www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (1991 dagen geleden)
PR: Yellow Communications

Kwintet investeert in een toekomst met Unified Communications van Interoute

Interoute rolt Cloud Hosted Microsoft Lync uit bij mobiele gebruikers van wereldwijde bedrijfskledingfabrikant

Schiphol-Rijk, 26 juni 2014 - Interoute, eigenaar van het grootste cloudservices platform in Europa, kondigt aan dat de internationale fabrikant van bedrijfs- en werkkleding, Kwintet Group, gebruik gaat maken van de Cloud Hosted Lync-oplossing. Hiermee is Kwintet verzekerd van betere communicatie en lagere kosten voor alle wereldwijde kantoren. De nieuwe Unified Communications-oplossing wordt toegevoegd aan de Interoute IPVPN, die de 25 kantoren van de kledinggigant al met elkaar verbindt. De Kwintet Group is eigenaar van merken als Fristads Kansas en B&C.

De Kwintet Group heeft kantoren in 25 landen, van China tot de Verenigde Staten en onder andere in Nederland. Betrouwbare en effectieve communicatie is voor Kwintet van cruciaal belang voor het behouden en uitbreiden van de marktpositie. De Interoute Cloud Hosted Lync-oplossing zal de communicatie via video, data en de traditionele telefoon veiligstellen door een schaalbare oplossing aan te bieden.

In eerste instantie zal de uitrol van Cloud Hosted Lync plaatsvinden onder 350 mobiele werknemers van de kantoren in Europa, Hong Kong en de Verenigde Staten. Het plan is om in de nabije toekomst Unified Communications voor nog eens 1.400 werknemers beschikbaar te stellen, aangezien de huidige PBX-systemen van Kwintet worden uitgefaseerd.

Het volledige bericht kunt u hier lezen.

Over Interoute
Interoute is de eigenaar en operator van het grootste platform voor cloud diensten van Europa, dat meer dan zestigduizend kilometer glasvezel, tien eigen Premium Hosting-datacentra en nog eens 140 geconnecteerde partnerdatacentra door geheel Europa heeft. Het full-service Unified ICT-platform van Interoute bedient grootzakelijke klanten en multinationals, alle grote Europese telecomaanbieders, de belangrijkste operators in Noord-Amerika en Zuidoost-Azië, overheden en universiteiten. Interoute is voor deze organisaties de ideale partner voor computing, connectiviteit en communicatie, en voor de ontwikkeling van nieuwe diensten. De Unified ICT-strategie van het bedrijf is bij uitstek geschikt voor organisaties die zoeken naar een schaalbaar en veilig platform zonder beperkingen, wat de basis vormt voor hun spraak-, video-, computing- en datadiensten. Daarnaast is het platform ideaal voor serviceproviders die behoefte hebben aan internationale datatransit en -infrastructuren met een hoge capaciteit. Interoute heeft kantoren op het gehele Europese vasteland, in Noord-Amerika en Dubai, en is eigenaar en operator van stedelijke netwerkringen in de belangrijke Europese zakencentra. Voor meer informatie: http://www.interoute.nl. Volg ons op ook Twitter: @InterouteNL.

Over Kwintet
Kwintet is gevestigd in Malmö, Zweden en levert bedrijfs- en werkkleding van hoge kwaliteit voor verschillende doeleinden en industrieën door heel Europa. Kwintet bezit een reeks van sterke merken, waaronder Fristads Kansas, Wenaas, Clinic­­Dress/Hejco, B&C, Lafont en Bragard. Het bedrijf is opgedeeld in de regio’s: Benelux, Nordics (Zweden, Denemarken, Finland), Noorwegen, Centraal Europa (Duitland, Oostenrijk en Zwitserland) en Frankrijk, heeft 2.300 medewerkers en een omzet van € 530 miljoen.
Eerder van Interoute

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl