www.LVTPR.comContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

SDN oplossingen van Extreme Networks krijgen Microsoft Lync kwalificatie

Extreme Networks ontwikkelt uitgebreide Microsoft Lync integratie met geavanceerde analytics en contextuele rapportage

Extreme Networks, Inc. (EXTR) laat weten dat de in eigen huis ontwikkelde, uitgebreide software defined networking (SDN)- oplossing voor zowel bedrade als draadloze netwerken geheel voldoet aan de kwalificatie-eisen van Microsoft Lync, een toonaangevend platform voor Unified Communications. Dankzij de managementsofware en de koppeling met de Purview netwerk- en applicatie visibiliteitsoplossing maakt Extreme Networks een eenvoudige, snelle en slimme uitrol van Microsoft Lync voor automatische Quality of Service (QoS) en uitgebreide analyses mogelijk op zowel bedrade als draadloze netwerken.

Om organisaties in zowel de profit als de non-profit sector te helpen om optimaal gebruik te maken van de samenwerkingstools van Lync voor real-time communicatie en tegelijkertijd toegevoegde waarde te halen uit data-analyses biedt Extreme Networks de volgende oplossingen:
  • Met Lync geïntegreerde en geavanceerde analyses uit door Purview™ gedreven applicatie- informatie oplossingen.
  • Afstemming van Lync met ExtremeXOS® gebaseerde switches; maakt high-density toepassingen mogelijk.
  • Gigabit/10Gigabit connectiviteit en integratie met netwerk policies voor beveiliging en BYOD.
  • Afstemming van SDN-integratie via OneFabric® Connect en NetSight®; zorgt voor dynamische, adaptieve QoS voor grootschalige video- en audio applicaties.
  • Geavanceerde mobiele communicatiemogelijkheden door afstemming van Lync met Extreme Networks' IdentiFi™ Wireless LAN 802.11ac Gigabit Wi-Fi en 802.11n platforms.
Extreme Networks maakt de voordelen van zijn SDN platform beschikbaar voor Microsoft Lync omgevingen door zijn channelpartners en eindgebruikers robuuste netwerk oplossingen te bieden die voor verbeterde Unified Communications zorgen. De unieke SDN oplossing van Extreme Networks voorziet in nieuwe mogelijkheden om traditioneel complexe taken, zoals het beschikbaar stellen van QoS naar Lync endpoints, te vereenvoudigen. Als deelnemer in het Microsoft Unified Communications Open Interoperability Program (UCOIP) biedt Extreme Networks nu een netwerkoplossing voor geconvergeerde diensten die de kernfunctionaliteiten van Unified Communications ondersteunen, inclusief VoIP telefoons, softphones, instant messaging en video-collaboratie.

Quotes

Pascal Menezes, Principal Program Manager, Microsoft Lync: "Organisaties zijn voortdurend bezig om onderlinge samenwerking te verbeteren en daarmee hun productiviteit te verhogen door toepassing van Unified Communications oplossingen. Door het integreren van analytics, draadloos en QoS helpt Extreme Networks klanten om kwalitatief hoogwaardige gebruikerservaringen te bieden en diepgaand inzicht te krijgen in hoe gebruikers, applicaties en apparaten worden ingezet.”

Markus Nispel, Vice President of Solutions Architecture and Innovation, Extreme Networks:

"Samenwerken met toonaangevende technologiepartners bij het ontwikkelen van effectieve netwerk oplossingen is één van de belangrijkste prioriteiten voor Extreme Networks. In de samenwerking met Microsoft Lync om de beschikbaarstelling van Unified Communications via het network te verbeteren, zijn we erin geslaagd om de complexiteit te verminderen, de uitrol te vereenvoudigen en de productiviteit te verhogen. De combinatie van QoS en analytics in onze gekwalificeerde Lync oplossing is uniek. Daarmee bieden we klanten en geautoriseerede resellers een sterke value propositie met Microsoft Lync op het moment dat organisaties hun communicatie infrastructuur vernieuwen of upgraden."

Over Extreme Networks
Extreme Networks is een vooraanstaande wereldwijde aanbieder van bedrade en draadloze netwerk infrastructuur- en beveiligingsoplossingen. Onze oplossingen stellen organisaties in staat om hun IT kosten te verlagen, terwijl tegelijkertijd de productiviteit en efficiency van de business wordt verhoogd door een unieke combinatie van automatisering, transparantie en beheermogelijkheden. Extreme Networks heeft zijn hoofdkantoor in San Jose, Californië, en bedient ruim 12.000 klanten in meer dan 80 landen.

Voor meer informatie: www.extremenetworks.com/product/microsoft-lync-solutions/

Meer informatie voor de pers: John Rutgers, 030 800 5165 of 06 2358 0672