www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
PR: Splend

Vierde DHPA Techday komt eraan

All Hands-on Tech, 13 mei 2014 in Utrecht

Leidschendam, 16 april 2014 – De Dutch Hosting Provider Association (DHPA) organiseert op 13 mei 2014 de vierde DHPA Techday in DeFabrique te Utrecht. Dit event voor én door technici die werkzaam zijn in de online sector keert terug naar zijn technische oorsprong. Onder het motto “All Hands-on Tech” biedt de DHPA samen met hoofdpartner SIDN en overige sponsors een inspirerende dag vol technische innovaties, de beste oplossingen, trending topics, maar ook de mogelijkheid voor bezoekers om zelf aan de slag te gaan. Dit alles afgewisseld met fun én doorspekt met lekker eten en drinken.

“De DHPA vertegenwoordigt de 32 marktleiders in de managed hosting sector. Met haar activiteiten heeft de DHPA in de afgelopen jaren de toon gezet naar de overheid en in de ICT sector. Dat heeft geresulteerd in een groeiende, positieve aandacht voor de Nederlandse digitale infrastructuur en Nederlands huidige sterke positie als datacenter- en hosting land”, aldus Michiel Steltman, directeur DHPA.

“De jaarlijkse Techday is voor ons één van de manieren om de sector te promoten én branchegenoten met elkaar en de markt in contact te brengen. De DHPA Techday is inmiddels een begrip in de sector. Op de DHPA Techday wisselen we kennis en informatie uit met al onze doelgroepen, en laten we zien hoe het er in de hosting wereld aan toe gaat. Dit doen we samen met onze partners en andere bedrijven in de online industrie.”

Het programma bestaat uit twee onafhankelijke sprekers, vijf hands-on labs, een plenair debat en een informatiemarkt. Microsoft, Juniper Networks, EMC, Brocade en Nimble/ttec nemen de hands-on labs voor hun rekening. Op de informatiemarkt staan verder vijftien exposanten: EMC, Brocade, Dell/Intel, HP, Xantaro, Fortinet, A10Networks, MRV, Telindus, Infradata, Veeam, Arista/Quanza, Huawei, IBM en Kingston Technology.

Een beetje ontspanning op zijn tijd
Techniek staat centraal tijdens de DHPA Techday, maar aan ontspanning is ook gedacht. Fortinet organiseert ook dit jaar het NK Serverwerpen. De winnaar ontvangt een waardecheque van honderd euro bij www.nerdbooks.com.

Nieuw dit jaar is de Pubquiz. Vier teams van techneuten op het gebied van security, virtualisatie en networking strijden in drie rondes van telkens tien vragen om de eer … en een Parrot AR-Drone 2.0.

Meer informatie en inschrijven
De DHPA Techday vindt plaats op dinsdag 13 mei 2014 in DeFabrique te Utrecht. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven op www.dhpatechday.nl. Hier staat ook het programma. Nieuws over de DHPA Techday is bovendien te volgen via Twitter: @dhpatechday.

Voor meer informatie over de DHPA Techday:

Michiel Steltman
E.: msteltman@dhpa.nl
M.: 06 53 57 30 79
Riet Snoeck
E.: info@dhpatechday.nl
M.: 06 13 43 81 78

Over DHPA

De DHPA is een samenwerking van marktleidende hosting- en cloud providers en toonaangevende leveranciers. Vanuit haar kernwaarden professionaliteit, kwaliteit en transparantie levert de DHPA een bijdrage aan het vertrouwen in de online industrie als geheel. Haar activiteiten richten zich op:

• Promotie van de hostingbranche en belangenbehartiging van de deelnemers.
  • Verdere professionalisering van informatiebeveiliging.
  • Intensieve samenwerking met het onderwijs ter verzekering van kennis en kunde op lange termijn.

Tot de deelnemers van de DHPA behoren: Amsio, Basefarm, BIT, Carrenza, Claranet, Cyso, Datad, Denit Hosting Solutions, Eshgro, i3D, Intermax, Imtech ICT, IS, KPN, Leaseweb, Luna, Multrix, Net Ground, NetSourcing, Nines, Parentix, Previder, Proserve, RAM Infotechnology, ReasonNet, SaaSPlaza, SevenP, Solcon, Stepco, Uniserver, Vancis, WideXS en Xolphin. De DHPA en haar doelstellingen worden gesteund door diverse technology en business partners.

Meer informatie op
www.dhpa.nl.

Laatste van DHPA
Onderwijs moet beter aansluiten op ICT-sector

NLnet, ISPConnect en DHPA brengen internetsector samen rondom cyberweerbaarheid

Nederlandse cloud- en hosting sector blijft groeien ondanks tekort aan gekwalificeerd personeel
DHPA contact

Logo DHPA

info@dhpa.nl
  www.dhpa.nl
DHPA sociaal

DHPA tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Aruba Nederland
Logo Lubbers De Jong
Logo Webfleet Solutions