www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (7 jaar en 32 dagen geleden)
PR: Whizpr

Nieuwe HTC Desire 510 brengt 4G naar de massa

Supersnel favoriete webpagina’s bezoeken en video’s streamen

Utrecht, 27 augustus 2014 - HTC, wereldwijd leider in mobiele innovatie en design, introduceert een nieuwe telefoon met LTE (4G-snelheid): de HTC Desire 510. Het scherp geprijsde toestel combineert quad core LTE-prestaties met een royaal scherm en is daarmee een sterke allround multimedia-telefoon. Voor gebruikers die nog niet eerder 4G hebben ervaren, is de HTC Desire 510 een perfecte introductie waarmee zij razendsnel video’s kunnen streamen, apps kunnen downloaden en hun favoriete webpagina’s kunnen openen.

“Er wordt al zolang over 4G gesproken, dat je gemakkelijk vergeet dat slechts een kleine selectie toptoestellen uitgerust is met deze technologie”, zegt Mark Moons, General Manager HTC Western Europe. “We zijn trots om met de HTC Desire 510 4G-snelheid te kunnen bieden aan consumenten met een kleiner budget. Gebruikers verwachten dat hun telefoon een mobiele entertainment hub is die hen ook onderweg voorziet van de nieuwste films, televisieprogramma’s en muziek. De indrukwekkende netwerksnelheden van de HTC Desire 510 zorgen ervoor dat dit moeiteloos kan.”

Razendsnel en voordelig
De HTC Desire 510 is de perfecte telefoon voor prijsbewuste consumenten die onderweg zonder vertraging of buffering willen beschikken over de nieuwste multimedia. Favoriete content, apps en webpagina’s zijn altijd binnen handbereik met supersnelle download- en streaming-snelheid. Het toestel is uitgerust met de Qualcomm quad core 1.2 GHz Snapdragon 410 processor waardoor je snel en moeiteloos kunt browsen en multitasken. Of het nu gaat om het bekijken van films of het spelen van een game, de vloeiende graphics maken de HTC Desire 510 de ultieme multimedia-telefoon. Dankzij een intern geheugen van 8GB en een uitbreidbaar geheugen door middel van het microSD-slot, kun je bovendien al je favoriete apps, games en films opslaan op je HTC Desire 510 zonder je zorgen te hoeven maken of er voldoende ruimte is.

De ultieme multimedia-ervaring
Het 4,7 inch scherm van de HTC Desire 510 is perfect voor het bekijken van video’s en gaming en maakt browsen op het internet tot een indrukwekkende visuele ervaring. De combinatie van een levendig scherm, het bekende design en de HTC Sense-functionaliteit, zorgen voor geweldige all-round prestaties waarmee HTC een nieuwe standaard zet voor deze categorie telefoons.

De HTC Desire 510 beschikt verder over Android 4.4 en HTC BlinkFeed. Dit laatste zorgt ervoor dat je snel en eenvoudig de laatste updates uit je sociale netwerken en RSS-feeds ziet. Je startscherm is niet langer statisch, maar brengt je overal en altijd direct het belangrijkste nieuws.

Dot View cover
De HTC Desire 510 is verkrijgbaar in de kleuren Terra White en Meridian Grey en heeft een polycarbonaat-behuizing die comfortabel aanvoelt in je hand. Daarnaast is voor dit toestel een HTC Dot View cover beschikbaar waarmee je, zelfs als de cover gesloten is, telefoontjes kunt beantwoorden in retrostijl. Met 18 thema’s en de optie om een foto uit je galerie toe te voegen, creëer je bovendien een eigen Dot View wallpaper die past bij jouw persoonlijkheid en stijl.

De HTC Desire 510 is beschikbaar vanaf de tweede week van september.

---------------

Over HTC
HTC Corporation (HTC) is opgericht in 1997. Sinds de start heeft HTC vele prijswinnende mobiele devices gemaakt. Door de behoeften van de consument centraal te stellen, verlegt HTC de grenzen tussen design en technologie om een innovatieve en persoonlijke ervaring te bieden aan consumenten wereldwijd. HTC’s portfolio bevat telefoons en tablets met HTC Sense. HTC is genoteerd op de Taiwanese beurs (2498). Voor meer informatie: http://www.htc.com/nl/.

Voor meer informatie:
Whizpr
Chantal Schepers / Julien Harbers / Rinske van den Bos
E-mail: htc(at)whizpr.nl
Laatste van HTC Netherlands B.V.
Verstreken tijd: 7 jaar en 32 dagen
HTC Netherland.. contact

Logo HTC Netherlands B.V.

info_htcbenelux@htc.com

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric