www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

Logitech komt met nieuw toetsenbord voor TV kijken in de woonkamer

Logitech Illuminated Keyboard K830 vereenvoudigt navigatie voor Connected TV, zelfs in het donker

Leusden, 9 april 2014 - Logitech komt met de Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 voor een betere Connected TV-ervaring. Het oplaadbare toetsenbord beschikt over verlichte toetsen, een geïntegreerde touchpad en een verbeterde wireless connectiviteit, waardoor het mogelijk is om zelfs in het donker vanaf de bank of in bed te typen.

“Steeds meer consumenten willen op een makkelijke manier toegang tot films, TV-programma’s, muziek en foto’s via de met hun PC verbonden TV”, zegt Charlotte Johs, global vice president brand development voor PC-accessoires bij Logitech. “Met dit gegeven in het achterhoofd hebben we ons nieuwe Illuminated Living-Room Keyboard K830 ontworpen. Dankzij z’n verlichte toetsen en aantrekkelijke uiterlijk dat binnen de woonkamer past, is het toetsenbord een goede keus voor consumenten met een Connected TV.”

Automatische verlichting
De verlichting van de toetsen van het Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 wordt automatisch gedimd of helderder afhankelijk van de hoeveelheid licht in de kamer. De gebruiker kan hierdoor moeiteloos typen in alle lichtomstandigheden. Bij het typen worden de toetsen automatisch verlicht. Wanneer de gebruiker stopt met typen schakelt de achtergrondverlichting zich na een aantal seconden vanzelf uit om energie te besparen.

Snelle verbinding
Het toetsenbord, dat is ontworpen voor het hedendaagse interieur, is compact, licht van gewicht en beschikt over soft-feel-toetsen die zijn geoptimaliseerd voor het bedienen van media en entertainment. Met het Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 kunnen gebruikers ontspannen, achterover leunen en surfen met een snelle, betrouwbare verbinding met de PC tot maximaal 10 meter, dankzij de kleine Unifying-ontvanger die een geavanceerde 2,4GHz long-range draadloze verbinding biedt. Verder is het toetsenbord oplaadbaar, waardoor er geen batterijen verwisseld hoeven worden.

Slank ontwerp
Het Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 biedt de functies van het traditionele toetsenbord en een afzonderlijke muis in één device. Het touchpad is glad en responsief met een nauwkeurige cursorcontrole. Door de afgeronde zijkanten is het toetsenbord makkelijk vast te houden en dankzij het slanke ontwerp kan het ook verticaal opgeborgen worden, zodat het minimale ruimte inneemt.

Prijs en beschikbaarheid
Het Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 is naar verwachting vanaf april 2014 beschikbaar in Nederland voor een adviesprijs van 99,99 euro. Kijk voor meer informatie op de Logitech website of op de blog

Over Logitech
Logitech, opgericht in 1981, ontwerpt, fabriceert en distribueert personal interface producten. De gecombineerde Logitech hardware en software verzorgen of verbeteren de digitale navigatie, muziek- en video-entertainment, gaming, social netwerken, audio- en videocommunicatie via internet, videobewaking en bediening van home-entertainmentapparaten van gebruikers. Het operationele hoofdkantoor van Logitech bevindt zich in Silicon Valley (Fremont, Californië), terwijl regionale hoofdkantoren zijn gevestigd in Romanel (Zwitserland) en Hsinchu (Taiwan). Logitech is genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Julien Harbers / Renée Rijken / Willemijn Vader
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Gezinus Winters
Marketing Manager Benelux

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
Logitech contact

Logo Logitech

www.logitech.com/nl-nl
Logitech sociaal

Logitech tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl