www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 26 dagen geleden)

Epson introduceert de EcoTank, voorzien van genoeg inkt voor twee jaar printen, zonder gebruik van inktpatronen

Bespaar tot 65% kosten met dagelijks probleemloos afdrukken

Amsterdam, 2 oktober 2014 – EcoTank-printers worden geleverd met voldoende inkt aan boord om een indrukwekkende 4.000 pagina's in zwart-wit en 6.500 pagina's in kleur af te drukken3. Dat is voldoende inkt voor ongeveer twee jaar1, zonder dat er een inktpatroon hoeft te worden vervangen. Met de L355 en L555 biedt Epson een alternatieve manier van afdrukken voor gebruikers thuis en op kantoor, met uiterst voordelig en probleemloos resultaat.

Fabio Girotto, productmanager bij Epson Europe, zegt het volgende: “De L555 en L355 komen voort uit technologie die enorm succesvol is geweest in andere markten - waar we meer dan 10 miljoen units hebben verkocht in minder dan vier jaar - en Epson biedt een antwoord op de behoeften van klanten door de EcoTank-reeks te introduceren in West-Europa. Als aanvulling op ons bestaande assortiment, zijn deze modellen ideaal voor klanten thuis of op het kleine kantoor, voor het afdrukken van dagelijkse documenten, zoals kookrecepten, huiswerk, e-mails en routekaarten, en voor wie prijs en gemak uiterst belangrijk zijn. Met voldoende inktvoorraad voor twee jaar1, weten gebruikers waar ze aan toe zijn.”

EcoTank-printers zijn voorzien van inktreservoirs met extra hoge capaciteit, die eenvoudig en efficiënt kunnen worden bijgevuld met originele inkt van Epson. De installatie van de printers verloopt in drie eenvoudige stappen: inktreservoirs vullen, printer aanzetten en priming van het inktsysteem – tegen de tijd dat er moet worden bijgevuld, zorgen voordelige en eenvoudig te gebruiken inktflessen ervoor dat dit bijzonder gemakkelijk verloopt, zonder de noodzaak van het gebruik van inktpatronen. Dankzij de druipvrije schenktuit is het bijvullen van de inktreservoirs een schone en probleemloze klus.

Zowel de L555 als de L355 bieden functies voor afdrukken, kopiëren en scannen. Daarnaast is de L555 uitgerust met een faxfunctie, automatische documentinvoer voor 30 pagina's en een tweeregelig LCD-scherm voor nog meer gebruiksgemak. Beide modellen zijn voorzien van Wi-Fi-connectiviteit voor nog meer gemak bij het delen en plaatsen bij u thuis, en dankzij de compatibiliteit met Epson iPrint4 kunnen gebruikers snel en eenvoudig afdrukken vanaf hun smartphone en tablet-pc's. Dit navulbare en robuuste inktreservoirsysteem wordt geleverd met een Epson-garantie van een jaar of 30.000 pagina's voor extra gemoedsrust.

De L555 en L355 zijn exclusief beschikbaar vanaf oktober bij Media Markt/ Saturn en zullen respectievelijk € 399,99 en € 299,99 kosten. De navulflessen voor de inkt zijn beschikbaar voor een prijs van € 10.

1 2 jaar aan inkt, gebaseerd op gemiddeld maandelijks afdrukvolume van gebruiker (TNS Research: juni 2013)

2 Totale besparing bij het afdrukken van 4.000 pagina´s in zwart-wit en 6.500 pagina´s in kleur, inclusief hardwarekosten. Vergelijking gebaseerd op de Ecotank L355 en afgezet tegen de gemiddelde kosten van de tien best verkochte modellen in West-Europa, in de periode januari-juni 2014, gevolgd door GfK (exclusief handelsmerken). Berekening van de afdrukkosten gaat uit van het aantal verbruikte standaard en XL-patronen in de West-Europese markt, als gevolgd GfK in dezelfde referentieperiode, waarbij de gemiddelde adviesprijzen en rendementsgegevens van patronen zijn gehanteerd, zoals aangegeven op de websites van de fabrikanten.

3 Genoemde rendementen/kosten per pagina zijn geëxtrapoleerd op basis van Epson´s originele methodologie vanuit de afdruksimulatie van testpatronen in ISO/IEC24712. Genoemde rendementen/kosten per pagina zijn NIET gebaseerd op ISO/IEC24711. Genoemde rendementen/kosten per pagina kunnen variëren afhankelijk van de afbeeldingen die u afdrukt, de papiersoort die u gebruikt, de frequentie van uw afdrukken en omgevingscondities zoals de temperatuur.

4 Een draadloze verbinding met internet is vereist. Ga voor meer informatie, ondersteunde talen en apparaten naar www.epson.nl/connect

5 Het gemiddelde van ESAT voor Office Category Test enkelzijdig zwart-wit, bepaald in overeenstemming met ISO/IEC24734.

Informatie over Epson
Epson is wereldwijd toonaangevend op gebied van innovatie en toegewijd om de visie en verwachtingen van klanten wereldwijd te overstijgen met oplossingen variërend voor thuis, op kantoor en voor commerciële en industriële ondernemingen. Het productassortiment van Epson bestaat uit inkjetprinters, printersystemen, 3LCD-projectoren, industriële robots, multimediabrillen en sensorsystemen die zijn gebaseerd op compacte, energiebesparende en nauwkeurige technologieën.

De Epson Group, geleid door het in Japan gevestigde Seiko Epson Corporation, telt wereldwijd meer dan 73.000 werknemers in 94 bedrijven, en is trots op haar voortdurende bijdrage aan het mondiale milieu en de gemeenschappen waarin de groep actief is. Zie ook de Epson Corporate website.

Informatie over Epson Europe
Epson Europe B.V., gevestigd in Amsterdam, is het regionale hoofdkantoor voor Europa, het Midden-Oosten, Rusland en Afrika. Met een personeelsbestand van 1.655 werknemers behaalde Epson Europe in het boekjaar 2012 een omzet van 1.540 miljoen euro. Zie ook de Europese Epson website.

Lees meer over de Ecologische Visie.

Pride PR
Ivette van der Elst/ Laura de Vries
T: 0031 71 568 00 28
E: epson@pridepr.nl
Laatste van Epson Europe B.V.
Epson presenteert haar meest geavanceerde reeks professionele inkjetprinters op drupa 2016

Persuitnodiging: Epson op IFA 2015

Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allen, CTO van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP
Verstreken tijd: 6 jaar en 26 dagen
Epson Europe B.. contact

Logo Epson Europe B.V.

Sander Bosman
  sander.bosman@epson.eu
  www.epson.nl
Epson Europe B.. sociaal

Epson Europe B.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders