www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

Bespaar tot 65% kosten met dagelijks probleemloos afdrukken

Amsterdam, 2 oktober 2014 – EcoTank-printers worden geleverd met voldoende inkt aan boord om een indrukwekkende 4.000 pagina's in zwart-wit en 6.500 pagina's in kleur af te drukken3. Dat is voldoende inkt voor ongeveer twee jaar1, zonder dat er een inktpatroon hoeft te worden vervangen. Met de L355 en L555 biedt Epson een alternatieve manier van afdrukken voor gebruikers thuis en op kantoor, met uiterst voordelig en probleemloos resultaat.

Fabio Girotto, productmanager bij Epson Europe, zegt het volgende: “De L555 en L355 komen voort uit technologie die enorm succesvol is geweest in andere markten - waar we meer dan 10 miljoen units hebben verkocht in minder dan vier jaar - en Epson biedt een antwoord op de behoeften van klanten door de EcoTank-reeks te introduceren in West-Europa. Als aanvulling op ons bestaande assortiment, zijn deze modellen ideaal voor klanten thuis of op het kleine kantoor, voor het afdrukken van dagelijkse documenten, zoals kookrecepten, huiswerk, e-mails en routekaarten, en voor wie prijs en gemak uiterst belangrijk zijn. Met voldoende inktvoorraad voor twee jaar1, weten gebruikers waar ze aan toe zijn.”

EcoTank-printers zijn voorzien van inktreservoirs met extra hoge capaciteit, die eenvoudig en efficiënt kunnen worden bijgevuld met originele inkt van Epson. De installatie van de printers verloopt in drie eenvoudige stappen: inktreservoirs vullen, printer aanzetten en priming van het inktsysteem – tegen de tijd dat er moet worden bijgevuld, zorgen voordelige en eenvoudig te gebruiken inktflessen ervoor dat dit bijzonder gemakkelijk verloopt, zonder de noodzaak van het gebruik van inktpatronen. Dankzij de druipvrije schenktuit is het bijvullen van de inktreservoirs een schone en probleemloze klus.

Zowel de L555 als de L355 bieden functies voor afdrukken, kopiëren en scannen. Daarnaast is de L555 uitgerust met een faxfunctie, automatische documentinvoer voor 30 pagina's en een tweeregelig LCD-scherm voor nog meer gebruiksgemak. Beide modellen zijn voorzien van Wi-Fi-connectiviteit voor nog meer gemak bij het delen en plaatsen bij u thuis, en dankzij de compatibiliteit met Epson iPrint4 kunnen gebruikers snel en eenvoudig afdrukken vanaf hun smartphone en tablet-pc's. Dit navulbare en robuuste inktreservoirsysteem wordt geleverd met een Epson-garantie van een jaar of 30.000 pagina's voor extra gemoedsrust.

De L555 en L355 zijn exclusief beschikbaar vanaf oktober bij Media Markt/ Saturn en zullen respectievelijk € 399,99 en € 299,99 kosten. De navulflessen voor de inkt zijn beschikbaar voor een prijs van € 10.

1 2 jaar aan inkt, gebaseerd op gemiddeld maandelijks afdrukvolume van gebruiker (TNS Research: juni 2013)

2 Totale besparing bij het afdrukken van 4.000 pagina´s in zwart-wit en 6.500 pagina´s in kleur, inclusief hardwarekosten. Vergelijking gebaseerd op de Ecotank L355 en afgezet tegen de gemiddelde kosten van de tien best verkochte modellen in West-Europa, in de periode januari-juni 2014, gevolgd door GfK (exclusief handelsmerken). Berekening van de afdrukkosten gaat uit van het aantal verbruikte standaard en XL-patronen in de West-Europese markt, als gevolgd GfK in dezelfde referentieperiode, waarbij de gemiddelde adviesprijzen en rendementsgegevens van patronen zijn gehanteerd, zoals aangegeven op de websites van de fabrikanten.

3 Genoemde rendementen/kosten per pagina zijn geëxtrapoleerd op basis van Epson´s originele methodologie vanuit de afdruksimulatie van testpatronen in ISO/IEC24712. Genoemde rendementen/kosten per pagina zijn NIET gebaseerd op ISO/IEC24711. Genoemde rendementen/kosten per pagina kunnen variëren afhankelijk van de afbeeldingen die u afdrukt, de papiersoort die u gebruikt, de frequentie van uw afdrukken en omgevingscondities zoals de temperatuur.

4 Een draadloze verbinding met internet is vereist. Ga voor meer informatie, ondersteunde talen en apparaten naar www.epson.nl/connect

5 Het gemiddelde van ESAT voor Office Category Test enkelzijdig zwart-wit, bepaald in overeenstemming met ISO/IEC24734.

Informatie over Epson
Epson is wereldwijd toonaangevend op gebied van innovatie en toegewijd om de visie en verwachtingen van klanten wereldwijd te overstijgen met oplossingen variërend voor thuis, op kantoor en voor commerciële en industriële ondernemingen. Het productassortiment van Epson bestaat uit inkjetprinters, printersystemen, 3LCD-projectoren, industriële robots, multimediabrillen en sensorsystemen die zijn gebaseerd op compacte, energiebesparende en nauwkeurige technologieën.

De Epson Group, geleid door het in Japan gevestigde Seiko Epson Corporation, telt wereldwijd meer dan 73.000 werknemers in 94 bedrijven, en is trots op haar voortdurende bijdrage aan het mondiale milieu en de gemeenschappen waarin de groep actief is. Zie ook de Epson Corporate website.

Informatie over Epson Europe
Epson Europe B.V., gevestigd in Amsterdam, is het regionale hoofdkantoor voor Europa, het Midden-Oosten, Rusland en Afrika. Met een personeelsbestand van 1.655 werknemers behaalde Epson Europe in het boekjaar 2012 een omzet van 1.540 miljoen euro. Zie ook de Europese Epson website.

Lees meer over de Ecologische Visie.

Pride PR
Ivette van der Elst/ Laura de Vries
T: 0031 71 568 00 28
E: epson@pridepr.nl
Eerder van Epson Europe B.V.
13 apr 2016 Epson presenteert haar meest geavanceerde reeks professionele inkjetprinters op drupa 2016

19 aug 2015 Persuitnodiging: Epson op IFA 2015

6 okt 2014 Epson introduceert de EcoTank, voorzien van genoeg inkt voor twee jaar printen, zonder gebruik van inktpatronen
Persberichten van vrijdag 15 november 2019
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Softwarebedrijf Intigris benoemd tot FD Gazelle 2019
Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps

Siemens neemt Atlas 3D over en vergroot zijn additive manufacturing-portfolio

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure
Logo Pride PR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl