www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (1985 dagen geleden)
PR: CheckTwice

Cisco lanceert ’s werelds eerste threat-focused next-generation firewall

Amsterdam, 16 september 2014 – Met de introductie van ’s werelds eerste ‘threat focused’ Next-Generation Firewall (NGFW) verandert Cisco de manier waarop organisaties zich kunnen beschermen tegen geavanceerde en zero-day dreigingen. Deze Cisco ASA met FirePOWER Services biedt geïntegreerde beveiliging tegen dreigingen, zowel vóór, tijdens als na een aanval.

“Met het huidige klimaat van geïndustrialiseerd hacken en geavanceerde cybercrime zijn we in een tijdperk beland waarin de huidige NGFW-oplossingen niet genoeg zijn om aanvallen af te slaan”, zegt Fred Noordam, Area Manager BeNeLux Security bij Cisco. “Meer dan ooit moeten organisaties in staat zijn om inzicht te krijgen in de context, om grip te krijgen op de veranderingen van hun omgeving en om beveiligingsincidenten aan te pakken. Cisco ASA met FirePOWER Services is een grote stap voorwaarts voor de NGFW-markt. Organisaties kunnen hiermee hun bescherming versterken, van het datacenter via het netwerk naar gebruikersapparatuur. Dit alles met de wendbaarheid om geavanceerde dreigingen in real-time én met terugwerkende kracht, te identificeren, te begrijpen en te stoppen.”

Cisco ASA met FirePOWER Services is een aanpasbare, op dreigingen gerichte firewall die zorgdraagt voor een superieure beveiliging op verschillende niveaus. De mogelijkheden gaan dan ook veel verder dan voorgaande generaties NGFW-oplossingen. Tot nu lag de focus van NGFWs op controle over de applicaties en de security policy, en deze firewalls waren niet in staat om geavanceerde en zero-day aanvallen aan te pakken. Cisco ASA met FirePOWER Services verandert dit met een op ‘visibility’ en bedreigingen gericht, platform-gebaseerde aanpak.
  • Visibility - biedt volledige inzage in onder meer gebruikers, mobiele apparatuur, bedrijfsapplicaties, virtuele machine-to-machine communicatie, kwetsbaarheden, dreigingen en URLs.
  • Focus op dreigingen – maakt gebruik van Next-Generation Intrusion Prevention Systems (NGIPS) van Sourcefire voor veelomvattende bescherming tegen bekende en geavanceerde dreigingen. Met Advanced Malware Protection van Sourcefire worden zowel bekende als onbekende aanvallen afgewend.
  • Platform-gebaseerd – Cisco ASA met FirePOWER Services is een combinatie van in de praktijk bewezen firewall-functionaliteit en applicatiecontrole, NGIPS-mogelijkheden en geavanceerde detectie van inbraken en maatregelen daartegen, alles in één apparaat. De integratie biedt organisaties betere bescherming, terwijl de kosten en de complexiteit worden verminderd.
Door het gegeven dat bedrijven onderhevig zijn aan veranderende business-modellen en constant wijzigende dreigingen, moet de beveiligingsbenadering van een organisatie geïntegreerd zijn en gericht op dreigingen. Hierdoor kan de organisatie de tijd tussen doorbraak en remedie minimaliseren. Ook is het nodig om te leren van nieuwe aanvalsmethoden en gebruik te maken van die kennis voor betere bescherming. Cisco ASA met FirePOWER Services biedt die geïntegreerde bescherming tegen dreigingen en helpt bedrijven hun grootse beveiligingsrisico’s aan te pakken.

Cisco gaat samen met zijn partners professionele en technische security services bieden om de migratie van de huidige security-omgeving naar de geïntegreerde defensie van Cisco ASA met FirePOWER Services te versnellen.

Meer informatie over Cisco ASA met FirePOWER Services is te vinden op www.cisco.com/go/asafps.

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruikt te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op http://thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via http://m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: http://ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: http://newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:

Cisco
Iris Mulder
Mob: 06 4184 4279
E-mail: imulder@cisco.com

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
Laatste van Cisco
Cisco Annual Internet Report: in 2023 ondersteunt 5G wereldwijd meer dan 10% van de mobiele verbindingen

Cisco Live! Europe komt in 2021 naar RAI Amsterdam

Cisco Live 2020 laat de nieuwste transformatieve technologieën zien
Verstreken tijd: 1985 dagen

Logo CheckTwice
Cisco contact

Logo Cisco

www.cisco.com
Cisco sociaal

Cisco tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl