www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (1901 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Niels Rekers wordt Practice Manager salesforce.com bij CRMWaypoint

CRMWaypoint, de grootste salesforce.com-consultant in Nederland, heeft Niels Rekers (33) per 1 juli benoemd tot Practice Manager salesforce.com. Deze promotie volgt nadat Rekers zich al bijna vijf jaar heeft bewezen als CRM-consultant en Principal Solution Architect binnen de organisatie. Hij zal zich met name bezig gaan houden met de professionalisering van de delivery-organisatie.

Als Principal Solution Architect was Niels Rekers voornamelijk inhoudelijk betrokken bij projecten om de juiste Salesforce-oplossing neer te zetten bij de klant voor complexe bedrijfsvraagstukken. Voordat hij aan de slag ging bij CRMWaypoint was Rekers werkzaam bij Capgemini als CRM-consultant.

“In mijn nieuwe rol als Practice Manager salesforce.com ben ik eindverantwoordelijk voor alle medewerkers binnen de Salesforce-practice bij CRMWaypoint”, zegt Niels Rekers. “Hieronder vallen bijvoorbeeld de HR-aspecten, maar ook de uiteindelijke realisatie van de projecten door de consultants. Kimberley Bertelkamp heeft ook een promotie gekregen en zij zal mij als operationeel manager ondersteunen bij de realisatie van de diverse Salesforce-projecten.”

Ton van der Meer, CEO CRMWaypoint: “We zijn momenteel bezig met het verbreden van onze dienstverlening en daarom was het belangrijk dat we iemand verantwoordelijk konden maken voor de operationele taken. Met bijna vijf jaar Salesforce-ervaring, waaronder een leidinggevende rol bij onze grootste projecten is Niels de juiste man op de juiste plaats. Ook Kimberley zal een belangrijke rol spelen in het ondersteunen bij de projecten. Daarnaast hechten Bart Greve, mede-eigenaar en CCO bij CRMWaypoint, en ik veel waarde aan de ontwikkeling van onze medewerkers.”

Over CRMWaypoint
CRMWaypoint is de erkende marktleider met betrekking tot salesforce.com adviesdiensten in de Benelux. Na de oprichting in 2006 met een exclusieve focus op CRM-implementaties werd CRMWaypoint begin 2008 een van de eerste officiële implementatiepartners voor salesforce.com in de Nederlandse markt. Sindsdien heeft CRMWaypoint ruim 450 Salesforce-projecten uitgevoerd voor 140 klanten, zowel lokaal als internationaal, waaronder het ICT Project van het jaar 2012. CRMWaypoint is een ‘Cloud born’ salesforce.com Gold Alliance Partner. Volg ons ook op Twitter of via LinkedIn of breng een bezoek aan onze website: http://crmwaypoint.com/nl/

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS PR:
E-mail: crmwaypoint@lewispr.com

LEWIS – Global Public Relations