www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2041 dagen geleden)
PR: LVTPR

SAP certificeert Ctac als SAP HANA Operations Partner

’s-Hertogenbosch, 26 juni 2014 – Ctac is door SAP gecertificeerd als SAP HANA Operations Partner. Dit betekent dat de ICT Solution Provider nu zelf een SAP HANA (High-Performance Analytical Appliance) Cloud-oplossing kan aanbieden aan zijn klanten. Dit doet Ctac als eerste in Nederland op basis van pay-per-use. Daarnaast ontwikkelt Ctac branchespecifieke templates voor SAP HANA. Ctac is al gecertificeerd als SAP Excellent Hosting Partner en SAP Application Management Services Provider.

In dit tijdperk van toenemende hoeveelheden data binnen een organisatie is het van groot belang die razendsnel te kunnen analyseren. Met de in-memory-technologie van SAP HANA kan dit realtime. Daarnaast biedt SAP HANA een basis voor het ontwikkelen van nieuwe applicaties en het opnieuw ontwikkelen van bestaande toepassingen. Verder speelt de technologie een rol bij het vereenvoudigen van de IT-architectuur door minder redundante lagen in de database en doordat gebruikers zelf toepassingen kunnen bouwen.

Ctac biedt klanten die geïnteresseerd zijn in de overstap, de SAP HANA-readiness-scan waarbij de ICT-dienstverlener helpt een businesscase te maken voor migratie naar het SAP HANA-platform. Klanten in de sectoren manufacturing, real estate, retail en wholesale profiteren bovendien van de door Ctac ontwikkelde SAP HANA-templates met geoptimaliseerde scenario’s. Een voorbeeld hiervan is de Ctac-retailoplossing die draait op SAP HANA, waarbij processen als herverdelen en replenishment zijn geoptimaliseerd. Daarnaast organiseert Ctac workshops met best practices voor wat betreft nieuwe SAP HANA-technologie. Ook gaat Ctac in gesprek met klanten over procestransformaties tijdens Design Thinking-sessies. Design Thinking is het oplossen van zakelijke vraagstukken met behulp van creatieve technieken. SAP heeft Design Thinking omarmd als aanpak om oplossingen te bedenken met de customer experience als uitgangspunt.

“SAP HANA is een ontwerp op basis van innovatieve technologie”, zegt Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac. “We zijn dan ook verheugd dat we als een van de eerste ICT-dienstverleners in Nederland hiervoor gecertificeerd zijn. We zijn trots wederom een SAP certificering te mogen ontvangen en blijven ons inzetten om onze klanten ook in de toekomst de nieuwste SAP technologieën te kunnen bieden.”

Over Ctac
Ctac helpt als innovatieve ICT Solution Provider klanten bij het realiseren van hun ambities. Dat doen we door het ontwikkelen en implementeren van branchegerichte oplossingen die exact inspelen op de bedrijfsprocessen van klanten in uiteenlopende markten. Met een passie voor technologie en een scherp oog voor bedrijfsprocessen werken we dagelijks op het snijvlak van business en ICT. De branchegerichte totaaloplossingen voor onder meer retail, wholesale, real estate en charity zijn samen met klanten ontwikkeld. We completeren onze branchegerichte composed solutions met een volwaardig pakket van diensten, variërend van businessconsultancy tot managed services, en softwareontwikkeling tot diensten als mobility, in-memory computing en cloud. Daarbij kiezen we altijd voor een professionele benadering, een innovatieve invalshoek en transparant, persoonlijk contact.

Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC). Bij het bedrijf werken per maart 2014 476 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Voor meer informatie: www.ctac.nl.

Voor meer informatie:
Ctac N.V.
Meerendonkweg 11
5216 TZ  ’s-Hertogenbosch

5201 AT  ’s-Hertogenbosch
www.ctac.nl

Henny Hilgerdenaar – CEO
Douwe van der Werf – CFO
T. 073-692 06 92
E. info@ctac.nl
Laatste van Ctac N.V.
HB Capital maakt processen efficiënter met Fit4RealEstate-oplossing van Ctac

Ctac boekt licht hogere omzet en EBITDA in derde kwartaal

Ctac behaalt tweede plaats in internationale SAP Analytics Designer Hackathon
Verstreken tijd: 2041 dagen

Logo LVTPR
Ctac N.V. contact

Logo Ctac N.V.

073-6920692
  info@ctac.nl
  www.ctac.nl
Ctac N.V. sociaal

Ctac N.V. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl