www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
INFLUX PR#Herken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (7 jaar en 179 dagen geleden)

Logitech voegt nieuwe beschermende cases toe aan assortiment tablet-accessoires voor de iPad

Logitech Hinge, Big Bang en Turnaround leveren bescherming op maat voor iPad Air, iPad mini en iPad mini met Retina-display

Leusden, 22 april 2014 Logitech voegt drie nieuwe cases toe aan zijn productlijn van tablet-accessoires: de Logitech Hinge, Logitech Big Bang en Logitech Turnaround. De nieuwe cases zijn ontworpen voor de iPad Air, iPad mini en iPad mini met een Retina-display en voegen meer flexibiliteit en een verbeterde kijkervaring toe aan de tablets, zowel voor zakelijk- als privégebruik.

Bescherming en gebruiksgemak
De Logitech Hinge is een flexibele case die voor ieder type gebruik de juiste kijkhoek biedt, of je nu video’s kijkt met je familie, die lastige yogahouding onder de knie probeert te krijgen of een nieuw liedje probeert te spelen op de gitaar. Daarentegen zorgt de Logitech Big Bang voor een robuuste bescherming tegen stoten en krassen, met een tegelijkertijd dun en licht folio-ontwerp. De Logitech Turnaround is een stijlvolle en veelzijdige case met een rotatiefunctie voor een optimale schermpositie, zowel liggend als staand. Tevens biedt de case bescherming tegen stoten, krassen en morsen.

“Mensen gebruiken hun iPad voor allerlei dagelijkse activiteiten, zoals het spelen van games, checken en beantwoorden van e-mails en het bekijken van films op de bank. De meeste tablet-accessoires zijn echter niet voldoende afgestemd op de mate van flexibiliteit die onze drukke levensstijl vereist”, aldus Mike Culver, vicepresident en general manager mobiliteit bij Logitech. “Met de introductie van de Logitech Hinge, Big Bang en Turnaround bieden we consumenten flexibelere, veelzijdigere en beschermende accessoires voor hun tablet.”

Belangrijkste highlights van de laatste toevoegingen aan de productlijn met tablet-accessoires van Logitech zijn als volgt:

Logitech Hinge
De Logitech Hinge is een flexibele case voor de iPad met een stand die zich aanpast aan het type activiteit waarvoor en de plaats waar de iPad gebruikt wordt. De krachtige scharnier zorgt ervoor dat de iPad in iedere gewenste kijkpositie (binnen een range van 50 graden) kan worden gebracht terwijl de iPad stevig op zijn plaats blijft. De Logitech Hinge is vervaardigd uit morsbestendige, afwasbare materialen die de iPad optimaal beschermen. De Logitech Hinge is naar verwachting beschikbaar voor een adviesprijs van 59,99 euro voor de iPad Air en 54,99 euro voor de iPad mini en iPad mini met Retina-display.

Logitech Big Bang
De Logitech Big Bang combineert een robuuste bescherming met een veelzijdig en slank folio-ontwerp. De case is zowel geschikt voor zakelijk- als privégebruik. Het Essential Protection System (EPS) integreert hoogwaardige materialen en state-of-the-art technieken om de iPad te beschermen tegen vallen, stoten, krassen en morsen. De Logitech Big Bang is gemaakt van schokabsorberend materiaal dat ook gebruikt wordt in de ruimtevaart, automobiel- en sportindustrie. De case heeft een valtest ondergaan vanaf een hoogte van 1,80 meter. Wanneer de case is gesloten wordt het scherm van de tablet beschermd door het schokabsorberende materiaal, waardoor zaken als vallende koffiemokken of speelgoed geen bedreiging vormen voor de iPad.

Ter bescherming tegen krassen en vlekken is de voor- en achterkant van de Logitech Big Bang voorzien van duurzame, afwasbare en waterafstotende materialen. Zo kan de tablet overal mee naartoe genomen worden. Dankzij z’n modieuze kleuren en slank folio-ontwerp is de Logitech Big Bang een case waarmee iedere gebruiker gezien wil worden. Voor optimaal gebruiksgemak is het mogelijk de iPad soepel te wisselen tussen vijf verschillende posities voor comfortabel lezen, surfen en films en/of presentaties bekijken vanaf de iPad. De Logitech Big Bang is naar verwachting beschikbaar voor een adviesprijs van 99,99 euro voor de iPad Air en 79,99 euro voor de iPad mini en iPad mini met Retina-display.

Logitech Turnaround
De Logitech Turnaround is een stijlvolle en veelzijdige case die de iPad eenvoudig laat roteren van de staande naar liggende houding. Hiermee garandeert de case een optimale schermpositie voor elke app of situatie. De multi-angle stand van de case houdt de iPad in maximaal vier verschillende posities en biedt daarmee de juiste kijkhoek voor elke toepassing of activiteit, van het werken aan een spreadsheet, tot het lezen van een artikel of het voeren van een hands-free videogesprek. De Logitech Turnaround zorgt tegelijkertijd voor bescherming van de iPad. De Logitech Turnaround is naar verwachting beschikbaar voor een adviesprijs van 49,99 euro voor de iPad Air, iPad mini en iPad mini met Retina-display.

Beschikbaarheid
De Logitech Hinge en Logitech Turnaround zijn naar verwachting in Nederland beschikbaar vanaf april 2014. De Logitech Big Bang is naar verwachting in Nederland beschikbaar vanaf begin mei 2014. Kijk voor meer informatie op de Logitech website of op de blog.

------------

Over Logitech
Logitech, opgericht in 1981, ontwerpt, fabriceert en distribueert personal interface producten. De gecombineerde Logitech hardware en software verzorgen of verbeteren de digitale navigatie, muziek- en video-entertainment, gaming, social netwerken, audio- en videocommunicatie via internet, videobewaking en bediening van home-entertainmentapparaten van gebruikers. Het operationele hoofdkantoor van Logitech bevindt zich in Silicon Valley (Fremont, Californië), terwijl regionale hoofdkantoren zijn gevestigd in Romanel (Zwitserland) en Hsinchu (Taiwan). Logitech is genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Julien Harbers / Renée Rijken / Willemijn Vader
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Gezinus Winters
Marketing Manager Benelux

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 7 jaar en 179 dagen
Logitech contact

Logo Logitech

www.logitech.com/nl-nl
Logitech sociaal

Logitech tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix