www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (7 jaar en 18 dagen geleden)
PR: Marcommit

AccountView 9.4: volop innovatie

Nieuwe look & feel, dashboard voor financiële sturing, eenvoudig online zoeken en mobiele app voor integratie crm-functionaliteit en sociale media

Amsterdam, 2 juni 2014 – Visma Software introduceert een nieuwe versie van zijn bedrijfssoftware AccountView. AccountView 9.4 biedt gebruikers een aantal belangrijke innovaties. Zo heeft de software een nieuwe look & feel gekregen met een modern ‘flat design’, terwijl een dashboard direct inzicht geeft in belangrijke kencijfers voor sturing van de onderneming. Met een snelzoekfunctie is het mogelijk om eenvoudig vanuit AccountView naar informatie in tal van verschillende bronnen op het internet te zoeken. Daarnaast biedt de software met de AccountView Contact app nieuwe mogelijkheden voor relatiebeheer, in combinatie met smartphones, tablets en sociale media. Ook is er nu een directe koppeling met de banksoftware van ING. De nieuwe versie is per direct beschikbaar.

Blijven investeren in AccountView
“AccountView 9.4 past uitstekend in de hybride strategie die we bij Visma Software voeren. Het is een krachtige on premise-oplossing die goed aansluit bij onze SaaS-oplossingen, zoals Visma Severa voor onlineprojectmanagement en Visma.net Advisor voor de accountancy. We zullen dan ook in AccountView blijven investeren in de komende jaren, waarbij we steeds meer online functionaliteit zullen toevoegen. Onze klanten en partners kunnen zo geleidelijk aan met AccountView de stap naar de cloud maken”, zegt Richard Scheper, Commercieel Directeur small and medium enterprises (sme) van Visma Software.

Nieuwe look & feel: strak en gebruiksvriendelijk
De nieuwe look & feel van AccountView 9.4 maakt de bedrijfssoftware nog eenvoudiger in gebruik. Visma Software koos bij het vormgeven van de gebruikersinterface voor een strakke, minimalistische flat design-stijl. Het fraaie ontwerp oogt rustig en sluit aan bij dat van moderne besturingssystemen zoals Windows 7 en 8. Alleen het uiterlijk van de software werd veranderd, de bediening is dezelfde gebleven. Dit maakt de overstap naar AccountView 9.4 gemakkelijk.

Dashboard: meer grip op de resultaten
Het Dashboard-scherm van AccountView 9.4 geeft in één oogopslag inzicht in de actuele stand van zaken met grafieken die de kosten, omzet, debiteuren, periodecijfers, verkoopfacturen en liquiditeit in beeld brengen. Daarbij is het mogelijk om op individuele kencijfers in te zoomen voor meer informatie. Het dashboard biedt

ondernemers meer grip op de resultaten van hun bedrijf: ze weten op ieder moment hoe ze het doen en kunnen tijdig bijsturen als dat nodig is.

Snelzoekfunctie: integratie van internetzoekmachines
Met de nieuwe snelzoekfunctie kunnen gebruikers direct vanuit AccountView 9.4 naar aanvullende informatie op het internet zoeken. Ze bepalen daarbij zelf via welke zoekmachine ze dat doen. Het is mogelijk zelf nieuwe snelkoppelingen te maken, bijvoorbeeld naar een instructiefilmpje over een product, of deze aan te passen. Een voorbeeld van zo’n koppeling is de mogelijkheid om via een KvK-nummer direct door te klikken naar het handelsregister van de Kamer van Koophandel.

Relatiebeheer: mobiele app en koppeling naar sociale media
AccountView Contact is een app waarmee gebruikers van AccountView 9.4 actuele informatie over hun klanten en prospects kunnen raadplegen op hun smartphone of tablet. Slimme koppelingen met sociale media en zoekmachines brengen naast eigen relatiegegevens ook informatie op het web binnen handbereik. De app is vooral voor buitendienstmedewerkers een krachtig hulpmiddel, bijvoorbeeld bij de voorbereiding van verkoopgesprekken. De app is beschikbaar voor iOS en Android en is te downloaden uit de Apple App Store en Google Play Store. Overigens kunnen gebruikers ook zonder de app direct informatie op sociale media bekijken vanuit AccountView 9.4.

Directe bankkoppeling: nu ook naar ING
AccountView bood al directe koppelingen naar de banksoftware van ABN AMRO en de Rabobank. Nu is er ook een koppeling naar Mijn ING Zakelijk van ING. Bovendien kan er met AccountView 9.4 meer informatie uit de omschrijving van de bankafschriftregels worden gehaald. Dit geldt ook voor de koppelingen met ABN AMRO en Rabobank.

Neem voor meer informatie contact op met:

Visma Software
Anita Loman
Tel: +31 (0)20 - 355 29 99
anita.loman@visma.com

The Communication Force
Nanda Bechtholt
Tel: +31 (0)23 - 56 56 850
nandab@communicationforce.com
Laatste van Visma
Mkb verspilt tijd en geld met omslachtige facturatie

Visma start #bettertogether voor bewustwording rondom e-facturatie