www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (1986 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Amazon Web Services Direct Connect en Microsoft Azure ExpressRoute beschikbaar voor klanten van Interxion

Directe verbinding tussen IT-infrastructuur op locatie en Amazon en Microsoft cloud-platforms in alle datacenters van Interxion

Schiphol-Rijk, 1 juli 2014 – Interxion, een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale datacenterdiensten, kondigt aan dat zijn klanten vanaf vandaag vanuit alle 37 datacenters die Interxion in 11 landen in Europa exploiteert private verbindingen tot stand kunnen brengen met Amazon Web Services en Microsoft Azure dankzij de aanwezigheid van Amazon’s Direct Connect Partners en Microsoft’s ExpressRoute Partners.

Amazon Web Services, door Amazon Web Services Direct Connect, en Microsoft Azure, door ExpressRoute, bieden klanten de mogelijkheid om private verbindingen te realiseren tussen hun cloud platforms en hun IT-infrastructuur op locatie. Dit soort verbindingen biedt een hogere beveiliging en betere prestaties in vergelijking met op internet-gebaseerde verbindingen, dankzij een lagere latency en hogere doorvoersnelheden.

De private verbindingen worden aangeboden door toonaangevende netwerkpartners van Amazon Web Services Direct Connect en Microsoft Azure ExpressRoute, zoals Level 3, Verizon, AT&T, IX Reach en BT, die allemaal een point of presence hebben in de datacenters van Interxion.

‘Onze datacenters werken als een echte Cloud Hub doordat ze onderlinge verbindingen mogelijk maken tussen Cloud Service Providers, hun klanten en channel partners. Hierdoor kunnen klanten hybride IT-oplossingen met een hoge betrouwbaarheid en de best mogelijke prestaties realiseren en beheren. Dankzij onze uitgebreide carrier community hebben onze klanten altijd de mogelijkheid de voor hen meest geschikte aanbieder selecteren. Zo huisvesten onze datacenters in Amsterdam, Londen, Frankfurt, Parijs minimaal zes partners van Amazon Web Services Direct Connect en alle vier de netwerkpartners voor Microsoft Azure ExpressRoute’, aldus Vincent in ’t Veld, Director Cloud Segment Interxion.

Als onderdeel van zijn cloud- en carrier-neutrale datacenterstrategie, zal Interxion in de nabije toekomst soortgelijke oplossingen aanbieden met andere nationaal en internationaal opererende Cloud Service Providers.

- EINDE -

Over Interxion
Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale colocatie datacenterdiensten, bedient een breed scala aan klanten vanuit 37 datacenters in 11 Europese landen. De uniform ontworpen en energie-efficiënte datacenters van Interxion bieden klanten uitgebreide zekerheden en beschikbaarheid voor hun bedrijfskritische applicaties. Meer dan 500 connectiviteitsproviders en 20 Internet exchanges bieden hun netwerkverbindingen aan in de Interxion datacenters. Interxion heeft hierdoor ware cloud-, content, financiële en connectiviteit hubs gecreëerd, die de groei van communities of interest stimuleren.

Interxion is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk. Interxion heeft 7 datacenters in de regio Amsterdam en 1 in Hilversum Media Park. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie. Meer informatie kunt u vinden op www.interxion.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met

L&DJ PR
Wilco Rutenfrans
Telefoon: 020 421 0565
Email: wilco@l-dj.nl
Twitter: @WilcoLDJ

Interxion Nederland
Bob Zonneveld
Email: bobz@interxion.com

Telefoon: 06 54 297 415
Twitter: @Interxion_NL

Dit persbericht vindt u ook online op de website van L&DJ PR
Eerder van Interxion

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl