www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2059 dagen geleden)

Epson introduceert de EcoTank, voorzien van genoeg inkt voor twee jaar printen, zonder gebruik van inktpatronen

Bespaar tot 65% kosten met dagelijks probleemloos afdrukken

Amsterdam, 2 oktober 2014 – EcoTank-printers worden geleverd met voldoende inkt aan boord om een indrukwekkende 4.000 pagina's in zwart-wit en 6.500 pagina's in kleur af te drukken3. Dat is voldoende inkt voor ongeveer twee jaar1, zonder dat er een inktpatroon hoeft te worden vervangen. Met de L355 en L555 biedt Epson een alternatieve manier van afdrukken voor gebruikers thuis en op kantoor, met uiterst voordelig en probleemloos resultaat.

Fabio Girotto, productmanager bij Epson Europe, zegt het volgende: “De L555 en L355 komen voort uit technologie die enorm succesvol is geweest in andere markten - waar we meer dan 10 miljoen units hebben verkocht in minder dan vier jaar - en Epson biedt een antwoord op de behoeften van klanten door de EcoTank-reeks te introduceren in West-Europa. Als aanvulling op ons bestaande assortiment, zijn deze modellen ideaal voor klanten thuis of op het kleine kantoor, voor het afdrukken van dagelijkse documenten, zoals kookrecepten, huiswerk, e-mails en routekaarten, en voor wie prijs en gemak uiterst belangrijk zijn. Met voldoende inktvoorraad voor twee jaar1, weten gebruikers waar ze aan toe zijn.”

EcoTank-printers zijn voorzien van inktreservoirs met extra hoge capaciteit, die eenvoudig en efficiënt kunnen worden bijgevuld met originele inkt van Epson. De installatie van de printers verloopt in drie eenvoudige stappen: inktreservoirs vullen, printer aanzetten en priming van het inktsysteem – tegen de tijd dat er moet worden bijgevuld, zorgen voordelige en eenvoudig te gebruiken inktflessen ervoor dat dit bijzonder gemakkelijk verloopt, zonder de noodzaak van het gebruik van inktpatronen. Dankzij de druipvrije schenktuit is het bijvullen van de inktreservoirs een schone en probleemloze klus.

Zowel de L555 als de L355 bieden functies voor afdrukken, kopiëren en scannen. Daarnaast is de L555 uitgerust met een faxfunctie, automatische documentinvoer voor 30 pagina's en een tweeregelig LCD-scherm voor nog meer gebruiksgemak. Beide modellen zijn voorzien van Wi-Fi-connectiviteit voor nog meer gemak bij het delen en plaatsen bij u thuis, en dankzij de compatibiliteit met Epson iPrint4 kunnen gebruikers snel en eenvoudig afdrukken vanaf hun smartphone en tablet-pc's. Dit navulbare en robuuste inktreservoirsysteem wordt geleverd met een Epson-garantie van een jaar of 30.000 pagina's voor extra gemoedsrust.

De L555 en L355 zijn exclusief beschikbaar vanaf oktober bij Media Markt/ Saturn en zullen respectievelijk € 399,99 en € 299,99 kosten. De navulflessen voor de inkt zijn beschikbaar voor een prijs van € 10.

1 2 jaar aan inkt, gebaseerd op gemiddeld maandelijks afdrukvolume van gebruiker (TNS Research: juni 2013)

2 Totale besparing bij het afdrukken van 4.000 pagina´s in zwart-wit en 6.500 pagina´s in kleur, inclusief hardwarekosten. Vergelijking gebaseerd op de Ecotank L355 en afgezet tegen de gemiddelde kosten van de tien best verkochte modellen in West-Europa, in de periode januari-juni 2014, gevolgd door GfK (exclusief handelsmerken). Berekening van de afdrukkosten gaat uit van het aantal verbruikte standaard en XL-patronen in de West-Europese markt, als gevolgd GfK in dezelfde referentieperiode, waarbij de gemiddelde adviesprijzen en rendementsgegevens van patronen zijn gehanteerd, zoals aangegeven op de websites van de fabrikanten.

3 Genoemde rendementen/kosten per pagina zijn geëxtrapoleerd op basis van Epson´s originele methodologie vanuit de afdruksimulatie van testpatronen in ISO/IEC24712. Genoemde rendementen/kosten per pagina zijn NIET gebaseerd op ISO/IEC24711. Genoemde rendementen/kosten per pagina kunnen variëren afhankelijk van de afbeeldingen die u afdrukt, de papiersoort die u gebruikt, de frequentie van uw afdrukken en omgevingscondities zoals de temperatuur.

4 Een draadloze verbinding met internet is vereist. Ga voor meer informatie, ondersteunde talen en apparaten naar www.epson.nl/connect

5 Het gemiddelde van ESAT voor Office Category Test enkelzijdig zwart-wit, bepaald in overeenstemming met ISO/IEC24734.

Informatie over Epson
Epson is wereldwijd toonaangevend op gebied van innovatie en toegewijd om de visie en verwachtingen van klanten wereldwijd te overstijgen met oplossingen variërend voor thuis, op kantoor en voor commerciële en industriële ondernemingen. Het productassortiment van Epson bestaat uit inkjetprinters, printersystemen, 3LCD-projectoren, industriële robots, multimediabrillen en sensorsystemen die zijn gebaseerd op compacte, energiebesparende en nauwkeurige technologieën.

De Epson Group, geleid door het in Japan gevestigde Seiko Epson Corporation, telt wereldwijd meer dan 73.000 werknemers in 94 bedrijven, en is trots op haar voortdurende bijdrage aan het mondiale milieu en de gemeenschappen waarin de groep actief is. Zie ook de Epson Corporate website.

Informatie over Epson Europe
Epson Europe B.V., gevestigd in Amsterdam, is het regionale hoofdkantoor voor Europa, het Midden-Oosten, Rusland en Afrika. Met een personeelsbestand van 1.655 werknemers behaalde Epson Europe in het boekjaar 2012 een omzet van 1.540 miljoen euro. Zie ook de Europese Epson website.

Lees meer over de Ecologische Visie.

Pride PR
Ivette van der Elst/ Laura de Vries
T: 0031 71 568 00 28
E: epson@pridepr.nl
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Epson Europe B.V.
Epson presenteert haar meest geavanceerde reeks professionele inkjetprinters op drupa 2016

Persuitnodiging: Epson op IFA 2015

Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn
Workiva en Trintech kondigen strategische samenwerking aan die financiële afsluitprocessen en wettelijke rapportageprocessen transformeert

Snel groeiende vraag naar managed securitydiensten creëert nieuwe kansen voor MSP’s

Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?

MeetingpointAdvies biedt kosteloos videobellen aan financieel adviseurs

Nieuwe Zyxel Multi-Gigabit switch helpt bedrijven eenvoudig aan de WiFi 6-standaard

Nutanix breidt integratie met ServiceNow uit en stroomlijnt IT-operations en -kosten

Secureworks introduceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

Drie nieuwe Fiber Aggregation Switches met optioneel cloud-beheer

Amsterdam eindigt als tweede op wereldwijde ranglijst artificiële intelligentie

Women in Tech komt met een 24 hour virtual conference
Verstreken tijd: 2059 dagen
Epson Europe B.. contact

Logo Epson Europe B.V.

Sander Bosman
  sander.bosman@epson.eu
  www.epson.nl
Epson Europe B.. sociaal

Epson Europe B.. tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl