www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (6 jaar en 120 dagen geleden)
PR: LEWIS

Tyco Retail Solutions introduceert draagbare Sensormatic-scanner

Alles-in-één scanner verbetert transactieproces en vermindert valse alarmen in winkels

Tyco Retail Solutions, leverancier van geïntegreerde retail performance- en veiligheidsoplossingen en onderdeel van Tyco Integrated Fire & Security, introduceert de eerste Sensormatic Mobile Deactivator. Dit nieuwe, draagbare alles-in-één device zorgt voor een snelle en eenvoudige deactivering van Acousto-Magnetic (AM)- en Electronic Article Surveillance (EAS)-tags tijdens het scannen van barcodes aan de kassa. De lichte en duurzame scanner verhoogt de snelheid bij de kassa en zorgt voor minder valse alarmen, die bij het verlaten van de winkel tot onnodig ongemak kunnen leiden voor de klant. Het helpt retailers, met name die grote producten verkopen zoals doe-het-zelf-winkels en groothandels, de productiviteit te verhogen zodat er meer tijd is voor service aan de klant.

De Sensormatic Mobile Deactivator kan eenvoudig verbinding maken met draagbare barcodescanners. Hiermee kunnen winkelmedewerkers beveiligde artikelen gemakkelijk en snel scannen en het alarm deactiveren. Dit kan direct in het winkelwagentje en dus zonder de artikelen op de toonbank te hoeven tillen. Zo verbetert zowel de deactiveringssnelheid van alarmen als de klantdoorstroom aan de kassa.

De belangrijkste voordelen:
- Snellere transactiedoorstroom dankzij scannen en alarmdeactivatie in één;
- Consistente deactivering van verborgen AM-tags;
- Verlaging van aantal valse alarmen bij de uitgang, waardoor de productiviteit van medewerkers verbetert;
- Maakt optillen van artikelen onnodig, doordat werknemers deze niet meer tegen een vaste deactivator hoeven aan te houden;
- Scheelt ruimte op de toonbank omdat er geen deactivator hoeft te worden gemonteerd;
- Intuïtieve bediening dankzij gekleurde LED's en waarschuwingsgeluiden, zodat medewerkers weten of het alarm is gedeactiveerd;
- Betrouwbaar, want bestand tegen dagelijks vallen en stoten en tegen de blootstelling aan stof en vloeistof.

Ergonomische voordelen
De nieuwe deactivator biedt retailers bovendien grote ergonomische voordelen. Deze voordelen zijn onlangs bevestigd door United States Ergonomics, dat van Tyco de opdracht kreeg om het comfort en de prestaties van de Sensormatic Mobile Handheld Deactivator te testen. Ervaren kassamedewerkers van grote winkelbedrijven namen deel aan de testen en hebben een aantal kassaprocessen getest waarbij spierinspanning, productiviteit, comfort en prestaties gemeten werden. Hieruit bleken de volgende voordelen, ten opzichte van de traditionele manier van deactiveren:

- De afrekentijd werd tot wel 47 procent verkort, wat de operationele efficiëntie verbetert;
- De algehele spierinspanning werd verminderd tot wel 56 procent en de maximale spierinspanning tot wel 35 procent;
- De efficiëntie en snelheid, het gebruiksgemak, de algehele inspanning en de hoeveelheid vereiste acties werden positief beoordeeld.

Eén van Tyco's grote klanten in de doe-het-zelf-sector maakt al gebruik van de Sensormatic Mobile Handheld Deactivator en heeft al goede resultaten behaald. De productiviteit en klantgerichtheid van medewerkers is verbeterd en ook merkte het bedrijf dat het apparaat lichamelijke klachten voorkomt. Bovendien daalde het aantal valse alarmen en hield het interne diefstal tegen, omdat de tags alleen kunnen worden gedeactiveerd bij de aankoop zelf.

"Retailers zijn steeds vaker op zoek naar opkomende technologieën die de ervaring in de winkel kunnen verbeteren", vertelt Bert-Jan van 't Zelfde, Manager Strategic Accounts Retail bij Tyco Integrated Fire & Security. "Een doe-het-zelf-retailer zocht naar een mobiel device waarmee kassamedewerkers sneller, nauwkeuriger en efficiënter konden werken, en dat tegelijkertijd artikelen en medewerkers helpt beschermen. Hiervoor deed deze retailer een beroep op Tyco. Onze samenwerking heeft in grote mate bijgedragen aan de ontwikkeling van een innovatief product, waar onze klanten wereldwijd van kunnen profiteren."

Sensormatic scanner

Over Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security, onderdeel van Tyco, ontwerpt, implementeert en onderhoudt brand- en elektronische beveiligingssystemen voor klanten in zakelijke en overheidssectoren. Het portfolio van Tyco Integrated Fire & Security bestaat uit inbraakalarmen, video surveillance, toegangscontrole, elektronische artikelbeveiliging, radiofrequente identificatie, branddetectie, verpleegoproepsystemen, zorg domotica en dwaaldetectiesystemen, paging-/messagingsystemen (met geïntegreerde persoonsbeveiliging), intercomsystemen (met geïntegreerde uitluisterfunctionaliteit en akoestische bewaking), periferie beveiliging, geïntegreerde oplossingen en monitoring. De oplossingen van Tyco Integrated Fire & Security worden gebruikt om mensen, goederen en eigendommen te beschermen en om diefstal te voorkomen. Kijk voor meer informatie op de website www.tyco.nl of volg Tyco Integrated Fire & Security op Twitter via @TycoBNL.

Tyco Integrated Fire & Security
Cynthia van Diejen-Bijloo
Marketing, Business Development &
Communications Director Benelux
Phone: +31 (0)88 260 28 99
E-mail: cvdiejenbijloo@tycoint.com

Press Agency: LEWIS PR
Elke van der Putten
Phone +31 (0)40 235 46 00
E-mail: tyco@lewispr.com
Laatste van Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security stelt Hans Oomes aan als Commercial Director Benelux

Tyco Retail Solutions neemt ShopperTrak over

Tyco implementeert IQ Messenger in Willem-Alexander Kinderziekenhuis van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC)
Verstreken tijd: 6 jaar en 120 dagen
Tyco Integrate.. contact

Logo Tyco Integrated Fire & Security

tifsnl@tycoint.com
  www.tyco.nl
Tyco Integrate.. sociaal

Tyco Integrate.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4