www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 53 dagen geleden)

TriMM wint Dutch Interactive Award

Enschede, 16 mei 2014 - TriMM heeft donderdagavond de Dutch Interactive Award (DIA) in de categorie B2B gewonnen. De prijs werd toegekend aan het full service internetbureau uit Enschede voor de case Victron Remote Management (VRM) applicatie. “We zijn bijzonder trots op dit resultaat”, aldus Marc Woesthuis, algemeen directeur van TriMM.

Woesthuis vervolgt: “TriMM heeft in de loop van de jaren veel kennis en expertise opgebouwd als het aankomt op grote B2B-projecten. En dat wordt onderstreept met de award die we in deze categorie toebedeeld hebben gekregen.”

De jury motiveerde de keuze voor TriMM als volgt; “Een ontwikkeling in het licht van Internet of Things. De jury is vooral positief over de API, waarmee gegevens ook ter beschikking worden gesteld aan derden.”

De ontwikkelde applicatie, die als case is ingediend, maakt het mogelijk om snel en gebruiksvriendelijk de actuele status van een installatie uit te lezen of een configuratie te wijzigen. Dit zorgt ervoor, dat door gebruik van dit online platform, beheerders van elektrische installaties snel en efficiënt hun werk kunnen doen. TriMM was verantwoordelijk voor het ontwerp en de technische realisatie.

TriMM en Victron Energy werken continu samen aan de verdere ontwikkeling van de webapplicatie. De basis is zo opgezet dat in een snel tempo nieuwe widgets met nieuwe functionaliteiten kunnen worden toegevoegd. Voor klanten van Victron Energy met specifieke wensen kunnen op verzoek nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd. Zo groeit de applicatie stapsgewijs door. Victron Energy heeft binnen het platform een open source koppeling beschikbaar gesteld, die het mogelijk maakt voor externe partijen om eigen data weer te geven op de website. Daarbij moet gedacht worden aan aanbieders van andere elektronische installaties. De eindgebruiker krijgt hierdoor een geïntegreerd dashboard van al zijn installaties.

Victron Energy is producent van mobiele stroomoplossingen als acculaders, omvormers en zonnepanelen. De producten worden in diverse markten gebruikt, van de Amerikaanse Marine tot de trucks van DAF. Een deel van de producten van Victron Energy wordt op afgelegen of bewegende locaties gebruikt. Daardoor kan het moeilijk zijn om deze systemen te monitoren en te beheren. Om die reden heeft Victron Energy zijn producten intelligent gemaakt, wat de mogelijkheid biedt ze met elkaar te laten communiceren via een netwerk. Dit netwerk kan data verzamelen van de stroominstallatie en deze vervolgens via een gsm-module doorsturen naar een centrale database.

De Dutch Interactive Awards worden dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt en is een initiatief van de online business titel Emerce en de branchevereniging voor internetbureaus PIBN. Vorig jaar wisten onder meer Rijksmuseum en KLM Meet en Seat een prijs in de wacht te slepen.

Over TriMM
TriMM is een internetbureau met een sterke focus op B2B. Vanuit Enschede en Baarn helpen we klanten met internetoplossingen op het snijvlak van marketing en IT. Onze expertise is breed en bestaat uit strategie, concept, portals, websites, campagnes en hosting. Wij zetten deze in voor nationale en internationale klanten als KPN, Philips, NXP Semiconductors, ROSEN Group, Ten Cate, Pentair en Teijin Aramid. Meer weten? www.trimm.nl

Pride PR
Gijs Roeloffzen / Jannemiek Starkenburg
T: +31 (0) 71 568 00 28
E: trimm@pridepr.nl

TriMM
Marc Woesthuis
T: +31 6 20492034
E: marc.woesthuis@trimm.nl
Laatste van TRIMM Multimedia B.V.
TRIMM wint Dutch Interactive Award

Voor tweede keer dubbele DIA-nominatie voor TRIMM

De glazen bol van TriMM: internettrends voor het komend jaar
Verstreken tijd: 6 jaar en 53 dagen
TRIMM Multimed.. contact

Logo TRIMM Multimedia B.V.

info@trimm.nl
  www.trimm.nl
TRIMM Multimed.. sociaal

TRIMM Multimed.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise