www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
PR: LEWIS

OpenText maakt veilig delen en synchroniseren van bedrijfsinformatie gratis beschikbaar via OpenText Tempo Box™

Hoofddorp, 10 juli 2014 –- OpenText™ (NASDAQ: OTEX, TSX: OTC), wereldleider in Enterprise Information Management (EIM), stelt Tempo Box gratis beschikbaar als onderdeel van zijn Content Suite 10.5 Platform. Klanten kunnen hierdoor bedrijfsinformatie inzien, delen en synchroniseren via onder andere smartphones en tablets. Klanten die Content Suite 10.5 implementeren of naar deze versie upgraden komen in aanmerking voor een onbeperkt aantal OpenText Tempo™ Box gebruikers. Zo kunnen zij veilig en compliant bestanden delen, zowel binnen de organisatie als extern met partners en klanten.

Werknemers die de bestaande gratis tools, die bedoeld zijn voor thuisgebruik, ook gebruiken voor het delen van bestanden en het uitwisselen van bedrijfsinformatie lopen risico’s. Deze risico’s liggen op het gebied van datavertrouwelijkheid en veiligheid, gebrek aan integratie met hun ECM-applicaties, zorgen om soevereiniteit en eigendom van data en juridische en compliance issues. Recent onderzoek van de ‘Association for Information and Image Management’ (AIIM) wees uit dat 56% van alle organisaties services voor het delen en synchroniseren van bestanden die bedoeld zijn voor thuisgebruik heeft verboden. Echter, tegelijkertijd bleek ook dat 71% van de werknemers onvoldoende steun van de IT-afdeling krijgt voor samenwerking met externe partijen. OpenText Tempo Box biedt deze organisaties een zakelijke, eenvoudig te gebruiken en beveiligde oplossing zonder verdere kosten.

"Bedrijven hebben behoefte aan een eenvoudige, geïntegreerde oplossing voor medewerkers die ervoor zorgt dat bedrijfsgegevens kunnen worden gedeeld maar tegelijk goed zijn beveiligd", aldus Ingrid Bosman, Country Manager Benelux bij OpenText. "Hoewel er op de consumentenmarkt goedkope alternatieven beschikbaar zijn, bieden geen van deze de voordelen van beveiliging en datacontrole van een bedrijfsoplossing zoals Tempo Box.”

"De markt voor het synchroniseren en delen van zakelijke bestanden groeit in omvang en betekenis nu meer organisaties beseffen dat ze deze mogelijkheden aan hun medewerkers moeten bieden", schreven Monica Basso, Research Vice President en Jeffrey Mann, Research Vice President bij Gartner in het rapport ‘Destinations and Wraparounds Will Reshape the Enterprise File Synchronization and Sharing Market’ van 1 april 2014. "Slimme leveranciers breiden hun productenpakket uit, zowel met stand-alone producten als met uitbreidingen op bestaande producten."

Beschikbaarheid
Tempo Box zal vanaf 8 juli in een aantal belangrijke talen verkrijgbaar zijn voor het Content Suite 10.5 Platform. Een uitbreiding van het aantal ondersteunde talen, zodat alle gebruikers binnen de organisatie het product kunnen gebruiken, is voorzien voor de herfst van dit jaar. Zoals eerder aangekondigd is Tempo Box ook gratis beschikbaar voor klanten met OpenText Extended ECM voor SAP 10.5 en staat er een versie voor Extended ECM for Oracle 10 gepland.

OpenText - Zuidtoren, Taurusavenue 15, 2132 LS Hoofddorp - T. +31 (0)23 5652333

Over OpenText
OpenText biedt Enterprise Information Management software waarmee bedrijven, ongeacht hun grootte of marktsector, ongestructureerde bedrijfsinformatie kunnen beheren, beveiligen en optimaal benutten zowel in hun datacenter als in de cloud. Inmiddels gebruiken meer dan 100.000 organisaties OpenText-oplossingen ‘to unleash the power of their information'. Meer informatie over OpenText:www.opentext.com

Informatie voor de redactie:
Influx PR - Gerline van Wijnen, tel: +31 (0)55 3663034, e-mail: opentext@influx-pr.com
Laatste van OpenText
OpenText sluit partnerovereenkomst met Google Cloud

OpenText breidt EIM-platform uit

OpenText Exstream beschikbaar op Salesforce AppExchange
Onderzoek onder CXO’s: legacy en gebrekkige vaardigheden belemmeren digitale transformatie en modernisering IT

Cloudian introduceert HyperIQ voor intelligente, uniforme monitoring van on-premise en hybride Cloud storage-infrastructuur

Bijkomen van de digitale schok: IT bereidt zich voor op de New Work Order

Solvinity lanceert Lango Workspace

Zyxel bereidt mkb voor op post-pandemische nieuwe normaal met nieuwe reeks firewalls

EASYPARK breidt dienstverlening uit met Europese parkeerpas

BTG en Dutch IT Channel starten strategische samenwerking

Cegeka groeit in 2019 naar omzet van 561 miljoen euro

Platinum Salesforce Partner Nextview ontvangt investering en breidt uit naar Duitsland

Cyberrisico’s voor Nederlandse thuiswerkers honderd keer zo groot tijdens coronacrisis

Pink Elephant hoofdpartner EMEA van FireScope IT-monitoring

Wereldmilieudag: UPS verdubbelt CO2-compensaties voor de hele maand juni

NL-Alert controlebericht 8 juni ook op NS-reisinformatieschermen te zien

Kinly kondigt overname AVMI aan

ZIVVER is eerste leverancier die voldoet aan norm voor veilige zorgcommunicatie: NTA 7516
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
OpenText contact

Logo OpenText

OpenText sociaal

OpenText tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Banking Circle
Logo Waterland Private Equity Investments
Logo PA Consulting