www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (7 jaar en 54 dagen geleden)
PR: Whizpr

WK discussie live volgen via social media zoekmachine

Eindhoven, 11 juni 2014Coosto, de Eindhovense leverancier van social media monitoring en webcare software, introduceert aan de vooravond van het WK een openbare social media zoekmachine: Coosto Open. De online monitoring tool is per 11 juni 2014 publiekelijk toegankelijk op www.coosto.com. De zoekmachine maakt het WK leuker voor mannen en vrouwen: discussievoer over de opstelling, spelers en trainers én alles eromheen. Een simpele zoekopdracht geeft overzichtelijke grafieken die gemakkelijk zijn te delen via de eigen social media kanalen. Bovendien kan de gebruiker Coosto Open zo instellen, dat hij een e-mail krijgt als er over een bepaald onderwerp wordt gesproken.

Coosto Open is ontwikkeld om iedereen inzicht in de social media opinie te geven, het publiek levert tenslotte zelf de input voor het systeem. Coosto Open geeft nu alle mensen de mogelijkheid te meten welke informatie consumenten verspreiden via sociale media, zoals Facebook, Instagram, Google+, Pinterest en Twitter, nieuwssites, fora en blogs. Zo kan iedereen tot op de minuut nauwkeurig volgen hoe de Oranjekoorts zich online ontwikkelt tijdens het WK Voetbal.

De beste bondscoach
Vooraf, tijdens en na de wedstrijd wil de voetbal kijkende man goed geïnformeerd zijn. Liefst wil hij weten of hij als zelfbenoemde voetbalkenner op één lijn zit met de andere Oranjefans. Coosto Open biedt hem de mogelijkheid om snel informatie op te zoeken over actuele punten van discussie. Zo kan hij laten zien hoe goed hij op de hoogte is, zodat hij de beste bondscoach blijkt.

Sexy spelers en strakke shirtjes
Voor vrouwelijk Nederland zijn er veel belangrijkere vragen dan wie er in de spits moet staan. Wie zijn de lekkerste spelers? Welke kapsels zijn dit jaar in? Welke voetbalvrouwen zitten op de tribune? En welke roddels doen er de ronde over de spelers, trainers en de vrouwen van spelers? De grote vraag is natuurlijk: waar praten anderen over voor, tijdens en na de wedstrijd? Door Coosto Open te gebruiken komt daar meteen antwoord op.

Second Screen
De zoekmachine is via de laptop, telefoon of tablet te gebruiken als second screen tijdens het WK. Voetbalfans kunnen tot in detail zien hoe de nationale discussie over Van Gaal zich ontwikkelt in aanloop naar de wedstrijd. Modebewuste gebruikers kunnen intussen lezen of ze nu juist het Bavariajurkje, de flagdress of het juichpak aan moeten trekken. Het Nederlandse publiek wordt zo de mogelijkheid gegeven om de heersende opinie zelf te meten.

Coosto Open is vanaf nu beschikbaar in Nederland, België en Groot-Brittannië op www.coosto.com.

Over Coosto
Coosto kenmerkt zich door constante innovatie met unieke technologieën, hoogwaardige datakwaliteit en een gebruiksvriendelijke interface als resultaat. Coosto levert real-time social media monitoring en customer support software. Hierbij kun je onbeperkt zoeken naar een onbeperkte hoeveelheid resultaten en snelle online klantenservice leveren. Bovendien ondersteunt het supportteam je altijd persoonlijk en snel. Coosto Open is een innovatie van Coosto. Meer informatie vind je op www.coosto.com.

Coosto
Rens Dietz
Telefoon: +31 (0)40 293 91 90
E-mail: rens.dietz(at)coosto.com

Whizpr
Tessa Weber / Valentijn Bouman
Telefoon: 0317 410 483
E-mail: coosto(at)whizpr.nl
Laatste van Coosto
Nu.nl bovenaan top 5 meest waardevolle nieuwssites

Coosto berekent PR-waarde in geld

KPN half miljoen keer besproken in 2015, topman Shell meest bediscussieerde CEO
Verstreken tijd: 7 jaar en 54 dagen
Coosto contact

Logo Coosto

www.coosto.com/nl
Coosto sociaal

Coosto tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks