www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2003 dagen geleden)

Axios Systems gepositioneerd als “Visionary” in het Gartner Magic Quadrant voor IT Service Support Management Tools

Virginia, USA: 4 September, 2014 – Axios Systems is door onderzoeksbureau Gartner geplaatst in het Visionary-kwadrant van het “Magic Quadrant for IT Service Support Management (ITSSM) Tools”i.

Het ITSSM Magic Quadrant evalueert 14 enterprise-class leveranciers die voldoen aan de criteria van Gartner.  In dit rapport richt Gartner zich op leveranciers die de gebruiksvriendelijkheid van IT service support functionaliteiten verbeteren. Deze leveranciers bieden out-of-the-box best practice producten die bovendien gebruiksvriendelijk zijn. De next-generation support mogelijkheden kunnen ingezet worden om mobiel werken te ondersteunen en maken tevens gebruik van social collaboration om de efficiëntie en effectiviteit van het product te verbeteren.

Door innovatieve technologieën in te zetten, die strategische en operationele problemen oplossen, streeft Axios Systems ernaar haar klanten de best mogelijke service management oplossing te bieden. Ontworpen als eenduidige applicatie biedt assyst, naast robuuste procesautomatisering, de laatste technologieën op het gebied van social, mobiel, gamification, rapportages en decision support tools die klanten helpen de IT volwassenheid te verbeteren en toegevoegde waarde te leveren.

“Onze 100% focus op service management software maakt het ons mogelijk om duurzame relaties met klanten op te bouwen. Klanten vertellen ons over de uitdagingen die op hen afkomen en wij maken innovatieve oplossingen die hen daarbij helpen. De relatie met onze klanten vormt de basis van onze visie op de markt en de R&D cyclus,” zegt Markos Symeonides, Executive Vice President van Axios Systems.

Axios System’s assyst ITSM software is een complete oplossing gemaakt voor enterprise-class organisaties die staan voor de uitdagingen van een internationale IT organisatie. Dankzij het gebruik van de laatste Web 2.0 technologieën, biedt assyst krachtige service management en support functionaliteiten aan IT medewerkers en de gebruikersorganisatie. De software maakt gebruik van een device-agnostic interface, toegankelijk via desktops, laptops, tablets en smartphones om Het Nieuwe Werken mogelijk te maken. Door traditionele IT data en procesmanagement te verrijken met social collaboration, multichannel, gamification en knowledge management functionaliteiten, maakt assyst service management software gebruiksvriendelijker, efficiënter en effectiever. Als de IT afdeling en de gebruikersorganisatie intensiever samenwerken dan wordt IT nog belangrijker voor de gebruikersorganisatie en vice versa; dit heeft een positieve uitwerking op de samenwerking, de productiviteit en de meerwaarde van IT.

“Technologie transformeert van een model gericht op het “bijhouden van gegevens” waarbij de meeste werkzaamheden offline plaatsvinden en gebruik gemaakt wordt van applicaties waar data ingaat en uitkomt. Wat wij hebben gecreëerd is een systeem dat interactie tussen mensen eenvoudiger maakt. De assyst oplossing is getransformeerd tot een online oplossing voor de IT afdeling en de gebruikersorganisatie om samen te werken op technologische vraagstukken en projecten. Medewerkers binnen de organisatie kunnen, ongeacht tijd en plaats, kennis en ideeën delen zonder last te hebben van traditionele “barrières” als landsgrenzen en afdelingen. Dit is de volgende generatie ITSM software en we zijn verheugd dat Gartner ons als Visionary in het Magic Quadrant heeft opgenomen,” zegt Markos Symeonides.

Over het Magic Quadrant
Gartner beveelt geen van de leveranciers, producten of services aan die zijn opgenomen in de onderzoekspublicaties. Ook adviseert Gartner technologiegebruikers niet om alleen de leveranciers te kiezen met de hoogste ratings. De onderzoekspublicaties van Gartner bevatten de mening van het onderzoeksinstituut en zijn geen statement. Gartner geeft geen garanties, expliciet of impliciet, betreffende deze research, ook niet over de handelskwaliteiten of geschiktheid voor een bepaald doel.

Voor meer informatie over Gartner, of indien u een klant van Gartner bent en toegang wilt krijgen tot het rapport, bezoek www.gartner.com.

Over Axios Systems
Axios Systems legt zich volledig toe op IT Service Management (ITSM) oplossingen (on-premise en SaaS). Als toonaangevende speler van innovatieve technologieën, helpt Axios organisaties om hun dienstverlening te verbeteren.

De ITSM software van Axios Systems, assyst, is ontwikkeld om mensen, processen en technologie te ondersteunen. assyst biedt krachtige ITSM software die snel te implementeren en makkelijk te onderhouden is. De assyst oplossing is tevens één van de eerste ITSM oplossingen die PinkVerify certification voor alle 15 ITIL processen heeft behaald.

Axios is wereldwijd actief met een netwerk van kantoren in Amerika, Europa, het Midden Oosten en Azië. Meer informatie over Axios Systems is te vinden op www.axiossystems.com

Press Contact: pr@axiossystems.com

i “Gartner Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools” by Jarod Greene, Tapati Bandopadhyay and Chris Matchett, August, 25, 2014
Laatste van Axios Systems
Axios innovatie beloond met Info-Tech Champion status

Nedschroef kiest voor Axios Systems om Service Management te centraliseren en IT Happiness te stimuleren

Axios Systems is de eerste IT Service Management leverancier die voor alle 16 ITIL® processen gecertificeerd is
Verstreken tijd: 2003 dagen
Axios Systems contact

Logo Axios Systems

assyst@axiossystems.nl
  www.axiossystems.nl
Axios Systems sociaal

Axios Systems tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl