www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (7 jaar en 23 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Anaplan sluit zich aan bij de Technology Alliances-portfolio van Deloitte Consulting, LLP en biedt klanten een baanbrekend planningplatform met applicaties op maat

Met dit partnership profiteren de bedrijven van realtime kennis en een goede samenwerking om zo strategische besluitvorming te stimuleren

Utrecht – 14 juli 2014 – Vandaag heeft Anaplan aangekondigd dat het zich heeft aangesloten bij de Technology Alliances-portfolio van Deloitte, waarmee de jarenlange samenwerking tussen de bedrijven verder wordt versterkt. Met dit initiatief kunnen de bedrijven klanten helpen efficiënter te plannen en werkomgevingen te creëren waarin strategische inzichten in gegevens in samenwerkingsverband worden verkregen.

Als consulting- en applicatiepartner speelt Deloitte een belangrijke rol in het wereldwijde netwerk van toonaangevende consultingpartners van Anaplan. Dit netwerk voorziet in de verschillende aspecten van end-to-end zakelijke planning en bedrijfsvoering op het Anaplan-platform, van implementatie en uitvoering tot het personaliseren van applicaties over de hele wereld.

"Dankzij de combinatie van de vooraanstaande technologie van Anaplan en de industriële kennis van Deloitte, zal deze samenwerking klanten helpen om hun medewerkers, plannen en kosten continue af te stemmen op de kansen in de markt", aldus Doug Smith, Executive Vice President van Anaplan. "Deloitte heeft uitgebreide ervaring met en kennis van veel verschillende sectoren. Het bedrijf kan klanten van Anaplan dan ook goed adviseren over complexe zakelijke uitdagingen en deze uitdagingen omzetten in krachtige, maar eenvoudige plannen en applicaties."

"Veel van onze klanten vragen ons om hulp bij vergelijkbare kwesties. Ongeacht de sector of omgeving hebben klanten in realtime nauwkeurige gegevens nodig om strategische beslissingen te kunnen nemen en te zorgen dat hun medewerkers optimaal kunnen samenwerken", aldus Merritt Alberti, Director van Deloitte Consulting, LLP. "Ze staan voor de uitdaging om winstmarges te verbeteren, winstgevende groei te stimuleren en operationele kosten te verlagen. Veel bedrijven vertrouwen op Anaplan om ze te helpen bij het analyseren van hun processen zodat deze bedrijven snel kunnen bepalen hoe ze efficiënter kunnen werken."

De Technology Alliance van Deloitte ontwikkelt zich continu om te blijven voldoen aan veranderende marktbehoeften en om de aandacht te vestigen op de nieuwe mogelijkheden van een groot aantal technologieproviders. Dankzij het krachtige Alliance-programma kan Deloitte uitdagingen van klanten extra flexibel tegemoet treden en effectiever omgaan met verschillende complexe zakelijke uitdagingen. Samen streven Anaplan en Deloitte naar een succesvolle samenwerking zodat zij zelf beter in staat zijn de meest effectieve services en oplossingen te bieden om klanten te helpen hun grootste uitdagingen te overwinnen.

"Anaplan biedt een belangrijke innovatie in zakelijke planning en bedrijfsvoering. Het bedrijf ondersteunt de razendsnelle ontwikkeling van gekoppelde applicaties voor financiële afdelingen, verkoopafdelingen en operationele planning in verschillende sectoren. Anaplan is een waardevolle toevoeging aan de portfolio van Deloitte waarmee we ons aanbod uitbreiden en de uitdagingen van onze klanten op een meer holistische manier kunnen benaderen. Op dit moment is er in de markt grote vraag naar het soort flexibele, cloud-gebaseerde planningservices dat Anaplan biedt. We kijken ernaar uit om deze marktbehoeften samen te vervullen", voegde Alberti toe.

De kern van het cloud-gebaseerde platform van Anaplan is de gepatenteerde in-memory HyperBlock™ data engine, die ongeëvenaarde snelheid, flexibiliteit en schaalmogelijkheden biedt. Anaplan brengt gegevens van de gehele organisatie samen in een veilig cloud-gebaseerd/SaaS-platform en koppelt plannen voor ongeëvenaarde betrouwbaarheid en zichtbaarheid tijdens het planningsproces.

Over Anaplan
Anaplan verlegt alle grenzen in de wereld van zakelijke planning en bedrijfsvoering. We hebben ons platform volledig zelf ontwikkeld om bedrijven te helpen plannen, samenwerken en handelen — in realtime. Wees altijd op de hoogte van belangrijke zakelijke evenementen, wees voorbereid op toekomstige uitdagingen en stel uw bedrijfsvoering waar nodig snel bij. Met het cloud-gebaseerde platform van Anaplan zijn uw medewerkers altijd met elkaar verbonden en kunt u inspelen op kansen in de markt. Anaplan is een particuliere onderneming met het hoofdkantoor in San Francisco (Californië, VS) en kantoren in vier werelddelen. Ga voor meer informatie naar anaplan.com. Volg ons op Twitter: @anaplan

Neem voor meer informatie contact op met:

Mediacontact VS
Paul Doherty
Marketing Communications Manager, Anaplan
Tel.: +1 510-552-5909
Email: paul.doherty@anaplan.com

Mediacontact Nederland
Progress Communications
Lianne van Dijk
Tel.: +31 (0)20 363 11 52
E-mail: Anaplan@progresscommunications.nl
Laatste van Anaplan
Anaplan stelt Maria Pergolino aan als Chief Marketing Officer

Anaplan blijft groeien in financiële sector met wereldwijd tweehonderd nieuwe klanten

Anaplan sluit nieuwe financieringsronde van 60 miljoen dollar om wereldwijde groei voort te zetten
Verstreken tijd: 7 jaar en 23 dagen

Logo Progress Communications
Anaplan contact

Logo Anaplan

info@anaplan.com
  www.anaplan.com
Anaplan sociaal

Anaplan tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl