www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (6 jaar en 163 dagen geleden)
PR: LVTPR

Brocade breidt integratie van SAN-beheertechnologie in ViPR Software-Defined Storage Platform van EMC uit voor ondersteuning van grotere omgevingen

Grotere ViPR-schaalbaarheid voor bestaande klanten van EMC Fibre Channel SAN

Amsterdam, 14 mei 2014 Brocade (Nasdaq: BRCD) breidt de integratie van zijn SAN-beheertechnologie met het EMC® ViPR™ Software-Defined Storage Platform verder uit voor een betere ondersteuning van SAN’s binnen sterk gevirtualiseerde cloud-omgevingen.

De nieuwe integratie combineert Fibre Channel-routing en logische SAN-zoning (LSAN) met Brocade Network Advisor SAN-beheersoftware. Dit maakt op policy gebaseerde automatisering en provisioning mogelijk van EMC- en niet-EMC-omgevingen binnen middelgrote en grote bedrijf-SAN’s met gebruik van de Storage Management Initiative-interface (SMI).

Het integreren van Fibre Channel-routing en LSAN-zoning met Brocade Network Advisor helpt bij het terugdringen van datacenterkosten en de complexiteit bij bestaande en toekomstige applicatie-installaties in grotere SAN’s door het profiteren van Brocade Gen 5 Fibre Channel SAN-oplossingen die zijn uitgebreid met Brocade Fabric Vision™-technologie. Brocade Network Advisor wordt door EMC geleverd als Connectrix® Manager Converged Network Edition (CMCNE).

Dankzij de inspanningen van EMC en Brocade kunnen grote SAN-klanten nu het EMC ViPR-platform inzetten om met bestaande storage-infrastructuren traditionele datacenterworkloads in te zetten. Dit complete spectrum van mogelijkheden is beschikbaar voor enterprise-storage, waaronder EMC VMAX®, VPLEX®, VNX®, Atmos-® en Isilon-®families en commodity-storage.

EMC ViPR is het eerste software-defined storage-platform ter wereld, dat is ontwikkeld voor het beheren van de storage-infrastructuur (de Control Plane) en de data binnen die infrastructuur (de Data Plane). ViPR vermindert de complexiteit van het configureren en beheren van een storage-infrastructuur en biedt ‘single point-and-click’-beheer van complexe, heterogene storagefuncties.

“Door het uitbreiden van de schaal van SAN’s die ondersteund worden door EMC ViPR, versterken we onze inspanningen om van Fibre Channel een essentieel onderdeel te maken van het software-defined datacenter, en om de investeringen te beschermen van onze vijftigduizend gezamenlijke klanten in hun storage-infrastructuren”, zegt Jack Rondoni, vicepresident Data Center Storage & Solutions van Brocade. “Gezamenlijk bieden we nieuwe gebruiksmogelijkheden die voortbouwen op het meest betrouwbare en krachtigste storagenetwerk.”

“Wij zijn erg enthousiast over het voortzetten van onze langetermijnsamenwerking met Brocade en over het samenwerken aan naadloze integratie van de networking stack met het ViPR Software-Defined Storage Platform”, zeg Christopher Ratcliffe, vicepresident Marketing, Advanced Software Division van EMC Corporation. “Onze gezamenlijke focus op het terugdringen van datacenterkosten en complexiteit heeft zelfs in de grootste omgevingen geleid tot een snelle adoptie van EMC ViPR onder bestaande klanten.”

Het EMC ViPR-platform is nu beschikbaar bij EMC en zijn wereldwijde partners. Voor prijsinformatie, kijk op emc.com.

Over Brocade
De netwerkoplossingen van Brocade (Nasdaq: BRCD) helpen ’s werelds grootste, toonaangevende organisaties probleemloos over te stappen naar een wereld waar overal applicaties en informatie zijn. (www.brocade.com)

© 2014 Brocade Communications Systems, Inc. Alle rechten voorbehouden.

ADX, AnyIO, Brocade, Brocade Assurance, het B-wing-symbool, DCX, Fabric OS, ICX, MLX, MyBrocade, OpenScript, SAN Health, VCS, VDX en Vyatta zijn geregistreerde handelsmerken en HyperEdge, NET Health, The Effortless Network en The On-Demand Data Center zijn handelsmerken van Brocade Communications Systems, Inc. in de Verenigde Staten en/of in andere landen. Andere merk-, product- of dienstennamen die hierboven zijn genoemd, zijn het handelsmerk van hun respectievelijke eigenaren.

BROCADE CONTACTS

Stuart Marks
Tel: +44 (0)20 8432 5194
Mob: +44 (0)7734 688062
markss@brocade.com

Ben Jones
Tel: +1.408.333.6601
Mob: +1.408.627.5434
bjones@brocade.com

Voor meer informatie en beeldmateriaal:

LVTPR
Nienke Geudeker / Moniek Jansink
T 030 65 65 070
brocade@lvtpr.nl
Laatste van Brocade
Brocade breidt Gen 6 Fibre Channel-portfolio uit met entry-level switch en inzicht in virtuele machines voor opslagnetwerken

Brocade breidt netwerkoplossingen voor datacenters uit om digitale transformatie te versnellen

Brocade voorspelt belangrijkste technologische trends voor netwerken in 2016
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 6 jaar en 163 dagen

Logo LVTPR
Brocade contact

Logo Brocade

+31 (0) 20-718 6931
  emea-info@brocade.com
  www.brocade.com
Brocade sociaal

Brocade tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4