Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (7 jaar en 113 dagen geleden)
PR: Marcommit

UNIT4 sluit overeenkomst met Monash University en University of Huddersfield

Agresso Research Costing and Pricing helpt universiteiten financiële processen te vereenvoudigen

Het Australische Monash University en het Britse University of Huddersfield hebben gekozen voor UNIT4 Agresso Research Costing and Pricing. Dit is een oplossing ontwikkeld in samenwerking met de universiteiten van Cambridge en Oxford en speciaal ontworpen om kostenberekeningen en financiering van onderzoeksprojecten te vereenvoudigen.

Monash University gaat Agresso Research Costing and Pricing inzetten ter ondersteuning van haar wereldwijde onderzoeksactiviteiten waarbij het jaarlijks rond de 220 miljoen euro aan subsidies en contracten behandelt. De implementatie moet bijdragen aan het behalen van de ambitie van de universiteit: behoren tot een van de sterkste onderzoeksuniversiteiten ter wereld. Het in gebruik nemen van Agresso Research Costing and Pricing door University of Huddersfield maakt onderdeel uit van haar strategie om een internationaal erkend innovatie- en onderzoeksinstituut te worden. De implementatie verstevigt daarnaast het doel van de universiteit om de inkomsten afkomstig uit onderzoek met 50 procent te laten toenemen.

Het in Melbourne gevestigde Monash University is de grootste universiteit van Australië. Monash, opgericht in 1958, huisvest momenteel meer dan 63.000 studenten en 16.000 werknemers verspreid over verschillende campussen in Australië, Maleisië en Zuid-Afrika. De op onderzoek gerichte universiteit heeft een breed netwerk van onderzoeks- en onderwijsinstellingen en is betrokken bij meer dan 150 verschillende research projecten.

Het Britse University of Huddersfield is opgericht in 1825. Sinds de oprichting is de universiteit sterk gegroeid. Momenteel studeren er ruim 24.000 studenten afkomstig uit 130 landen. De universiteit heeft een jaarlijkse omzet van 145 miljoen euro en draagt op jaarbasis meer dan 360 miljoen euro bij aan de lokale economie. De komende jaren is de universiteit gericht op groei, zowel in het aantal studenten als in het wereldwijde bereik van haar onderzoek. De onderwijsinstelling is in 2013 door Times Higher Education uitgeroepen tot universiteit van het jaar 2013.

“Controlled research management is van cruciaal belang voor universiteiten met grote ambities”, zegt Dr. Ian Tebbett, CIO bij Monash University. “Onderzoeksintensieve onderwijsinstellingen worstelen al langer met de complexiteit van een goed beheer van managementprocessen. Er zijn maar weinig oplossingen beschikbaar die deze problemen volledig kunnen aanpakken. De combinatie van de research management oplossing van UNIT4 en zijn jarenlange ervaring op dit gebied, verzekert Monash University van de instrumenten die het nodig heeft om haar ambities waar te maken.”

“Onderwijs- en onderzoeksinstellingen zijn ongelooflijk complex en de eisen rondom compliance en transparantie nemen toe”, zegt Andrew McConnell, Finance Director bij University of Huddersfield. “Agresso Research Costing and Pricing gaat ons ondersteunen in het vereenvoudigen van onze veelzijdige administratie, zodat we ons volledig kunnen concentreren op het doen van baanbrekend onderzoek en groeiende inkomsten. De flexibiliteit van de oplossing geeft ons de mogelijkheid om de software eenvoudig aan te passen aan de individuele behoefte van onze organisatie en eventuele toekomstige veranderingen.”

Op dit moment maken meer dan vierhonderd verschillende nationale en internationale onderwijs- en onderzoeksinstellingen gebruik van de software-oplossingen van UNIT4. UNIT4 is hiermee marktleider in de sector in het Verenigd Koninkrijk en Scandinavië, en heeft een groeiende aanwezigheid in Noord-Amerika, Frankrijk en verschillende andere landen verspreid over de wereld.
Laatste van Unit4
Financiële teams met AI presteren aanzienlijk beter dan vakgenoten zonder de technologie

Global Center on Adaptation zet Unit4 ERP in ter ondersteuning voor een klimaatbestendige toekomst

BARC's The Planning Survey 21: uitstekende resultaten voor Unit4 Financial Planning & Analysis