www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

De Woonplaats in Control met taxatiemanagement systeem Reasult

Ede, 8 april 2014 – Continu weten wat je bezit waard is, zelf invloed uitoefenen op de financiële sturing, in control zijn op het gebied van vastgoedsturing: de marktwaarde in verhuurde staat en het sturen op rendement staan al drie jaar op de agenda bij woningcorporatie De Woonplaats uit Enschede. Nu zijn ze er helemaal klaar voor. Het taxatiemanagement systeem van Reasult gaat het proces ondersteunen: het biedt precies wat ze zochten.

Bij de keuze voor het pakket maakte De Woonplaats gebruik van referenties. Deze zijn voor het taxatiemanagement systeem van Reasult, vergeleken bij andere aanbieders, gemakkelijk te vinden. Een gesprek met Mooiland bevestigde hun verwachtingen.

De Woonplaats schaft naast de modules Woningen, BOG (Bedrijfs Onroerend Goed) en Analyse ook de module Rendement aan. Er zal een koppeling gemaakt worden met het primaire systeem van SG en in de toekomst zeer waarschijnlijk met Reaforce, de al in bezit zijnde software voor vastgoed(her)ontwikkeling van Reasult.

“Financieel gezond blijven is het uiteindelijke doel”, benadrukt Erwin Hofhuis, manager Financiën bij De Woonplaats. “Met het taxatiemanagement systeem van Reasult hebben wij de touwtjes zelf in handen en zien we door middel van analyses en het vooraf in kaart brengen van de effecten van bepaalde scenario’s wat de beste keuze is.”

Jan Zwerink, Senior Accountmanager bij Reasult, ziet De Woonplaats als een voorloper in de regio. “De Woonplaats pakt het professioneel aan, zelfs de integratie van asset management staat al op de agenda. Woningcorporaties koppelen hun maatschappelijk taak gelukkig steeds bewuster aan financiële haalbaarheid.”

Reasult organiseert op woensdagmiddag 9 april het Real Estate in Control seminar, locatie Nyenrode, met veel gastsprekers uit de vastgoedmarkt.

Aanmelden kan via de website.

Reasult Suite Modules

Over Reasult
Reasult is marktleider in het optimaliseren van de financiële performance van vastgoedorganisaties. Reasult ontwikkelt en implementeert financieel-analytische software, die meerwaarde biedt aan vastgoedorganisaties, zoals commerciële vastgoedontwikkelaars, vastgoedbeleggers, woningcorporaties en (semi-)overheden. Door de veranderende marktomstandigheden staan transparantie en grip hoog op de vastgoedagenda. De oplossingen van Reasult maken het daarom voor organisaties mogelijk om vastgoedontwikkelingen en vastgoedbeleggingen uniform door te rekenen, te bewaken en te analyseren. Reasult volgt de ontwikkelingen in de markt op de voet en vertaalt kansen voor verbetering in productvernieuwing. Meer informatie: www.reasult.com.

Over De Woonplaats
De Woonplaats is een vastgoedonderneming met een maatschappelijke doelstelling. Dagelijks zetten wij ons in voor goede huisvesting. Ons woningaanbod bestaat uit 17.000 woningen, waarvan de meeste in Enschede en in de Achterhoek staan. Onze doelgroep is divers, maar bestaat voor het grootste deel uit groepen met een economisch of sociaal-maatschappelijk zwakkere positie op de woningmarkt. Het is ons doel mensen verder te helpen op de woningmarkt. Wij willen toekomstbestendig en waardevast bouwen voor onze doelgroep. Dat doen we door te kijken naar de maatschappij van nu, maar ook door te anticiperen op de wereld van morgen. Alleen door samen met onze klanten en belanghouders te werken aan wijken en buurten, creëren we een leefbare en prettige woonomgeving. Een omgeving waarin mensen goed kunnen werken, zich kunnen ontwikkelen en deel uitmaken van de maatschappij en daarin eigen verantwoordelijkheid kunnen en willen nemen. Meer informatie: www.de-woonplaats.nl

Reasult BV
Laura Koekenberg
lkoekenberg@reasult.com
06-33971986
Laatste van Reasult
Amvest kiest met de blik vooruit voor Reasult vastgoedsoftware

Taxatiemanagementsoftware Reasult volgens handboek uitgerold bij 20 corporaties

Rochdale kiest Reasult voor inzicht en overzicht ontwikkelingsopgave

Logo Marcommit
Reasult contact

Logo Reasult

+31 (0)318 - 67 29 30
  info@reasult.com
  www.reasult.com
Reasult sociaal

Reasult tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl