www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (7 jaar en 113 dagen geleden)

Samenwerking NetIQ en TecHarbor voor oplossingen voor dataprotectie in Europa

TecHarbor kiest voor NetIQ identiteits- en toegangsbeheer

Alphen aan den Rijn – 15 april 2014 – NetIQ® kondigt vandaag een samenwerkingsverband met TecHarbor B.V. aan, een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van Identity & Access, Security en Compliance in Noord en Centraal Europa. Samen gaan zij oplossingen ontwikkelen en leveren die de dreigingen op het steeds complexer wordende gebied van informatiebeveiliging en de toenemende eisen aan compliance, waar Europese organisaties aan moeten voldoen, adresseren.

“Onze klanten zijn verbaasd over de impact van de huidige IT-trends – Cloud, Big Data, Mobility en BYOD. Dit zorgt voor veel nieuwe uitdagingen op het gebied van IT en beveiliging die op hun beurt een bedreiging voor corporate data en reputaties vormen,” zegt Henk van der Heijden, oprichter en partner van TecHarbor B.V. “Toen wij op zoek gingen naar een partner die aan onze strenge standaarden kon voldoen en met ons de beste en meest flexibele oplossingen voor onze klanten kon ontwikkelen en leveren, stak NetIQ met kop en schouders boven de competitie uit.”

Als een NetIQ Gold Partner, zal TecHarbor met NetIQ Identity, Access & Security Management technologieën aan de slag gaan om een uitgebreide set van oplossingen voor de bescherming van data samen te stellen. TecHarbor zal met de NetIQ producten inspelen op vragen vanuit de markt naar oplossingen voor Privileged User Management, Security Monitoring, Access Management.

“TecHarbor is een betrouwbare partner die oplossingen samenstelt waar zakelijke klanten op vertrouwen. Deze oplossingen adresseren uitdagingen op het gebied van security, voldoen aan compliance doelstellingen, beheren risico’s die organisaties lopen en het belangrijkste zij geven bedrijven ongekende mogelijkheden in de markt waarin zij acteren,” aldus Michel van der Laan, NetIQ Regional Director EMEA North. “Wij zijn er trots op dat TecHarbor lid wordt van onze partnergemeenschap en wij kijken ernaar uit met hen samen te werken om samen oplossingen voor deze significante problemen op het gebied van beveiliging en zakendoen te bieden.”

“In het huidige IT- en businesslandschap zijn partnerships nog belangrijker voor de manier waarop organisaties ingewikkelde IT- en beveiligingsuitdagingen oplossen,” licht Ton Musters, vice president, EMEA Sales van NetIQ toe. “TecHarbor kent de eisen en wensen van en processen bij Europese organisaties. Hun kennis, expertise en ervaring en onze in de praktijk succesvol gebleken software vormen een krachtige combinatie die tegemoet komt aan huidige en toekomstige vragen vanuit de markt.”

Over NetIQ

NetIQ is een wereldwijd opererend enterprise software bedrijf met focus op het succes van klanten. Ons portfolio bestaat uit schaalbare, geautomatiseerde oplossingen voor Identity, Security, Access Governance, Systems & Application, Service, en Workload Management die organisaties helpen om op een veilige manier computing services te leveren, te meten en te beheren via fysieke, virtuele en cloud computing omgevingen. Neem voor meer informatie contact op met Vanessa Hendrikse op tel: 0172-505550.

Over TecHarbor

TecHarbor combineert kennis met geavanceerde security software oplossingen om zo het hoofd te bieden aan de huidige digitale risico’s en uitdagingen. Wij brengen veelbelovende en in de praktijk succesvol gebleken technologie naar de Europese markt en ondersteunen langetermijnsuccessen.

Laatste van NetIQ Nederlands B.V.
Samenwerking NetIQ en TecHarbor voor oplossingen voor dataprotectie in Europa

NetIQ Sentinel 7 combineert kracht en eenvoud om de belofte van SIEM in te lossen

NetIQ biedt verbeterde security voor Active Directory
Verstreken tijd: 7 jaar en 113 dagen
NetIQ Nederlan.. contact

Logo NetIQ Nederlands B.V.

+ (31) 0172 505555
  karin@yellow-communications.com
  www.netiq.com

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl