www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2078 dagen geleden)

LifeSize introduceert cloud-oplossing

LifeSize biedt als eerste fabrikant een 'Connected Experience' voor videoconferentie in de cloud

LifeSize, een divisie van Logitech (NASDAQ: LOGI) (SIX: LOGN), heeft LifeSize® Cloud geïntroduceerd. LifeSize Cloud is de eerste en enige videoconferentie ervaring die zowel de beste software, hardware als cloud-ondersteuning omvat. LifeSize biedt hiermee een perfecte mix van dienstverlening en gebruikerservaring voor elk device en elke meeting room. LifeSize Cloud wordt aangeboden als Software-as-a-Service (SaaS) en is gericht op organisaties die videosamenwerking op hoog niveau eisen zonder een aanslag te doen op hun budget of IT resources. LifeSize is de eerste aanbieder ter wereld die videoconferentie zowel on-premise als via de cloud aanbiedt.

Belangrijke features van LifeSize Cloud zijn:

• Verbinden met ieder apparaat, in het bijzonder binnen de meeting room:
    • Bring Your Own Device: werkt geïntegreerd samen met smartphones, laptops, tablets en telefoons door middel van de LifeSize Cloud-app
    • Het LifeSize Icon room videosysteem werkt direct vanuit de doos: het eenvoudigweg verbinden met het netwerk en inloggen is voldoende om alles in werking te stellen, inclusief “corporate” adresboek
    • LifeSize Cloud biedt een gast-login mogelijkheid waardoor verbinding gemaakt kan worden met een ongelimiteerd aantal contacten buiten de organisatie
  • Een tool voor alle vormen van communicatie:
    • Gedeelde interne contactlijst: de contactenlijst is automatisch beschikbaar op elk apparaat dat de medewerker wil gebruiken. Het betreft een selectie op basis van namen en geen complexe IP-adressen of nummers van virtuele meetingrooms
    • Beschikbaarheid van tal van features: click to call, checken van status, direct bellen of call inplannen, groeps- en een-op-een gesprekken, presentaties delen, chat en meer
  •  Interoperabel in te zetten:
    • Mogelijkheid voor het opzetten van videogesprekken tot 25 personen in HD-video of -audio voor elke gebruiker en elke virtuele vergadering. Beheerders hoeven niet langer schaarse multiparty-poorten te beheren.
  • Eenvoudig beheer:
    • Flexibel abonnementsplan voor alle groepsformaten en budgetten: nieuwe gebruikers zijn direct uit te nodigen via een web login

“De vraag naar videocommunicatie in de zakelijke markt groeit alsmaar door. Deze groei wordt voornamelijk veroorzaakt doordat hoogwaardige videocommunicatie zijn weg gevonden heeft naar de medewerker op zijn werkplek, thuis, bij de klant of onderweg”, zegt Jean-Paul Weterings, managing director bij Exertis GO Connect, distributeur van LifeSize in de Benelux. “Wat wij de afgelopen jaren ook hebben gemerkt is dat veel organisaties opzien tegen de bijbehorende hoge investeringen, technische complexiteit en het beheer. Door videoconferentie als cloud-oplossing aan te bieden worden deze obstakels weggenomen. LifeSize biedt nu ‘on-premise’ kwaliteit vanuit de cloud, met daarbij verregaande integratie met LifeSize room systemen voor in de vergaderkamer, echter tegen een laag vast bedrag per jaar, inclusief support. Het unieke aan de cloud-oplossing van LifeSize is dat zij als eerste de “connected experience” hebben weten toe te voegen. Het biedt volledige integratie vanaf het videoconferentiesysteem in de vergaderkamer tot aan de cloud-infrastructuur. LifeSize bewijst hiermee opnieuw voorop te lopen in innovatie zoals ze dat de laatste elf jaar al diverse malen bewezen hebben.

Prijzen en beschikbaarheid

LifeSize Cloud is beschikbaar vanaf 25 gebruikers voor € 6.399,00 per jaar. LifeSize Cloud is direct beschikbaar in de Benelux via Exertis GO Connect, distributeur van communication endpoints, netwerkoplossingen, cloud connecties en professional services. Het gratis 14-dagen proefabonnement is verkrijgbaar via www.lifesize.com

Over LifeSize
Een betrouwbare, efficiënte en eenvoudig te gebruiken oplossing voor videocommunicatie, met perfecte kwaliteit en tóch betaalbaar: uitgangspunten waarmee LifeSize in 2003 begonnen is aan een nieuwe generatie voor videoconferentie. LifeSize heeft High Definition geïntroduceerd als essentiële techniek voor realistische videocommunicatie en heeft daarmee gezorgd voor een geheel andere kijk op visuele communicatie. LifeSize rekent drastisch af met de kosten en de complexiteit en maakt telepresence (aanwezig zijn zonder te reizen) een realistische en betrouwbare oplossing voor iedere organisatie.

LifeSize, mede opgericht door CEO Craig Malloy (met het meest indrukwekkende track record in videoconferentie), heeft haar hoofdkantoor in Austin, Texas en is vertegenwoordigd in meer dan 80 landen. LifeSize is sinds december 2009 een divisie van Logitech.

Over Exertis GO Connect
In Nederland, België en Luxemburg bedient Exertis GO Connect resellers die een focus hebben op communication endpoints, netwerkoplossingen, cloud connecties en professional services. Als distributeur is Exertis GO Connect niet alleen het logistieke aanspreekpunt tussen reseller en fabrikant, maar levert ook diensten zoals Presales Consultancy, Installatie, Service en Onderhoud en Helpdesk & Support. Sinds 1996 is de distributeur actief met vooraanstaande leveranciers, waaronder Plantronics, Polycom, LifeSize, Sonus, ClearOne, KEMP, Konftel, Panasonic, Gigaset pro, Vidyo, Dell SonicWALL, Revolabs en ZyXEL. Meer informatie is te vinden op www.exertisgoconnect.eu.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal, kunt u contact opnemen met LEWIS, Global Communications:
E-mail: exertisgoconnect@lewispr.com
Laatste van Exertis
Exertis voegt Handheld Network Testers van NETSCOUT toe aan portfolio

Exertis GO Connect wint ‘Value Add Distributor 2016’-award van Dell

Exertis GO Connect introduceert nieuwe catalogus Connect
Verstreken tijd: 2078 dagen
Exertis contact

Logo Exertis

Exertis sociaal

Exertis tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo IFS
Logo Cisco
Logo Solipsis b.v.
Logo Collibra
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl