www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (6 jaar en 97 dagen geleden)

Philips presenteert nieuwe oplossingen voor 'connected health' op Dreamforce 2014

Bedrijf presenteert uitgangspunten en demonstreert volgende fase in ontwikkeling van apps voor Philips HealthSuite Digital Platform in samenwerking met salesforce.com

Andover, MA (VS)Koninklijke Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) maakte vandaag de details bekend over zijn deelname aan het Dreamforce 2014-congres in San Francisco, Californië (VS), van 13–16 oktober. Hiermee demonstreert het bedrijf zijn toewijding aan de koppeling van zorg van ziekenhuis tot thuis met digitale oplossingen en diensten die het zorgcontinuüm overspannen. Philips, het prominente gezondheidstechnologiebedrijf binnen de bedrijfstak Dreamforce Health and Life Sciences van de Saleforce Industry Showcase, zal de kracht demonstreren van zijn HealthSuite Digital Platform, dat onlangs werd aangekondigd in samenwerking met salesforce.com, de gastheer van het congres.

Philips en salesforce.com zullen de kracht demonstreren van het combineren van functionaliteit en mogelijkheden van hun respectieve platforms die als doel hebben de houding van consumenten ten opzichte van het gezondheidszorgsysteem te veranderen zodat ze actieve partners worden in de aanpak van hun eigen gezondheid. Als onderdeel van deze strategie werken de twee bedrijven aan een bundel van zogeheten open 'application programming interfaces' (API's) die door ontwikkelaars kunnen worden gebruikt om innovatieve applicaties voor ziekenhuizen en gezondheidssystemen te maken. Bezoekers van de Philips-stand op de Saleforce Customer Showcase kunnen zich inschrijven voor meer informatie over deze gereedschappen voor ontwikkelaars, die naar verwachting begin 2015 beschikbaar zullen zijn.

“Onze samenwerking aan een open, cloud-gebaseerd zorgplatform en de ontwikkeling van ons HealthSuite Digital Platform is al flink gevorderd, en Dreamforce is de perfecte gelegenheid om onze oplossingen voor verbindingstechnologie, die nieuwe mogelijkheden bieden voor de verbetering van gezondheidsmanagement, onder de aandacht te brengen,” aldus Jeroen Tas, algemeen directeur, Healthcare Informatics Solutions and Services, Philips. “Philips is het enige gezondheidstechnologiebedrijf met een assortiment oplossingen voor professionals en consumenten waarmee klinische en persoonlijke gezondheidsgegevens binnen het gehele continuüm kunnen worden gecombineerd om preventie en een gezonde leefstijl te bevorderen, om diagnosticering en behandeling te bespoedigen, en een beter herstel en betere thuiszorg mogelijk te maken.”

Binnen de Saleforce Industry Showcase op Dreamforce zal Philips een presentatie geven over hoe het bedrijf zijn uitgebreide klinische kennis en IT-mogelijkheden koppelt aan het toonaangevende klantensuccesplatform van salesforce.com om zijn visie om de wereld door middel van innovatie gezonder te maken gestalte te geven. Leidinggevenden van Philips zijn eveneens aanwezig op Dreamforce. Zij nemen de hele week deel aan talrijke bijeenkomsten en keynote-presentaties, waaronder:

• Salesforce.com Partner Keynote: Voorop lopen en innoveren in het meest toonaangevende Cloud-ecosysteem) – maandag 13 oktober om 10.00 uur lokale tijd zal Jeroen Tas deelnemen aan een V&A-sessie met Tyler Prince, Executive Vice President, Worldwide Alliances & Channels bij salesforce.com. Tas zal een demonstratie geven van het resultaat van de jongste samenwerking van Philips met salesforce.com voor de ontwikkeling van 'connected' oplossingen voor het Philips HealthSuite Digital Platform. Te volgen via Livestream op het Dreamforce LIVE-kanaal.
  • Navigeren door het complexe digitale landschap voor de optimalisering van het beslissingstraject van klanten – Nu consumenten een schat aan informatie onder handbereik hebben, is bijna alles veranderd in hoe ze tot een keuze komen en een aankoop doen. Dit heeft enorme gevolgen voor hoe de moderne marketingprofessional met hen communiceert. Op woensdag 15 oktober om 10.00 uur lokale tijd zal Blake Cahill, hoofd Global Digital bij Philips, vertellen hoe hij het veranderende digitale beslissingstraject van klanten ziet.
  • De visie van de Salesforce-bedrijfstak Health and Life Sciences – Op woensdag 15 oktober om 16.30 uur lokale tijd zal Jeroen Tas in de Philips-stand binnen de Industry Showcase de bedrijfsvisie voor 'connected health' presenteren en vertellen hoe Philips heeft samengewerkt met Salesforce om deze visie werkelijkheid te maken. Deelnemers zullen horen hoe het HealthSuite Digital Platform van Philips naadloos gegevens integreert waarmee de patiëntenzorg wordt getransformeerd en een betere toegang tot gegevens binnen het gehele zorgcontinuüm wordt geboden, van ziekenhuis tot thuis.
Philips zal daarnaast een aantal demonstraties geven binnen de Customer Showcase op het gebied van Connected Devices en de Marketing en Service Clouds. Geïllustreerd aan de hand van casestudies van zowel huidige als toekomstige scenario’s met producten en diensten van Philips, zullen de voordelen van cloud-diensten voor het Philips HealthSuite Digital Platform, klantervaring en -betrokkenheid worden gedemonstreerd.

Ga voor meer informatie over de aanwezigheid van Philips op Dreamforce naar www.philips.com/dreamforce en volg de DF14-#discussie via @PhilipsHealth en @Philips.
Laatste van Philips Nederland B.V.
Heldhaftige hulp van Spider-Man in Philips merkcampagne

Philips lanceert revolutionair SpeechAir smart dicteerapparaat

Philips en Hitachi Data Systems gaan samenwerken aan innovatieve oplossing voor gegevensbeheer voor organisatiebrede beschikbaarheid van medische beelden
Verstreken tijd: 6 jaar en 97 dagen
Philips Nederl.. contact

Logo Philips Nederland B.V.

info@philips.com
  www.philips.nl
Philips Nederl.. sociaal

Philips Nederl.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise