www.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (7 jaar en 21 dagen geleden)

Argeweb biedt geavanceerde VPS gebruikers nog meer performance

Hostingprovider Argeweb heeft haar high performance VPS platform verder uitgebreid met extra zware pakketten. Argeweb springt hiermee in op de toenemende vraag naar zwaardere VPS-en voor de geavanceerde gebruikers, die onder andere te maken hebben met veeleisende websites en webshops met veel dataverkeer.

Meer performance
Nu ondernemers steeds meer van hun bedrijfsapplicaties en websites onderbrengen in de cloud, neemt de vraag naar zwaardere servers toe. De nieuw geïntroduceerde Heavy VPS-en van Argeweb spelen in op deze toenemende vraag. De Heavy VPS is opgezet op basis van het betrouwbare Argeweb Cloud platform en biedt de geavanceerdere gebruiker meer werkgeheugen, meer processoren, meer opslagcapaciteit en meer dataverkeer. Dit zorgt voor een nog betere performance. De nieuwe VPS-en variëren van Heavy 8 tot Heavy 32 en bevatten respectievelijk 8, 16 en 32 GB aan werkgeheugen. Daarnaast kan men kiezen voor pakketten die tot 80 TB dataverkeer, 12 processoren en 1 TB aan schijfruimte bieden.

Vernieuwd aanbod
Naast de uitbreiding van het aantal VPS varianten is ook het aanbod van de verschillende pre-installed software uitgebreid. Vanaf nu is naast Windows Server, Ubuntu en CentOS ook het besturingssysteem Debian leverbaar en is de gebruiksvriendelijke beheeromgeving Plesk nu ook leverbaar op Windows Server. Onlangs is ook het beheerpaneel van Argeweb Cloud vernieuwd; zo kan men vanaf nu performance statistieken bekijken en is het nog overzichtelijker geworden om eenvoudig snapshots en back-ups te maken van de VPS-en.

Uitstekende kwaliteit
Argeweb gebruikt uitsluitend A-klasse hardware van HP voor het hosten van deze cloud dienst. Door gebruik te maken van Hyper-V als hypervisor heeft Argeweb gekozen voor één van de meest geavanceerde en toonaangevende Hypervisors in de markt. Daarbij waarborgt Argeweb de kwaliteit en veiligheid van haar diensten door haar ISO 9001 en ISO 27001 certificeringen. Ook de datacenters, die verdeeld staan over Nederlandse datacenter locaties, zijn volledig conform deze ISO-certificering.

“We zien dat klanten erg tevreden zijn met de hoge kwaliteit producten, die Argeweb tegen een reële prijs aanbiedt. Met een klantenservice, die met één van de allerhoogste NPS-scores in de markt gewaardeerd wordt, past deze uitbreiding van het aantal VPS-en in de groeistrategie van Argeweb om klanten nóg beter van dienst te zijn in hun stap naar de cloud," aldus Koen van Deudekom, directeur Argeweb.

Over Argeweb
Argeweb is dé aanbevolen hostingprovider voor domeinregistratie, website -en e-mailhosting, online opslag en hoogwaardige virtual private servers. Argeweb is ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd.
Laatste van Argeweb
Nog veel online kansen voor het MKB

Hogere positie in Google door nieuwe Argeweb SEO-tool

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks