www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2015 dagen geleden)
PR: LVTPR

Unify en BT gaan samen Unified Communications oplossingen aanbieden in focusmarkten

BT voegt OpenScape toe aan zijn Unified Communications & Collaboration portfolio

Utrecht – 10 april 2014 – Om te kunnen voldoen aan de grote vraag vanuit de markt naar geïntegreerde en collaboratieve infrastructuur en toepassingen, en voortbouwend op een succesvol traject bij klanten, kondigen Unify en BT een nieuwe, internationale overeenkomst aan voor de enterprise markt. De overeenkomst maakt het voor klanten in het Verenigd Koninkrijk, België, Nederland, Luxemburg en Duitsland eenvoudiger om te profiteren van de voordelen inzake productiviteit en kostenbesparing behorend bij een gezamenlijk aanbod van oplossingen. In het Verenigd Koninkrijk zal de klemtoon liggen op de sectoren overheid en gezondheidszorg.

Volgens de overeenkomst zal BT Unify's OpenScape pakket van producten en diensten toevoegen aan zijn enterprise-aanbod, in combinatie met BT's expertise op het gebied van IT-netwerken en zijn capaciteiten op het gebied van professionele diensten. Beide bedrijven kondigden ook aan dat BT Unify's bekroonde “Go Forward” partnerprogramma zal vervoegen.

OpenScape is een Unified Communications & Collaboration oplossing die een pakket van toepassingen biedt voor spraak, mobiliteit, video, web conferencing, chat, tekstberichten en aanwezigheidsstatus, bedoeld om de complexiteit en het management van IT-systemen te vereenvoudigen en de bedrijfsprestaties te verbeteren.

Met deze overeenkomst formaliseren BT en Unify een succesvolle relatie die zijn waarde reeds heeft bewezen bij klanten in de privé- en overheidssector. Daaronder enkele leidende ondernemingen en overheidsorganisaties verspreid over Europa, die op OpenScape vertrouwen om hun werknemers Unified Communications & Collaboration oplossingen aan te reiken.

"Deze overeenkomst met BT plaatst de klant voorop in onze activiteiten en in ons denken", zegt Trevor Connell, Managing Director, West Region, Unify. "Samen met BT verzekeren wij onze klanten van een eenvoudige toegang tot het beste inzake Unified Communications & Collaboration oplossingen op maat, om hun bedrijfsmatige behoeften op een flexibele manier te ondersteunen. De combinatie van ons OpenScape portfolio met BT's netwerkcapaciteiten en marktpenetratie heeft zijn waarde reeds bewezen bij klanten, en onze nieuwe relatie laat ons toe op dit succes voort te bouwen."

"Unify's OpenScape zal ons aanbod van diensten naar onze klanten verbreden, en we zijn verheugd onze relatie met Unify in de Unified Communications markt te versterken", zegt Andrew Small, Vice-President Unified Communications and Customer Relationship Management (CRM), BT Global Services. "Virtueel werken, Unified Communications en het gebruik van samenwerkingstools maken nu een essentieel deel uit van ons professionele leven, en onze nieuwe overeenkomst met Unify zorgt ervoor dat wij tegemoet kunnen blijven komen aan de behoeften van onze klanten met de beste technologie en expertise die beschikbaar zijn."

Over BT
BT is één van 's werelds grootste leveranciers van communicatiediensten en -oplossingen en is actief in meer dan 170 landen. De kernactiviteiten van BT omvatten de wereldwijde levering van netwerkgebaseerde IT-diensten; lokale, nationale en internationale telecommunicatiediensten aan onze klanten voor thuisgebruik, op kantoor en onderweg; producten en diensten op het gebied van breedband en internet, alsook convergente vast/mobiele producten en diensten. BT is actief met vijf divisies: BT Global Services, BT Business, BT Consumer, BT Wholesale en Openreach.

In het boekjaar dat eindigde op 31 maart 2013 rapporteerde BT Group een omzet van 18.103 miljoen Britse pond met een winst voor belasting van 2.315 miljoen Britse pond.

British Telecommunications plc (BT) is een volledige dochteronderneming van BT Group plc waarin vrijwel alle bedrijfsonderdelen en activa van BT Group zijn verzameld. BT Group plc is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en New York.

Voor meer informatie over BT, bezoek http://www.btplc.com.

Over Unify
Unify – voorheen Siemens Enterprise Communications – is een van ‘s werelds grootste communicatiesoftware- en dienstverleningsorganisaties. Onze oplossingen verenigen diverse netwerken, toestellen en applicaties in één gemakkelijk te gebruiken platform dat teams in staat stelt deel te nemen aan betere en betekenisvolle conversaties. Het resultaat is een transformatie in de manier waarop het bedrijf communiceert en samenwerkt die gezamenlijke inspanningen kracht bijzet, het bedrijf energie geeft en business-prestaties aanzienlijk verbetert. Unify is ontstaan uit het DNA van Siemens en bouwt verder op de erfenis van productbetrouwbaarheid, innovatie, open standaarden en beveiliging om geïntegreerde communicatie-oplossingen te bieden aan 75% van de Global 500-bedrijven. Unify is een joint venture van The Gores Group en Siemens AG.

# # #

Dit persbericht bevat uitspraken over de toekomst op basis van overtuigingen van het Unify management. De woorden “anticiperen”, “geloven”, “schatten”, “voorspellen”, “verwachten”, “beogen”, “plannen”, “zouden” en “projecteren” duiden op toekomstgerichte uitspraken. Dergelijke uitspraken weerspiegelen de huidige opvattingen van de organisatie met betrekking tot toekomstige gebeurtenissen, en zijn onderworpen aan risico’s en onzekerheden. Meerdere factoren kunnen leiden tot materiële verschillen in de uiteindelijke resultaten, zoals o.a. wijzigingen in de algemene economische en zakelijke context, schommelende wisselkoersen en rentetarieven, de invoering van concurrerende producten, het ontbreken van goedkeuringen voor nieuwe producten of diensten, en wijzigingen in zakelijke strategie. De daadwerkelijke resultaten kunnen derhalve afwijken van de hier vooropgestelde. Unify wijst elke verplichting af om deze toekomstgerichte uitspraken actueel te houden.

Unify B.V., Van Deventerlaan 20A, 3528 AE Utrecht, Nederland

Contactpersoon pers: