Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (6 jaar en 168 dagen geleden)
PR: LVTPR

Brocade herdefinieert SAN-beheer en -inzet voor instapversies van EMC Primary Storage- en dataprotectieoplossingen

Middelgrote bedrijven kunnen nu Fibre Channel SAN’s in EMC VSPEX-oplossingen inzetten met het oog op hoogwaardige betrouwbaarheid, beschikbaarheid en prestaties van nieuwe EMC VNXe- en EMC Data Domain-systemen

Amsterdam, 9 mei 20914 Brocade (Nasdaq: BRCD) herdefinieert de manier waarop middelgrote organisaties hun SAN’s op basis van de nieuwe EMC VNXe3200 unified hybride storage-arrays en de EMC Data Domain-deduplicatiestoragesystemen beheren. Deze zijn onlangs door EMC geïntroduceerd. De nieuwe EMC-oplossingen zijn uitsluitend via partners leverbaar en geïntegreerd in EMC VSPEX-systemen die via het EMC Business Partner Program geleverd worden.

Uitbreidingen op onderdelen van de Brocade® Fabric Vision-technologie zijn een perfecte aanvulling op de Fibre Channel-connectiviteit van de twee nieuwe instapversies van de EMC-modellen. Hiermee is een middelgrote onderneming in staat om Fibre Channel SAN’s in te zetten, die dezelfde hoogwaardige betrouwbaarheid, beschikbaarheid en prestaties leveren als de systemen die in gebruik zijn bij negentig procent van de Fortune 1000-bedrijven.

De Brocade Fabric Vision-technologie vereenvoudigt de setup en de dagelijkse werking van de nieuwe ECM-storage- en dataprotectiesystemen. Onderdeel is de geavanceerde Monitoring and Alerting Policy Suite-functionaliteit (MAPS). Met deze functionaliteit profiteert een beheerder van vijftien jaar ervaring in best practice monitoring en alerting met een enkele muisklik voor de EMC Connectrix® Gen 5 Fibre Channel SAN-switches. Aanpasbare dashboards bieden vroegtijdige meldingen van potentiële problemen en helpen IT’ers bij het visualiseren van de gesteldheid en prestaties van de fabric. Daardoor zijn de operationele kosten te verlagen.

Brocade Network Advisor Professional, een essentieel onderdeel van de Brocade Fabric Vision-technologie, biedt nu nieuwe features voor het ondersteunen van middelgrote omgevingen. Het gaat om onder meer dual-fabric redundant paths tussen servers en storage voor het leveren van hoogwaardige betrouwbaarheid en beschikbaarheid. De software ondersteunt tevens kleinere aantallen poorten, waardoor SAN’s geschikt zijn te maken voor optimale werking. De Brocade Fabric Vision-technologie en Brocade Network Advisor worden door EMC geleverd als Connectrix Manager Converged Network Edition (CMCNE).

“Middelgrote bedrijven die EMC VSPEX-oplossingen gebruiken, hebben veelal dezelfde eisen als grote bedrijven als het gaat om het ondersteunen van virtualisatie en private cloud-initiatieven, waaronder het waarborgen van hoge applicatiebeschikbaarheid en responsieve Support Level Agreements”, zegt Jack Rondoni, vicepresident Data Center Storage & Solutions van Brocade. “Doordat SAN’s een cruciale rol spelen bij al deze issues, hebben we de Brocade Fabric Vision-technologie en Brocade Network Advisor geoptimaliseerd. Zo stellen we klanten in staat om beter te profiteren van de Fibre Channel-functionaliteit van de nieuwe EMC VNXe- en Data Domain-oplossingen. Zij beschikken nu over dezelfde betrouwbaarheid, beschikbaarheid en prestatieniveaus als grotere omgevingen.”

De nieuwe VNXe- en Data Domain-systemen van EMC zijn eenvoudige, efficiënte en beschermde oplossingen die zijn ontworpen voor middelgrote klanten die hoogwaardige systemen nodig hebben om gemengde workloads te ondersteunen. Ze zijn ideaal voor omgevingen met beperkte IT-resources. De EMC VNXe3200 is de meest betaalbare unified hybrid array van EMC en biedt geoptimaliseerde MCx multicore-prestaties. De array combineert dit met snelle en eenvoudige setup, nieuwe efficiëntieniveaus en een beschikbaarheid van 99,999 procent voor bedrijfskritische applicaties. De nieuwe Data Domain DD2200 dringt de back-up- en archiefeisen tien tot dertig keer terug en consolideert back-up- en archiefdata naar een systeem om zo silo’s te vermijden.

De EMC® VSPEX™ Proven Infrastructure, die alleen via partners leverbaar is, combineert de voor de cloud geoptimaliseerde netwerktechnologieën van Brocade met de unified storage- en volgende-generatie back-uparchitectuur van EMC. Tegelijkertijd kan een klant gebruik maken van de server en hypervisor van zijn keus. Voortbouwend op het succes van VSPEX, onthulde EMC onlangs elf nieuwe VSPEX-configuraties op basis van VNXe3200, VNX5200 en DD2200. Deze ondersteunen applicatie-, private cloud- en eindgebruikerworkloads.

“Wij werken nauw samen met partners om klanten van elke omvang te garanderen dat zij toegang hebben tot de meest geavanceerde technologieën met het oog op concurrentievoordeel, groei en vooruitgang”, zegt Brian Jackson, Senior Director Global Alliances bij EMC. “Door onze nieuwe VNXe primary storage, Data Domain-protectiestorage en VSPEX-oplossingen te combineren met de uitgebreide SAN-technologieën van Brocade, helpen we onze middelgrote klanten bij hun reis naar de cloud doordat ze hun IT kunnen omvormen tot een dienst.”

Beschikbaarheid en prijs
De Brocade Fabric Vision-technologie is per direct beschikbaar en de nieuwe Brocade Network Advisor Professional-versie komt in het derde kwartaal van 2014 beschikbaar via EMC en zijn wereldwijde netwerk van channelpartners. Voor meer informatie en prijzen: www.emc.com.

Over Brocade
De netwerkoplossingen van Brocade (Nasdaq: BRCD) helpen ’s werelds grootste, toonaangevende organisaties probleemloos over te stappen naar een wereld waar overal applicaties en informatie zijn. (www.brocade.com)

© 2014 Brocade Communications Systems, Inc. Alle rechten voorbehouden.

ADX, AnyIO, Brocade, Brocade Assurance, het B-wing-symbool, DCX, Fabric OS, ICX, MLX, MyBrocade, OpenScript, SAN Health, VCS, VDX en Vyatta zijn geregistreerde handelsmerken en HyperEdge, NET Health, The Effortless Network en The On-Demand Data Center zijn handelsmerken van Brocade Communications Systems, Inc. in de Verenigde Staten en/of in andere landen. Andere merk-, product- of dienstennamen die hierboven zijn genoemd, zijn het handelsmerk van hun respectievelijke eigenaren.

BROCADE CONTACTS

Stuart Marks
Tel: +44 (0)20 8432 5194
Mob: +44 (0)7734 688062
markss@brocade.com

Ben Jones
Tel: +1.408.333.6601
Mob: +1.408.627.5434
bjones@brocade.com

Voor meer informatie en beeldmateriaal:

LVTPR
Nienke Geudeker / Moniek Jansink
T 030 65 65 070
brocade@lvtpr.nl
Laatste van Brocade
Brocade breidt Gen 6 Fibre Channel-portfolio uit met entry-level switch en inzicht in virtuele machines voor opslagnetwerken

Brocade breidt netwerkoplossingen voor datacenters uit om digitale transformatie te versnellen

Brocade voorspelt belangrijkste technologische trends voor netwerken in 2016
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 6 jaar en 168 dagen

Logo LVTPR
Brocade contact

Logo Brocade

+31 (0) 20-718 6931
  emea-info@brocade.com
  www.brocade.com
Brocade sociaal

Brocade tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4