www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2003 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Truphone World overstijgt roaming-voordelen EU-regulering met een wereldwijd abonnement voor internationale zakenreizigers

Bellen, sms’en en data binnen één bundel in 66 landen wereldwijd

Bilthoven, 21 mei 2014 – Truphone, de zakelijke mobiele provider voor internationaal bellen en internetten, introduceert een echt wereldwijd abonnement genaamd Truphone World. Daarmee is Truphone de eerste provider die binnen één bundel dataroaming en hoge internationale belkosten afschaft in 66 landen. Truphone klanten kunnen met dit abonnement hun mobiele apparaten in 66 landen op precies dezelfde manier gebruiken als in Nederland, met lokale gespreks- en datakwaliteit. Daarnaast kunnen bedrijven met Truphone makkelijker internationaal samenwerken in meer dan 200 landen wat de productiviteit aanzienlijk verhoogt.

Truphone World

Truphone World[1] biedt zakelijke gebruikers financiële voordelen in 66 landen waaronder heel Europa, de Verenigde Staten, Mexico, Japan, Singapore, China, Rusland en Brazilië. Samen vertegenwoordigen deze 66 landen meer dan 70 procent van alle internationale reisbestemmingen[2]. Truphone World overstijgt hiermee de voordelen die de EU-regulering voor roaming biedt aan internationale reizigers, doordat hier niet alleen binnen Europa voordeel kan worden behaald, maar juist ook in de rest van de wereld. Iedere belminuut, SMS of MB die in één van deze 66 landen wordt verbruikt, is vanaf 2 juni onderdeel van de wereldbundel, waardoor gebruikers altijd en overal ter wereld kunnen profiteren van lage en voorspelbare tarieven.

Vooruitlopend op de groeiende vraag naar internationale abonnementen biedt Truphone haar klanten als eerste provider grotere bel- en databundels die oplopen tot een halve terabyte.

De Truphone Zone
Binnen de 66 landen van Truphone World bevindt zich de Truphone Zone[3] die bestaat uit acht landen. In deze Truphone Zone zijn gebruikers ‘lokaal vertegenwoordigd’, doordat ze tot wel acht internationale nummers op één enkele simkaart hebben. Contactpersonen die zich bevinden in de Truphone Zone bereiken Truphone-klanten op hun lokale nummer en betalen dus ook lokale tarieven, ongeacht waar ter wereld de Truphone-klant zich op dat moment bevindt. Alle nummers zijn altijd actief en gekoppeld aan één voicemail-box.

Rob van Velzen, Managing Director Nederland: “We zijn een jaar geleden gestart in Nederland en zijn enorm trots deze grote aankondiging te kunnen doen vandaag. De ontwikkelingen in de telecommarkt gaan hard en wij laten met dit abonnement zien dat we niet afhankelijk zijn van de EU-regulering en bedrijven snel en flexibel kunnen ondersteunen bij het internationaal zakendoen.”

James Tagg, Chief Technology Officer en oprichter van Truphone: “De Truphone-simkaart is het hart van ons high performance-netwerk dat de helft van de wereld bestrijkt. Mobiele telefoons moeten op dezelfde manier werken als het internet; zonder rekening te houden met de internationale grenzen. Truphone World zou de manier waarop bedrijven zich internationaal gedragen wel eens fundamenteel kunnen veranderen."

Over Truphone
Truphone is dé zakelijke telecomprovider voor internationaal bellen en internetten. Truphone doet dit door het verstrekken van meerdere internationale nummers op een enkele simkaart, waardoor bedrijven gesprekken kunnen voeren alsof ze in Nederland zijn, met met lokale gespreks- en datakwaliteit. Truphone bevordert internationaal samenwerken door hoge performance en 24/7-service.

Truphone’s gepatenteerde technologie werkt in meer dan 200 landen. Het hoofdkantoor van Truphone is gevestigd in Londen. Truphone heeft 13 kantoren verspreid over vier continenten en blijft uitbreiden. Meer informatie www.truphone.com/nl

Voor meer informatie:
Whizpr
Marjan Schrader/ Esther Baltes
E. truphone(at)whizpr.nl

[1] The Truphone World landen: Oostenrijk, België, Bulgarije, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey, Hongarije, Ierland, Isle of Man, Italië, Jersey, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Monaco, Portugal, Réunion, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Vaticaanstad, Mayotte, Albanië, Andorra, Bosnië & Herzegovina, Kroatië, Faeröer Eilanden, Gibraltar, IJsland, Liechtenstein, Macedonië, Montenegro, Noorwegen, San Marino, Servië, Zwitserland, China, Singapore, Nieuw-Zeeland, Japan, Rusland, Oekraïne, Canada, Mexico, Brazilië, Wit-Rusland, Argentinië en Turkije.

[2] Uit onderzoek van de UNWTO international travel statistic, 2012

[3] Truphone Zone landen: Australië, Duitsland, Hong Kong, Polen, Spanje, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten
Eerder van Truphone
3 okt 2017 Truphone haalt 255 miljoen Britse pond op, betaalt zijn schuld af en breidt fors uit richting IoT

29 sep 2017 Truphone introduceert databundels voor iPad-gebruikers in Nederland

5 dec 2014 Truphone breidt channel-team uit
Persberichten van donderdag 14 november 2019
Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps
ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Interxion stelt Hans Horn aan als Manager Channel & New Business Nederland

KnowBe4 lanceert nieuw partnerprogramma en partnerportaal

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen

Dell Technologies zet stap naar autonome infrastructuur met Dell EMC PowerOne

Dell Technologies stelt zich nieuwe doelen voor maatschappelijke verandering in 2030

Op 1 januari gaat nieuw btw-identificatienummer in

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl