www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Imres Medical Solutions kiest voor Pylades en Microsoft Dynamics AX 2012

Weesp, 25 juli 2014 – De internationale farmaceutische medische groothandel Imres Medical Solutions heeft onlangs gekozen voor het Microsoft ERP-systeem Dynamics AX 2012 dat zal worden geleverd en geïmplementeerd door Pylades. Het systeem gaat alle bedrijfsprocessen alsmede de internationale groothandels activiteiten en groeiplannen van deze gerenommeerde organisatie ondersteunen.

Over Imres Medical Solutions
Imres is een medische groothandels organisatie en levert hoogwaardige medische oplossingen aan onder andere VN-organisaties, NGO's, Mohs en institutionele organisaties in voornamelijk opkomende economieën. Sinds 2005 opereert Imres voor een heel beperkt assortiment (voedingssupplementen) ook op de Nederlandse markt.

Keuze voor Pylades Business oplossing voor Handel & Logistiek
Director Operations en mede eigenaar van Imres B.V., Geert Schutte: “Het huidige maatwerksysteem van Imres heeft ons de afgelopen 15 jaar veel ondersteuning geboden maar we zijn als Imres tot de conclusie gekomen dat middels de investeringen in een standaard ERP systeem als Dynamics AX onze processen zonder maatwerk ondersteund kunnen worden. Daarnaast is het voor ons onmogelijk om de ontwikkelingen die de markt maar ook onze klanten vragen te ondersteunen met IT. Microsoft ontwikkelt zo snel functionaliteit  dat wij voorzien dat Dynamics AX ons een strategische voorsprong zal geven gebruik makend van standaard software.”

Na een uitgebreid selectie traject waarbij diverse Dynamics partners zijn beoordeeld viel uiteindelijk de keuze op Pylades.

Geert Schutte: “Dat Microsoft Dynamics AX 2012 voor ons het meest geschikte pakket was, daar waren wij al wel over uit, minstens zo belangrijk en misschien wel belangrijker is de keuze van de business/implementatie partner. Wij hebben voor Pylades gekozen vanwege de ruime implementatie ervaring, de vele referenties in de handel & logistiek, de kennis van Microsoft Dynamics AX 2012 voor onze branche en vooral de pragmatische aanpak van de implementatie.”

Microsoft Dynamics AX 2012 zal on-premise worden geïnstalleerd en daarna gefaseerd geïmplementeerd worden. Document Management, Douane integratie en Vendor Qualification maken ook onderdeel uit van de scope.

Pylades dé Microsoft platform partner voor Handel & Logistiek
Pylades is in Nederland dé speler voor de implementatie en het beheer van Microsoft Dynamics AX,  Microsoft Dynamics CRM en Microsoft SharePoint voor handel & logistiek. Pylades levert bewezen gecertificeerde branche oplossingen, voorspelbare projectresultaten en heeft een unieke Project Recovery Methodiek bij vastgelopen Dynamics implementaties. Pylades is ruim 28 jaar succesvol en heeft vele succesvolle referentieprojecten.

Voor meer informatie over dit persbericht:
Pylades B.V.
Erwin Kooijman