Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (7 jaar en 74 dagen geleden)

De makkelijkste en snelste manier van betalen is met PayIBAN.

Het nieuwe rekeningnummer IBAN begint steeds meer bekendheid te krijgen. Ook de voordelen en nieuwe mogelijkheden die IBAN met zich mee brengt. Nu moet alleen betalen met IBAN nog makkelijker worden. PayIBAN is een nieuwe betaaldienst die hierop inspeelt.

PayIBAN bestaat inmiddels meer dan 3 jaar. Weliswaar onder de naam van SMS Machtiging. Maar deze naam, zo vond oprichter Tagliola sloot onvoldoende aan bij de potentie die IBAN heeft. IBAN maakt namelijk betalen in alle 33 SEPA-landen heel eenvoudig. Vandaar dat naar een nieuwe naam werd gezocht.

Elio Tagliola heeft PayIBAN opgericht vanuit de visie om betalen nog makkelijker te maken. Voor zowel consumenten én bedrijven. Betalen van zowel bestellingen én facturen. Vooral het betalen van facturen kan eenvoudiger en makkelijker door gebruik te maken van PayIBAN. Voor het betalen van de eerste bestelling of factuur hoeft de consument of bedrijf maar eenmalig zijn gegevens opgeven. Iedere volgende betaling kan daarna eenvoudig met één klik worden voldaan.

Het voordeel voor bedrijven is dat aan zakelijke klanten die PayIBAN als betaaloptie gebruiken extra diensten kunnen worden aangeboden : gegarandeerd betalen op rekening. PayIBAN is namelijk gebaseerd op het alom bekende incasso-product maar volledig aangepast aan de nieuwe SEPA-regels en richtlijnen. Dit betekent dat PayIBAN gebruikt kan worden voor zowel eenmalige als doorlopende betalingen. Bedrijven kunnen zakelijke klanten de niet-storneerbare PayIBAN-variant aanbieden. Bestellingen van zakelijke klanten worden dan automatisch geïncasseerd en één keer per maand wordt er één verzamelfactuur gestuurd. Het mes snijdt aan twee kanten. Bedrijven hoeven nog maar één verzamelfactuur te verzenden waarvan alle bestellingen en orders al betaald zijn. Zakelijke klanten hoeven maar één verzamelfactuur in te boeken in plaats van honderden dan wel duizenden afzonderlijke facturen.

Voor consumenten biedt PayIBAN het voordeel dat alle eenmalige en doorlopende betalingen altijd online inzichtelijk te zijn. Doorlopende betalingen zoals abonnementen en verzekeringen kunnen net zo eenvoudig worden stop gezet als opgegeven. Voor consumenten betekent dit meer controle en overzicht over uitstaande doorlopende betalingen. Voor bedrijven betekent dit extra betaalgemak een hogere conversie en dus meer omzet omdat consumenten sneller en makkelijker diensten en producten kunnen afnemen zonder risico. Bedrijven bepalen natuurlijk zelf hun voorwaarden en condities zodat klanten niet onterecht hun abonnement of contract ineens kunnen beëindigen, maar het biedt bedrijven wel nieuwe mogelijkheden en kansen om klanten te werven en te binden.

PayIBAN is in alle 33 SEPA-landen te gebruiken als betaalmiddel én wordt in alle talen aangeboden. Ieder land heeft een eigen website met een netwerk van aangesloten partners. Zo kunnen zowel nationale als internationale opererende organisaties de voordelen en mogelijkheden van IBAN optimaal benutten.

Inmiddels werkt PayIBAN voor meer dan 3.000 organisaties in Nederland en ligt de focus op het verder uitbouwen van haar partner-netwerk in Nederland en een aantal omringende landen.
Laatste van PayIBAN BV
PayIBAN innoveert met aanbieden van iDEAL en Incassomachtigen zonder transactiekosten

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.
Verstreken tijd: 7 jaar en 74 dagen
PayIBAN BV contact

Logo PayIBAN BV

Elio Tagliola
  elio@payiban.com
  www.payiban.com
PayIBAN BV sociaal

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks