Stibo Systems en foryouandyourcustomers bieden strategische ondernemingen gezamenlijke end-to-end multichannel oplossing

toekomstgerichte oplossing voor online shops, mobiele apps, call centers en customer service

Laren, 10 april 2014 – Stibo Systems, marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen, kondigt aan dat zij vanwege een toenemende vraag naar geoptimaliseerde end-to-end multichannel oplossingen een partnership is aangegaan met foryouandyourcustomers. Om het beste van beide organisaties samen te brengen is STEP Multichannel Connector ontwikkeld. Multidomein Master Data Management en Product Information Management van Stibo Systems wordt hierbij gekoppeld aan multichannel design en implementatie via foryouandyourcustomers, vooralsnog op basis van de enterprise software Hybris.

End-to-end multichannel beslaat het hele traject tussen leverancier en consument. Alle informatie en processen gaan efficiënt en consistent via de bron naar het optimale kanaal.

Key Points
  • STEP Multichannel Connector is ontwikkeld door Stibo Systems en foryouandyourcustomers.
  • Met STEP Multichannel Connector kan informatie op een tijdbesparende manier geleverd, verfijnd en gemanaged worden.
  • Het kan hierbij gaan om leverancier informatie, productinformatie, klantinformatie of transactie informatie.
  • De processen worden gebaseerd op data uit het Stibo Systems enterprise platform STEP en geïntegreerd voor alle kanalen: online shops, mobile apps, customer service en call centers.
Citaat foryouandyourcustomers
Stephan Muller, General Manager foryouandyourcustomers München & Zürich, en vanuit zijn organisatie verantwoordelijk voor het nieuwe partnership: “PIM en MDM zijn zeker voor MKB en multinationals onmisbaar om succesvol via alle kanalen te verkopen. Stibo Systems is marktleider op dit gebied en heeft laten zien dat het aan de meest complexe eisen van onze gezamenlijke klanten kan voldoen. Wij zien het preferred partnership met Stibo Systems als zeer positief voor onze klanten, want vanaf nu zullen wij hen ook advies kunnen leveren op het gebied van de Stibo Systems oplossingen. Dankzij de samenwerking kunnen wij de multichannel business van onze klanten nog verder optimaliseren.”

Citaat Stibo Systems
Bart Coenen, Managing Director Stibo Systems Benelux: “Via de samenwerking met foryouandyourcustomers kunnen wij onze klanten toekomstgericht een nog breder dienstenportfolio leveren, met extra kennis, expertise en mankracht, gebaseerd op ervaringen met een groot aantal internationale brands in een groot aantal markten.”

Over foryouandyourcustomers
Foryouandyourcustomers zorgt voor duurzame en winstgevende klantrelaties tussen haar opdrachtgevers en hun klanten. De teams in Amsterdam, München, Wenen en Zurich bereiken dit via advies, implementatie en ontwikkeling van multichannel marketing, multichannel commerce en gamification. Voor meer informatie: www.foryouandyourcustomers.com

Over Stibo Systems
Stibo Systems is wereldwijd marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen. Klanten vertrouwen op Stibo Systems voor cross channel consistentie van product-, klant- en leverancier-data. Dit stelt hen in staat om betere besluiten te nemen, de verkoop te bevorderen en aandeelhouderswaarde te vergroten. In de afgelopen 30 jaar heeft Stibo Systems honderden bedrijven ondersteund bij het creëren van één betrouwbare, centrale informatiebron. Stibo Systems is particulier eigendom en onderdeel van de Stibo A/S groep, die is opgericht in 1794. Het hoofdkantoor van Stibo Systems is gevestigd in Aarhus, Denemarken. Voor meer informatie: www.stibosystems.nl