www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 166 dagen geleden)
PR: LEWIS

Tyco Retail Solutions breidt TrueVUE-platform uit met mobiele functionaliteit en nieuwe applicaties

Applicaties zijn modulair en flexibel toepasbaar en ook vanaf iOS-devices toegankelijk

Tyco Retail Solutions, leverancier van geïntegreerde retail performance- en veiligheidsoplossingen en onderdeel van Tyco Integrated Fire & Security, introduceert TrueVUE 5.0, een uitbreiding van het TrueVUE Retail Platform. Met de nieuwe versie kunnen klanten nu ook via hun iPhone, iPad of iPod Touch overal en altijd gegevens opvragen uit de apps voor Loss Prevention, Traffic en Inventory Metrics. Ook zijn er nieuwe applicaties aan het platform toegevoegd die inzicht bieden in het winkelaanzicht (Storefront Visibility) en waarmee de retailer in staat is te bepalen welke artikelen ontbreken in de presentatie op de winkelvloer (Display Execution).

Tyco’s TrueVUE-platform verzamelt gegevens van verschillende sensoren in de winkel: van EAS tot RFID en van videobeelden tot klantentelsystemen. Het platform integreert deze gegevens en biedt zo duidelijke inzichten. Met deze inzichten kunnen retailers hun winkelprestatie verbeteren, omni-channel retailing ondersteunen en beter voldoen aan de behoeften van de klanten.

Het TrueVUE-platform is een SaaS-oplossing en zo kunnen retailers altijd extra applicaties inzetten en gebruikmaken van meer flexibiliteit en functionaliteit op het moment dat het nodig is. Bovendien kunnen de nieuwe functionaliteiten worden ingezet in het hele bedrijf, van één enkele toepassing tot meerdere gebruikers en in de complete cyclus van pilot tot daadwerkelijke toepassing. Het voordeel is dat retailers een geïntegreerde aanpak kunnen hanteren, terwijl de kosten voor het beheer en eigendom van software verlagen. Met de nieuwe versie past Tyco nu ook de kracht van mobiele technologie toe om ook direct op de winkelvloer real-time inzicht te bieden in voorraden, traffic en diefstalpreventie.

Retailers over de hele wereld bekijken momenteel hoe ze RFID-technologie het beste kunnen toepassen om winkelpresentatie en klantbeleving te verbeteren, terwijl kostbare operationele inefficienties worden verminderd. Met de al ontwikkelde applicaties kunnen retailers nieuwe technologieën op een modulaire wijze invoeren en direct profiteren van de voordelen, terwijl infrastructuur, investeringen en zakelijke processen zo min mogelijk worden verstoord.

“RFID biedt retailers hulp om hun bedrijf op heel veel manieren te verbeteren, maar het zetten van de eerste stap tot bijvoorbeeld een pilot-project kan een grote stap zijn”, zegt Bert-Jan van ‘t Zelfde, Manager Strategic Accounts Retail bij Tyco Integrated Fire & Security. “Door via het TrueVUE-platform kant-en-klare applicaties te bieden, kunnen retailers eenvoudig starten met een RFID-project en vanuit hier functionaliteiten toevoegen, zodat ze hun veranderende behoeften kunnen bijhouden. Bovendien kunnen ze nu ook eenvoudig profiteren van de mobiele functionaliteiten en ervoor zorgen dat cruciale winkelgegevens in real-time beschikbaar zijn op de winkelvloer zelf, zodat er een directe mogelijkheid tot actie is.”

Lees meer over Tyco TrueVUE 5.0 of download voor meer informatie het whitepaper.
Laatste van Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security stelt Hans Oomes aan als Commercial Director Benelux

Tyco Retail Solutions neemt ShopperTrak over

Tyco implementeert IQ Messenger in Willem-Alexander Kinderziekenhuis van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC)
Verstreken tijd: 6 jaar en 166 dagen
Tyco Integrate.. contact

Logo Tyco Integrated Fire & Security

tifsnl@tycoint.com
  www.tyco.nl
Tyco Integrate.. sociaal

Tyco Integrate.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS