Verification Testing en Cisco Validated Design is ontworpen om gebruikelijke klantconfiguraties te simuleren en vervangt niet de noodzaak om on-site te testen en de interoperabiliteit te valideren.

Voor meer informatie voor de pers
Anke van Heerebeek
E-mail: anke@l-dj.nl
Tel: +31 (0)20 2050 428
Mobiel: +31 (0) 6 4820 3864
Skype: avanheerebeek
Laatste van Poly
Bereid je voor op close-ups met Poly’s nieuwe, professionele devices voor videovergaderingen

Werken als een baas met Poly’s Voyager 4300 UC Series-headset

Onderzoek Poly onthult de zes belangrijkste persoonlijkheidstypen op de werkvloer
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 7 jaar en 20 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting