www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (7 jaar en 126 dagen geleden)

Sony introduceert Cyber-shot RX100 III: professionele fotografiekwaliteit op zakformaat

• Heldere ZEISS Vario-Sonnar T* 24-70 mm F1.8-2.8-groothoeklens
  • Inklapbare OLED Tru-Finder met ZEISS T*-coating
  • Exmor R-CMOS-sensor van type 1.0 met 20,1 effectieve megapixels en een krachtige BIONZ X-processor
  • Full HD-filmopnamen bij een hoge bitsnelheid van 50 Mbps en XAVC S-ondersteuning
  • Kantelbaar lcd-scherm om eenvoudig selfies te maken
  • 4K-uitvoer voor foto's
  • Verbeterde handmatige bediening en een nieuwe aanpasbare knop
  • Ondersteuning voor PlayMemories Camera-apps
Badhoevedorp 16 mei 2014 - De Cyber-shot RX100 III heeft ten opzichte van zijn voorganger een helderdere lens met een grotere hoek en ingebouwde zoeker voor nog meer opnamemogelijkheden in een compacte behuizing. De Cyber-shot RX100-serie is geliefd bij fotografen die hoogwaardige beeldfuncties en buitengewone draagbaarheid waarderen. De RX100 III-camera bouwt voort op de goede reputatie van zijn voorgangers.

De Cyber-shot RX100 III heeft een stevige, lichte en stijlvol vormgegeven aluminium behuizing. Een verbeterde lens en een snelle beeldverwerkingsprocessor worden aangevuld met een inklapbare OLED Tru-Finder met ZEISS T*-coating, verbeterde filmfuncties en een 180 graden kantelbaar lcd-scherm.

Indrukwekkende lichtsterkte
De ZEISS Vario-Sonnar T* 24-70 mm F1.8-2.8-lens is helderder en heeft een grotere hoek dan voorheen. Hiermee legt u alles vast, van uitgestrekte landschappen tot gevoelige portretten. Dankzij het maximale diafragma van F2.8 bij telefoto zijn onderwerpen helder zichtbaar tegen de achtergrond-bokeh. Dankzij de indrukwekkende lichtsterkte van de lens zijn de sluitertijden korter zodat u snel bewegende objecten kunt vastleggen. Met een ingebouwd 3-stops (1/8) filter met neutrale dichtheid beschikt u over nog meer creatieve flexibiliteit bij opnamen in zonovergoten buitenscènes of van stromend water die met opzet vaag zijn.

Oled Tru-Finder met hoog contrast
Een andere lang verwachte toevoeging aan de Cyber-shot™ RX100 III is de inklapbare OLED Tru-Finder met hoog contrast die een heldere, gedetailleerde weergave biedt wanneer u met uw oog door de camera kijkt. De optische vlakken van de zoeker hebben een ZEISS T*-coating waarmee schittering aanzienlijk wordt verminderd en het beeld van rand tot rand helder is. Er is ook een handige oogsensor die automatisch schakelt tussen zoeker- en schermweergave.

Exmor R-CMOS-beeldsensor
Van zeer gedetailleerde foto's tot levendige Full HD-films, alles is kraakhelder dankzij de nieuwe Exmor R-CMOS-beeldsensor van type 1.0 met 20,1 megapixels en achtergrondverlichting. Deze is veel groter dan de sensor in normale compactcamera's en is essentieel voor adembenemende foto's en video met prachtige achtergrondvervaging.

Drie keer snellere processor
De sensor heeft een laag ruisniveau, biedt uitstekende gevoeligheid bij weinig licht en is voorzien van de nieuwste generatie BIONZ X-verwerkingsprocessor van Sony. Deze is driemaal sneller dan zijn voorganger en is uitgerust met detailweergavetechnologie voor natuurlijke weergave van fijne structuren, technologie voor diffractievermindering zodat u meer kwaliteit krijgt bij kleinere diafragma's, en gebiedspecifieke ruisonderdrukking waarbij de helderheid behouden blijft bij slechte verlichting binnen en bij nachtfoto's.

Nieuwe videofuncties
De snelle BIONZ X-processor biedt ook nieuwe videofuncties. De Cyber-shot RX100 III ondersteunt nu ook de efficiënte XAVC S-indeling. Deze is gebaseerd op de professionele XAVC-standaard en maakt indrukwekkende Full HD-videobeelden met een snelheid tot 50 Mbps met minimale afwijkingen en ruis, zelfs in drukke scènes met veel beweging. Wilt u elk detail vastleggen van die golfswing, tennisservice of balletsprong? U kunt HD-beeldmateriaal maken met 100 fps[i] in de XAVC S-modus voor vloeiende slowmotion-beelden met een toepassing zoals PlayMemories Home van Sony.

Intelligent Active Mode
Het bekijken van handheld-videobeelden is nog leuker met Intelligent Active Mode, waarmee de effecten van camerabewegingen worden geminimaliseerd. Frameanalysetechnologie en stabilisatie met 5 assen zijn voor het eerst gecombineerd in de RX100-serie, waardoor films stabieler zijn, zelfs als u loopt tijdens het filmen.

Foto's bekijken op 4K-tv's
Via de nieuw toegevoegde 4K-foto-uitgang kunt u foto's bekijken op 4K-tv's. U kunt afbeeldingen met hoge resolutie overdragen via HDMI of Wi-Fi, met ondersteuning voor Triluminos Colour. Hierdoor ziet u weelderige tonen en structuren op compatibele BRAVIA-TV-modellen.

Ondanks het kleine formaat heeft de camera diverse functies die ook beschikbaar zijn op professionele camcorders van Sony. Er is een nieuwe HDMI-uitgang waarmee u Full HD-beeldmateriaal kunt opslaan op een externe recorder. Met het 'zebra'-patroon op het lcd-scherm en in de zoeker kunt u de helderste delen van een scène zoeken en met Dual Video Recording[ii] kunt u gelijktijdig mp4-bestanden en hoogwaardige AVCHD/XAVC S-bestanden opslaan.
180 graden kantelbaar lcd-scherm
Makers van selfies zullen enthousiast zijn over het scherpe Xtra Fine lcd-scherm van type 3.0 dat nu 180 graden kantelbaar is zodat u moeiteloos portretten kunt maken vanaf armlengte. Dit is ook erg handig voor het opnemen vanaf hoge of lage posities.

Camera-apps van PlayMemories
Camera-apps van PlayMemories zijn voor het eerst beschikbaar op de RX100-serie en hiermee verrijkt u uw foto-ervaring met een groeiend aantal gratis en betaalde apps. U kunt eenvoudig betere foto's maken met een aantal creatieve effecten, filters, hulpprogramma's en meer. De geïntegreerde NFC-/Wi-Fi-connectiviteit biedt de gebruiker meer gemak.

Toewijzen van functies
Aan de nieuwe aanpasbare knop of het bedieningswiel kunt u functies toewijzen die passen bij uw persoonlijke opnamestijlen. De bedieningsring en functieknop zijn ook aanpasbaar zodat u veelgebruikte instellingen kunt kiezen, zonder dat u hoeft te zoeken.

Prijs en beschikbaarheid
Wordt nog bekendgemaakt.

Belangrijkste specificaties staan hier.

[i] 100 fps voor PAL-modellen en 120 fps voor NTSC-modellen. Intelligent Active Mode en Active Mode kunnen niet worden gebruikt bij opnemen bij 100 fps.

[ii] Dual Video Recording is niet beschikbaar wanneer Intelligent Active Mode is ingeschakeld of wanneer XAVC S 120p / 60p / 50p of AVCHD 60p / 50p is geselecteerd.

-------------------

Over Sony
Sony biedt een geïntegreerde entertainment ervaring met elektronica, mobiel, muziek, films, games en het Sony Entertainment Network. Sony is daarmee het meest complete elektronica merk ter wereld.Sony is bekend om zijn audiovisuele producten voor zowel de consumenten als professionele markt, zoals de 4K Ultra HD and Full HD LED BRAVIA™ televisie, Cyber-shot™ digitale camera, Handycam ®-camcorder, “α” (Alpha) digital SLR camera, Sony Tablet en Walkman MP3-speler alsmede de VAIO personal computers en 3D HD professionele HD-uitzendapparatuur.

"Sony", "WALKMAN", "VAIO", "Cyber-shot", "Handycam", “α”, "BRAVIA" en "XDCAM" zijn geregistreerde handelsmerken of handelsmerken van Sony Corporation. Alle andere handelsmerken of geregistreerde handelsmerken zijn eigendom van de respectieve eigenaars.

Voor meer informatie kijk op de Sony sectie op de Whizpr-site, sony.net, presscentre.sony.eu of neem contact op met:
Hans den Heijer, PR Manager Sony Nederland
Tel:   020 658 1640 / e-mail: hans.den.heijer(at)eu.sony.com

Gijs Fennell / Winnie Silvertand – Whizpr
Tel:   0317 410 483 sony(at)whizpr.nl

Informatie voor consumenten
Customer Information Center – 020- 658 1888
Laatste van Sony Nederland
Laatste kans om deel te nemen aan de 2018 Sony World Photography Awards

Sony breidt professionele geheugenkaartassortiment uit met CFast-reeks

Sony maakt winnaars bekend categorieën ‘Open’ en ‘Youth’ van de Sony World Photography Awards 2016
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 7 jaar en 126 dagen
Sony Nederland contact

Logo Sony Nederland

Sony Nederland sociaal

Sony Nederland tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis