www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (6 jaar en 154 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Verint maakt bedrijfsbrede optimalisatie van Customer Engagement mogelijk

Verint-oplossingen vergroten werknemersproductiviteit en prestaties in backoffice

Amsterdam,  26 mei  2014 Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) stelt zijn klanten in staat om met innovatieve technieken de customer engagement te vergroten. Klanten doen dat met behulp van de software en services van Verint voor back-office-activiteiten. Zo helpt meer inzicht in de medewerkersproductiviteit bedrijven in de financiële dienstverlening en de zorg bij het beter afstemmen van de werkbelasting en optimale inzet van mensen. Zulke organisaties profiteren ook van vereenvoudigd en centraal beheer en onderhoud, en van een lagere total cost of ownership.

Verint gebruikt de term ‘backoffice’ voor dat deel van een bedrijf, dat geen direct klantcontact heeft, maar wel administratieve en operationele processen uitvoert met een impact op customer engagement. Het gaat om gebieden als betalingsverwerking, het creëren van nieuwe accounts, het afhandelen van claims, onderzoek, order fulfillment en meer. Fouten en inefficiënties in dit type activiteiten kunnen leiden tot extra vragen in het callcenter, dubbel werk in de backoffice en ontevreden klanten. Dat alles vertaalt zich in extra kosten voor de organisatie.

Nu toekomstgerichte bedrijven zich richten op hun backofficeactiviteiten als onderdeel van bredere customer engagement-initiatieven, ziet Verint dat workforce optimization- en andere customer service-oplossingen — waaronder volume- en data-capture, capaciteitsmodellering, case management, work item tracking, kennismanagement, forecasting en scheduling, strategische planning, applicatieanalyse, procesanalyse, eLearning/lesmanagement en performance management — vaker ingezet worden in deze afdelingen. Een rapport van DMG Consulting laat zien dat “workforce-managementsoftware de belangrijkste productiviteitstool blijft voor veel contactcenters, en de verwachting is dat het eenzelfde positie krijgt in de backoffice.”1

“Backofficemanagers staan onder enorme druk om de productiviteit te verhogen, kosten te drukken, de inzet van medewerkers te optimaliseren en de risico’s te verminderen. Op hetzelfde moment moeten zij de klantervaring verbeteren”, zegt Donna Fluss, President van DMG Consulting.2

Een voorbeeld is een grote internationale verzekeraar die miljoenen particuliere en zakelijke klanten bedient. Deze organisatie zet sinds kort Verint Back-Office Operations in met de onderdelen workforce management, performance management en geavanceerde desktop-analytics. De verzekeraar zet de oplossingen op verschillende locaties in ten behoeve van duizenden medewerkers als onderdeel van een bedrijfsbreed programma voor operational excellence en kostenreductie. Doel is om een gestandaardiseerd raamwerk te creëren om de bedrijfsactiviteiten meer uniform te maken en zo te profiteren van schaalvoordelen via een shared services-supportgroep

“Bedrijven ervaren dat zij door gebruik  van de Verint-technologie in de backoffice erin slagen inefficiënties te elimineren, die alleen al in het eerste jaar miljoenen dollars kunnen kosten. Tegelijkertijd verbeteren zij de customer engagement”, zegt Nancy Treaster, senior vicepresident en General Manager Strategic Operations van Verint Enterprise Intelligence Solutions.

Meer informatie over de Verint-oplossingen voor workforce optimization en customer engagement optimization is te vinden op www.verint.com.

__________________

1, 2, DMG Consulting LLC, 2013-2014 Contact Workforce Management Report, Maart 2014

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen die in de huidige, dynamische wereld met zijn enorme informatiegroei bedrijven voorzien in cruciale inzichten en het management in staat stellen op basis hiervan te anticiperen, te overwegen en te acteren. Verint Actionable Intelligence-oplossingen helpen bedrijven bij drie belangrijke uitdagingen: customer engagement optimization; security intelligence, fraude, risk, and compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld. Meer informatie is te vinden op www.verint.com.

Verint Systems
Marije Gould
T +44 (0)1932 509298
E Marije.Gould@verint.com
www.verint.com

Progress Communications
Inger Hund
T +31 (0)20 363 11 52
E verint@progresscommunications.nl
Laatste van Verint
Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
Verstreken tijd: 6 jaar en 154 dagen

Logo Progress Communications
Verint contact

Logo Verint

info.nl@verint.com
  www.verint.com
Verint sociaal

Verint tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4