www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 133 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Verint Enterprise Feedback Management verrijkt multichannel customer engagement

Uitbreidingen van EFM-oplossing: mobiel SMS-delivery-model en bredere enquêterapportages

Amsterdam, 17 juni 2014 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) voegt nieuwe functionaliteiten toe aan zijn Enterprise Feedback Management-oplossing (EFM), onderdeel van Verints groeiende suite met oplossingen voor customer engagement-optimalisatie. Voorbeelden van toevoegingen aan de bekroonde EFM-oplossing zijn meer opties voor mobiele SMS-delivery en geavanceerde mogelijkheden voor enquêterapportages en analyses. Deze features zijn onderdeel van het Voice of the Customer Analytics-portfolio van Verint en zijn beschikbaar sinds het eerste kwartaal van dit jaar. Ze zijn ontworpen om wereldwijde organisaties te helpen hun programma’s voor multichannel customer engagement op te bouwen en uit te breiden.

Multichannel interacties verrijken met uitbreiding van het aantal kanalen
Organisaties met succesvolle Voice of the Customer-programma’s (VoC) verzamelen en analyseren feedback – zowel gestructureerd als ongestructureerd – via meerdere kanalen. Zo verkrijgen ze bruikbaar inzicht in de behoeften en wensen van hun klanten. Deze kanalen zijn het internet, e-mail, IVR surveys aan het eind van een gesprek voor directe feedback, mobiel en SMS. Het SMS-delivery-kanaal blijft groeien op basis van hoge responsrates en realtime toegang tot waardevolle feedback tijdens een gesprek. Steeds meer bedrijven zoeken daarom naar manieren om beter gebruik te maken van SMS-enquêtes om proactief met klanten te communiceren.

Verint Enterprise Feedback Management is gebouwd op een hosted managed service delivery-model. De oplossing is nu beschikbaar als volledige end-to-end, mobiele-selfserviceoplossing bedoeld voor een omnichannel customer engagement. Op basis van dit model kunnen organisaties hun eigen SMS-enquêteprogramma’s beheren en in de hand houden via een nieuwe directe interface voor standaard-SMS-gateways en EFM. Om grondiger klantinzichten te verkrijgen, kunnen ze op een enkel platform antwoorden op SMS-enquêtes direct ontvangen, verzamelen en laten zien in combinatie met klantgegevens die ontvangen zijn via alle andere kanalen. Dit vertaalt zich in een kortere doorlooptijd, contextuele analyses en beter beheerde, meer geïntegreerde multichannel VoC-enquêteprogramma’s.

Bruikbare informatie verzamelen met cross-enquêteanalyses en -rapportages
Het aantal interacties via meerdere kanalen tijdens de gehele ’customer journey’ blijft toenemen. Organisaties willen daarom eenvoudiger en grondiger data-analyses. Vandaag de dag worden de meeste onderzoeksgegevens afzonderlijk verzameld en geanalyseerd, of naast elkaar bekeken met andere onderzoeken. Deze data verzamelen kan een handmatig en tijdrovend proces zijn. Daardoor is er een extra investering in business intelligence-tools en analytics-mogelijkheden nodig.

Met deze nieuwste release van Verint Enterprise Feedback Management en de begeleiding van Verint Strategic and Managed Services realiseren bedrijven bedrijfsbrede schaalbaarheid en waarde voor hun customer experience-programma’s. Dat doen ze eenvoudig door responsgegevens van meerdere enquêtes samen te voegen tot één overzicht van de klant – tot op individueel niveau. Ook kunnen gebruikers meer relevante klantsegmentatie en inzicht in het gedrag verkrijgen door klantdata (zoals demografische gegevens), enquêteresultaten en letterlijke tekstanalyses te koppelen.

“De nieuwste verbeteringen van onze Enterprise Feedback Management-oplossing onderstrepen onze continue toewijding aan het leveren van innovatieve, toonaangevende customer engagement-oplossingen. Door samen te werken met Verint voor wat betreft hun customer engagement-programma’s, zijn moderne organisaties beter in staat de communicatie via verschillende kanalen vast te leggen, te analyseren en daar actie op te ondernemen – met behulp van Actionable Intelligence® om zowel hun klanten als werknemers erbij te betrekken. Ook zorgen ze daarmee voor een uitstekende customer engagement bij elke interactie”, zegt Ron Apontoweil, algemeen directeur van Tele’Train Verint.

Meer informatie over Verint Enterprise Feedback Management en de volledige suite met Voice of the Customer-oplossingen is te vinden op www.verint.com.

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen die in de huidige, dynamische wereld met zijn enorme informatiegroei bedrijven voorzien in cruciale inzichten en het management in staat stellen op basis hiervan te anticiperen, te overwegen en te acteren. Verint Actionable Intelligence®-oplossingen helpen bedrijven bij drie belangrijke uitdagingen: customer engagement optimization; security intelligence en fraude, risk, en compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld. Meer informatie is te vinden op www.verint.com.

Over Tele’Train Verint
Tele’Train Verint is een toonaangevende leverancier van Workforce Optimization-oplossingen (WFO) en Voice of Customer (VoC) Analytics-oplossingen en -diensten in Nederland. Tele’Train Verint richt zich op het leveren van een geïntegreerde en praktische benadering door een enthousiast team. Het bedrijf biedt een unieke set van oplossingen voor de Nederlandse markt. Tele’Train Verint biedt oplossingen op het gebied van WFO, VoC Analytics, kwaliteitsmonitoring, consultancy en interim-management. Tele’Train Verint is volledig onderdeel van Verint Systems. http://www.teletrain-verint.nl

Contactgegevens:

Verint Systems
Marije Gould
T +44 (0)1932 509298
E Marije.Gould@verint.com
www.verint.com

Progress Communications
Inger Hund
T +31 (0)20 363 11 52
E verint@progresscommunications.nl
www.persberichtonline.nl
Laatste van Verint
Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
Verstreken tijd: 6 jaar en 133 dagen

Logo Progress Communications
Verint contact

Logo Verint

info.nl@verint.com
  www.verint.com
Verint sociaal

Verint tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS