www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2038 dagen geleden)

Noppies integreert wholesale en retail met ACA

De wereldspeler in zwangerschapsmode en baby- en kinderkleding realiseert een transparante voorraad met het nieuwste automatiseringssysteem van ACA.

Eindhoven, 27 juni 2014 – Brandowner Noppies werkt samen met softwareontwikkelaar ACA om zijn retail- en wholesaleprocessen onder te brengen in één automatiseringsoplossing. Hiervoor gaat het bedrijf gebruik maken van het nieuwe headoffice automatiseringssysteem van ACA dat uitgebreide, integrale ondersteuning biedt voor zowel retail- als wholesaleactiviteiten.

Wim Nieuwenhuijzen, CFO bij Noppies: “Achter onze activiteiten gaat een complexe financiële en logistieke operatie schuil. Om deze efficiënt te kunnen beheren en aansturen hebben we een geavanceerde oplossing nodig. Het nieuwe systeem integreert onze wholesale- en retailprocessen met elkaar, waardoor we enorme stappen vooruit gaan zetten op het gebied van voorraadbeheer. Nu hebben we te weinig inzicht in de totale voorraad die voor onze activiteiten wordt aangehouden. Daardoor kan het zijn dat artikelen in de winkels of webshops niet meer voorradig zijn, terwijl ons warehouse vaak nog volop voorraadhoudend is. Het nieuwe systeem gaat ons helpen om het aantal nee-verkopen tot een minimum te beperken. Ook stelt het ons in staat om te werken met slechts één voorraadwaarderingsmethodiek.”

Over ACA
Het is de missie van ACA om fashionbedrijven beter te laten presteren met behulp van excellente software. Software die hen in staat stelt de crosschannel consument optimaal te bedienen en de onderneming te sturen op basis van betrouwbare managementinformatie. Software die intelligentie herbergt waarmee nee-verkopen tot een minimum kunnen worden beperkt. Alle typen fashionbedrijven kunnen bij ACA terecht. Van pure online spelers tot filiaalbedrijven, van zelfstandige winkels tot crosschannel bedrijven en van merkleveranciers tot wholesalers die hun retailklanten beter willen ondersteunen. ACA bestaat sinds 1983 en heeft meer dan 1.000 bedrijven geautomatiseerd. Meer nieuws over ACA vindt u op www.aca.nl/actueel.

Over Noppies
Noppies is hét merk voor iedere zwangere vrouw met een eigen stijl. Al twintig jaar ontwerpt, ontwikkelt en verkoopt het bedrijf zwangerschapskleding. Noppies denkt mee met zijn klanten en doet waar het goed in is: positiekleding maken die super comfortabel én trendy is. Na de geboorte van hun kindje kunnen new mums blijven shoppen bij Noppies. Ook voor baby’s en kinderen ontwerpen de designers van Noppies mooie, comfortabele en functionele collecties, gemaakt van hemels zachte materialen. Noppies is er voor haar klanten vanaf de dag dat normale kleding niet meer lekker zit tot de dag dat de kleintjes zelf naar school gaan. Het bedrijf groeit negen maanden en zes jaar met zijn klanten mee. Meer informatie over Noppies vindt u op www.noppies.com.
Laatste van ACA
Succesvol ondernemen in de fashionbranche

ACA krijgt nieuwe eigenaar uit software-industrie

Beschikt uw fashionbedrijf over voldoende aanpassingsvermogen?
Verstreken tijd: 2038 dagen
ACA contact

Logo ACA

info@aca.nl
  www.aca.nl
ACA sociaal

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau