www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2501 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat introduceert cloud management certificering voor Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform

Amsterdam, 2 juli 2014 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, kondigt een nieuwe cloud management certificering aan voor het Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform. De nieuwe certificering maakt deel uit van het Red Hat OpenStack Cloud Infrastructure Partner Network, ‘s werelds grootste commerciële ecosysteem voor OpenStack. Red Hat zorgt ervoor dat cloud management oplossingen van partners interoperabel zijn met Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform. De certificering biedt klanten het vertrouwen dat de op OpenStack-gebaseerde clouds en beheeroplossingen getest zijn en ondersteund worden door Red Hat en de deelnemende bedrijven.

Datacenterinfrastructuren zijn door het gebruik van cloud veranderd. Ondernemingen hebben vandaag de dag een hetrogene, gevirtualiseerde infrastructuur en hebben behoefte aan beheeroplossingen die geïntegreerd kunnen worden. Red Hat onderschrijft met het Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform een aantal belangrijke waarden, zoals een lange, stabiele levenscyclus van een product, geteste en veilige oplossingen voor enterprises en robuuste integratie via standaard interfaces en API’s. De toevoeging van cloud management oplossingen aan het certificeringsprogramma van Red Hat voor het Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform stelt klanten in staat een eigen beheeroplossing te kiezen voor hun eigen schaalbare private cloud.

Red Hat werkt nauw samen met tal van aanbieders, waaronder de marktleiders BMC en HP. Zij hebben als lid van het Red Hat OpenStack Cloud Infrastructure Partner Network toegang tot belangrijke inzichten, feedback en ondersteuning.

Het OpenStack partner ecosysteem van Red Hat is sinds haar oprichting in april 2013 uitgegroeid van een selecte groep early adopters tot een groot en divers pluimage aan bedrijven, van onafhankelijke hardwareleveranciers (IHV’s) en original equipment manufacturers (OEM’s), tot systeem integrators en onafhankelijke softwareleveranciers (ISV’s). Vandaag de dag omvat het Red Hat OpenStack Cloud Infrastructure Partner Network honderden technologiebedrijven uit verschillende regio’s van de wereld. Zij werken samen met Red Hat om een sterk portfolio van enterprise-grade OpenStack oplossingen te leveren aan gezamenlijke klanten. Red Hat’s OpenStack ecosysteem vertegenwoordigt een breed scala aan verticale industrieën, waaronder telecommunicatie, waar belangrijke ontwikkelingen als software defined networking (SDN) en network functions virtualization (NFV) de interesse in OpenStack stimuleren.

Quotes

Radhesh Balakrishnan, general manager, virtualization en OpenStack bij Red Hat

“OpenStack speelt steeds vaker een centrale rol in de cloud-strategie van veel klanten en het Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform is daarbij veelal een voorkeursplatform, omdat deze gesteund wordt door het breedste partner ecosysteem. De groei en volwassenwording van het ecosysteem geeft goed de ontwikkeling van het product weer: van gericht op het helpen van early adopters en een centrale infrastructuur naar goed gemanagede ondersteuning van enterprise hybrid clouds.”

Chris Keene, president, BMC Cloud

“Het is altijd een prioriteit van BMC geweest om ervoor te zorgen dat onze klanten zowel keuzemogelijkheden hebben in de onderliggende cloud-infrastructuur als in de governance en compliance in de cloud. Wanneer bedrijven meer van cloud computing gebruik gaan maken, worden ze uitgedaagd met het complexe beheer van een hybride cloud en het naleven van regelgeving. We zijn blij om samen te werken met Red Hat op hun Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform en er zo voor te zorgen dat het BMC Cloud Lifecycle Management platformneutraal is en regelgeving nageleefd kan worden voor succesvol beheer van een hybride enterprise cloud.”

Atul Garg, vice president en general manager, Cloud en Automation bij HP

“We zijn verheugd samen te werken met Red Hat en alle oplossingen van de HP Cloud Service Automation te certificeren. We helpen zo onze gezamenlijke klanten met de bouw en het beheer van private en hybride cloud-diensten. Onze gezamenlijke inspanningen zijn erop gericht klanten keuze en flexibiliteit te bieden bij het inzetten van cloud-omgevingen. Zij kunnen die omgevingen flexibel aanpassen aan zakelijke behoeften en ondersteunen tegelijkertijd een heterogene omgeving waardoor bestaande investeringen in het datacenter gewaarborgd zijn.”

* Lees meer over Red Hat’s OpenStack
* Lees meer over het Red Hat OpenStack Cloud Infrastructure Partner Network
* Vind gecertificeerde Red Hat oplossingen in de Red Hat Marketplace

Volg Red Hat
* Lees meer over Red Hat
* Ontvang meer Red Hat nieuws of abonneer op de Red Hat nieuws RSS feed
* Volg Red Hat op Twitter
* Volg Red Hat op Facebook
* Bekijk Red Hat video’s op YouTube
* Volg Red Hat op Google+

Over Red Hat, Inc.
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community-gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: http://www.redhat.com.

Meer informatie voor de pers
Anke van Heerebeek
L&DJ PR
anke@l-dj.nl

Dit persbericht is ook online beschikbaar
Laatste van Red Hat, Inc.
Red Hat versnelt petabyte-schaal object-storage voor cloud-native workloads

Red Hat OpenStack Platform 16 biedt continue community-innovatie en langdurige enterprise-ondersteuning

Red Hat versnelt cloud-native development met Unified Hybrid Cloud Storage voor Red Hat OpenShift Container Platform
Fullstaq en Venafi bestrijden malware met Jenkins plugin voor Next-Gen Code Signing

Datacenter NorthC Oude Meer wordt aangesloten op het eigen netwerk van Relined Fiber Network in Amsterdam

Gezondheidsorganisaties, overheden en bedrijven omarmen de robot in hun strijd tegen het coronavirus

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Wat is het beste moment om boodschappen te doen?

Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Werkend Nederland stelt veel vrije tijd boven een hoog inkomen

PragmatiQ versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Markteffect bij beste drie onderzoeksbureaus van Nederland!

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

VMware behaalt ruimschoots zijn belangrijkste Virtual Cloud Network-mijlpalen

Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien

Vertixo lanceert gratis encrypted video conference tool
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo HubSpot

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl