www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (1999 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Infor kondigt applicatiesuites in de cloud aan

Infor CloudSuiteTM combineert branchekennis en een onderscheidende gebruikerservaring met cloudinfrastructuur van Amazon Web Services

Barneveld, 26 maart 2014Infor, een leverancier van bedrijfssoftware, kondigt Infor CloudSuiteTM aan, de eerste groep met branchespecifieke applicatiesuites die beschikbaar zijn via Amazon Web Services’ (AWS) cloud. Infor CloudSuite biedt software met branchespecifieke functionaliteiten en een flexibel abonnementsmodel, waarmee de IT-uitgaven aanzienlijk verlaagd kunnen worden.

Elke branchespecifieke suite binnen Infor CloudSuite bundelt diverse applicaties, die aanvankelijk autonoom werden ingezet om op holistische wijze belangrijke bedrijfsfuncties per branche te ondersteunen. Dit, samen met snelle en eenvoudige provisioning en een SaaS-prijsmodel zorgt ervoor dat Infor CloudSuite de manier verandert waarop enterprise software wordt geleverd en gebruikt door klanten.

“SaaS heeft vooral betrekking op HCM, CRM of een andere randapplicatie en nooit op bedrijfskritische activiteiten,” zegt Charles Phillips, CEO van Infor. “Infor CloudSuite herdefinieert cloud voor de enterprise en biedt de eerst volledige suite van zakelijke applicaties die speciaal ontwikkeld is voor specifieke branches en in een publieke cloud draait via Amazon Web Services.”

“Klanten willen hulp bij het uitvinden hoe ze meer activiteiten naar de AWS-cloud kunnen verplaatsen. Ze willen hun middelen anders inzetten en zich richten op datgene waar ze goed in zijn in plaats van zich bezig te houden met het beheren van IT en complexe software,” zegt Andy Jassy, SVP bij Amazon Web Services, Inc. “We zijn verheugd dat Infor deze behoeftes adresseert door het AWS-platform te gebruiken. Infor CloudSuite op AWS biedt een vereenvoudigde en verbeterde gebruikservaring in vele sectoren en biedt klanten over de hele wereld alle agility, elasticiteit en kostenvoordelen die de AWS-cloud biedt.”

Infor gebruikt de AWS-cloudinfrastructuur, waardoor klanten kunnen profiteren van de expertise van Amazon en de schaalvoordelen om zo on-demand toegang te krijgen tot middelen wanneer ze die nodig hebben. Infor is bezig om de bestaande abonnees te consolideren en met de transitie van de huidige interne infrastructuur naar het AWS-platform. AWS levert diensten in 10 regio’s, met 25 beschikbare zones en 51 wereldwijde Amazon CloudFront Edge-locaties.

“AWS heeft de beste en meest geavanceerde cloudinfrastructuur ter wereld, met een leveringsmodel, kostenstructuur en focus op operational excellence die onze producten perfect aanvult en verbetert,” zegt Phillips. “Bovendien is de band tussen Infor en AWS versterkt dankzij een gemeenschappelijke focus op gebruikservaring, een snel innovatietempo en een op standaarden gebaseerde architectuur.”

Infor is van plan de branchespecifieke suites op AWS gedurende 2014 uit te rollen. Dit voorjaar wordt gestart met Infor CloudSuite Automotive, Infor CloudSuite Aerospace & Defense en Infor CloudSuite Hospitality. Begin deze zomer verwacht Infor te komen met Infor CloudSuite Corporate.

Het Infor CloudSuite-platform bevat ook:
  • Analytics – CloudSuite Analytic Packs bieden branchespecifieke componenten, datamodellen en dashboards waarmee informatie kan worden omgezet tot bruikbare inzichten.
  • Technologie –  Infor ION middleware, Infor Ming.le, Infor Analytics en het ontwikkelplatform Infor Mongoose.
  • Core Enterprise Management – Infor LN, Infor M3, Infor Lawson, Infor SyteLine en Infor SunSystems.
  • High Value Extension Management - Infor EAM, Infor Expense Management, Infor HR Service Delivery (Enwisen), Infor PeopleAnswers Talent Science, Infor Learning Management, Infor Workforce Management, Infor Epiphany Interaction Advisor, Infor Orbis Marketing Resource Management, Infor Product Configuration Management, Infor Supplier Exchange en meer.
Volg Infor:
Over Infor
Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 70.000 klanten in 200 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn voor het realiseren van snelheid, met een innovatief ontwerp die eenvoudig, transparant en elegant is en een rijke gebruikerservaring bieden. De flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten. Kijk voor meer informatie op: nl.infor.com.

Infor klanten zijn onder andere:
  • 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
  • 12 van de top 13 hightechbedrijven
  • 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
  • 21 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
  • 16 van de 20 grootste Amerikaanse steden
  • 84 van de top 100 toeleveranciers van de automobielindustrie
  • 31 van de top 50 industriële distributeurs
  • 5 van de top 9 brouwerijen

Voor meer informatie:

Anke van Heerebeek
L&DJ PR